quote:Op maandag 10 november 2014 10:17 schreef Kreator het volgende:
Wat zitten er toch veel verknipte wijven op fok.
Genoeg verknipte vrouwen die niet op FOK! zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 11:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De niet verknipte versies hebben wel wat beters te doen dan posten op FOK!.
Ja man heb je eindelijk kans op seks moet je gewoon doodziek die kans nemen. Daar draait alles ook gewoon om. Eindelijk neuken jeeeeejh.quote:Op maandag 10 november 2014 09:19 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Hoezo snap je het ook nog? Had hij een legitiem excuus? Volgens mij voelde hij zich 'niet zo lekker' en moest hij de volgende dag werken. Een echte kerel zou deze kans op een stevige vrijpartij niet laten schieten.
Kies uit de volgende berichten om terug te sturen: pussy, homo, /unsubscribe
Als ik griep zou hebben en er zou seks in het spel zijn, ja natuurlijk, waarom niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja man heb je eindelijk kans op seks moet je gewoon doodziek die kans nemen. Daar draait alles ook gewoon om. Eindelijk neuken jeeeeejh.
waarschijnlijk was je pijpbeurt wel "ok" bevonden door hem en wilt die het nog eens herhalen "hij vind je leuk"quote:Op maandag 10 november 2014 10:09 schreef zonneschijn10 het volgende:
[..]
Leuk en merk nu dat hij sinds de laatste date veel meer geïnteresseerd is in mij. Nu is hij degene die veel appt en nog een keer af wil spreken. Dus volgens mij zijn de rollen nu iets omgedraaid. Wat ergens wel een fijn gevoel is.
Dus ik denk persoonlijk dat hij had afgezegd omdat hij mij toen niet zo 'leuk' vond.
Al die zieke cellen je lichaam uit laten spuiten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als ik griep zou hebben en er zou seks in het spel zijn, ja natuurlijk, waarom niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |