Om er nou direct mee op te houden gaat wel ver. Wat je ondertussen kunt doen is met iemand anders daten. Niet exclusief wachten op diegene.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:01 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Waarom kansloos? Er zwemmen zat vissen in de zee. Vind dan wel iemand die net zo graag wil als ik.
Ja ok, dat is wat ik meestal ook wel deed. Als ik de persoon die het afzegde echt leuk vond hield ik het contact nog wel aan, maar keek ik ondertussen sowieso wel verder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:02 schreef qwerty789 het volgende:
Om er nou direct mee op te houden gaat wel ver. Wat je ondertussen kunt doen is met iemand anders daten. Niet exclusief wachten op diegene.
FAILquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:30 schreef Risje010 het volgende:
Half ziek op een date zitten is ook niet echt gezellig. Hij geeft zelf al aan om een andere keer af te spreken dus hij zal het niet gelogen hebben.. toch? Hij wil vast een goede eerste indruk maken.
Het is niet last minute, het is drie uur van tevoren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat hij zegt....
een kerel die lastminute afzegt, bad news lady bad news it's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:07 schreef Godshand het volgende:
Vraag om een foto van zijn piemel om het goed te maken!
Dan heb je toch iets van hem gezien!Echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook typisch die achterdochtige vrouwen die er allerlei shit achter gaan zoeken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
De date moet nog plaatsvinden dus kan prima. Tevens als houdjemond een slet is dan is ze maar de mijnequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Liefde vergelijken met werkSowieso een echte FOK!-vergelijking. Een belachelijke welteverstaan
quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De date moet nog plaatsvinden dus kan prima. Tevens als houdjemond een slet is dan is ze maar de mijne
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De date moet nog plaatsvinden dus kan prima. Tevens als houdjemond een slet is dan is ze maar de mijne
Dat idd. 'Just not that into you'..quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ondanks al die mensen hier die zeggen dat ze er niks achter moet zoeken geloof ik er toch niet zo in...
Mede omdat ik zelf ook wel vaak schuldig heb gemaakt aan dergelijke praktijken, als het meisje in kwestie wel "leuk" was maar in mijn ogen net niet leuk genoeg. Als er dan op het laatste moment wat anders tussen door kwam zoals met vrienden iets leuks doen dan bedacht ik me altijd op het laatste moment dat ik toch liever dat laatste wou doen.
Dit is eigenlijk precies wat ik ook dacht. En zo pak ik dat zelf meestal ook aan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:12 schreef announcement het volgende:
Hij voelt zich begin van de middag niet fit, gooit er een paracetamolletje in en gaat ff slapen. Zet de wekker 3 uur van tevoren (de maximale tijd waarvan hij inschat die jij aan "voorbereiding" op de date nodig hebt) en komt er achter dat hij bij het gaan van de wekker nog steeds wat ziekjes is. Omdat hij toch een goede indruk wil maken wil hij de date liever verplaatsen en in zn bed blijven liggen zodat hij wellicht de dag erna fit is voor die belangrijke afspraak op zn werk/school.
Is bij mij ook wel eens zo gegaan. Als je het niet vertrouwt, dan gewoon met rust laten en het initiatief voor een nieuwe date bij hem laten. Hij snapt ook wel dat het balletje nu bij hem ligt.
2quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je het gevoel hebt dat het een smoes is: geen aandacht meer aan besteden. Want dan is dit de eerste maar absoluut niet de laatste.
Hier op fok is men wantrouwig, in het echte leven niet hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef snakelady het volgende:
Zijn mensen altijd zo wantrouwend?
Is negeren niet wat drastisch?
Dit dus. Al die achterdochtige onzekere mensen hier die er direct van alles achter zoeken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hier op fok is men wantrouwig, in het echte leven niet hoor.
De meeste mensen halen bij dit soort situaties hun schouders op en zeggen "ach ziek zijn kan gebeuren, date uitstellen dan maar"".
No problem.
Ziekelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit dus. Al die achterdochtige onzekere mensen hier die er direct van alles achter zoeken.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Niks sturen, wat denkt hij wel![]()
Als je wel wat gaat sturen komt dat erg wanhopig/sneu over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |