De ene week vind ik hem beter dan de ander. Soms haal ik er echt leuke nieuwe artiesten uit en soms kan ik er niks mee. Laatste grote ontdekking was:quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sinds die post doet hij het alweer een tijdje normaal en dan is Spotify toch wel een lekker programma. Ben gek op de discover weekly functie.
Bij mij ook. Ik zit er nog niet zo lang bij maar ben wel weer zeer benieuwd naar mijn jaaroverzicht, ben enorm benieuwd hoeveel muziek ik dit jaar heb geluisterd.quote:Zat te kijken naar Xbox Music. Heb zelf een Windows Phone en een Xbox staan dus dat werkt dan wel prettig samen. De bitrate is daar echter wel lager. Al heb ik ergens gelezen dat ze gebruik maken van een vernieuwde codec oid waardoor de kwaliteit hoger is dan de 192 die er staat.
Ondertussen betaal ik al een jaar of 5 voor mijn Spotify account... Het is een soort onderdeel van mijn leven geworden
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:21 schreef Beregd het volgende:
Die "about" op de artiestenpagina's, is dat nieuwwel leuk
spotify is echt verslavend.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ondertussen betaal ik al een jaar of 5 voor mijn Spotify account... Het is een soort onderdeel van mijn leven geworden
ik mss 3 liedjes maar vind die lijst wat aan de korte kant. weekly list noemen en dan nog niet voor een hele week muziek krijgen vind ik wel jammer. ik hou niet van muziek van nu dus aan de hitlijsten heb ik niks aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg elke week minstens 10 toffe nummers van mijn Discoverweekly lijst. Heb zelf een playlist van ong. 1800 nummers, ik denk dat ik daardoor goede matches krijg.
Ik luister ook voornl. deephouse of stonerrock. Ik krijg van Discoverweekly ook voornl. deephouse in die lijst van de obscure soort, dus dat je alleen popi nummers krijgt, komt missch. omdat, wat je in je lijst hebt staan, daar ook naar neigt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik mss 3 liedjes maar vind die lijst wat aan de korte kant. weekly list noemen en dan nog niet voor een hele week muziek krijgen vind ik wel jammer. ik hou niet van muziek van nu dus aan de hitlijsten heb ik niks aan.
nee ik krijg soort van 80's muziek. niet echt mis mee maar wel als het niet de echte zangers zijn dan hoor je gewoon hoe slecht die B- bandjes zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik luister ook voornl. deephouse of stonerrock. Ik krijg van Discoverweekly ook voornl. deephouse in die lijst van de obscure soort, dus dat je alleen popi nummers krijgt, komt missch. omdat, wat je in je lijst hebt staan, daar ook naar neigt.
ik ken de to-do-list playlist niet. Wat voor muziek is dat?quote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef Loll het volgende:
Iemand die nog leuke playlist weet, met muziek die overeenkomt met de to do list playlist?
Ik had dat eerst. Ging vrijwel directquote:Op maandag 9 november 2015 12:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Meer die Spotify kregen bij hun KPN Mobiel abonnement? Hoe lang duurde het voor jullie je activatiecode kregen?
https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open Ik weet niet precies hoe het gerne heetquote:Op maandag 9 november 2015 12:14 schreef Young_David het volgende:
[..]
ik ken de to-do-list playlist niet. Wat voor muziek is dat?
Dit wat voor je?quote:Op maandag 9 november 2015 12:42 schreef Loll het volgende:
[..]
https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open Ik weet niet precies hoe het gerne heet
Ik lees het nu pas, maar da's goed nieuws. Heb ik het in het vorige topic nog over gehad met je.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:55 schreef Ferdo het volgende:
En ook van de laatste Beatle staat zijn solowerk nu op Spotify, George Harrison!
Nu alleen nog alle vier samen.
heb ik niet en heb ook android. Muziek blijft ook niet spelen. Ligt mss aan je telefoon?quote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef d4v1d het volgende:
Op mijn android stopt nu de muziek steeds na 15 min.. Lijkt alsof de app crasht ofzo. Gebeurt steeds na 15 minuten, geen foutmelding of een melding dat de app is vastgelopen.
Ook het probleem dat de muziek blijft spelen als ik mn koptelefoon loskoppel..
En daar betaal je dan 9,99 per maand voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |