abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146420216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:01 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Waarom kansloos? Er zwemmen zat vissen in de zee. Vind dan wel iemand die net zo graag wil als ik.
Om er nou direct mee op te houden gaat wel ver. Wat je ondertussen kunt doen is met iemand anders daten. Niet exclusief wachten op diegene.
pi_146420242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:02 schreef qwerty789 het volgende:
Om er nou direct mee op te houden gaat wel ver. Wat je ondertussen kunt doen is met iemand anders daten. Niet exclusief wachten op diegene.
Ja ok, dat is wat ik meestal ook wel deed. Als ik de persoon die het afzegde echt leuk vond hield ik het contact nog wel aan, maar keek ik ondertussen sowieso wel verder.
pi_146420377
de wereld draait niet enkel om jou ts, geef hem nog een kans. vrouwen die de moeite niet nemen om meer tijd in iemand te investeren :')
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_146420652
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
negeren, nu meteen
Wat hij zegt....

een kerel die lastminute afzegt, bad news lady bad news it's
pi_146420689
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:30 schreef Risje010 het volgende:
Half ziek op een date zitten is ook niet echt gezellig. Hij geeft zelf al aan om een andere keer af te spreken dus hij zal het niet gelogen hebben.. toch? Hij wil vast een goede eerste indruk maken.
FAIL
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:25:24 #106
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146422869
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Wat hij zegt....

een kerel die lastminute afzegt, bad news lady bad news it's
Het is niet last minute, het is drie uur van tevoren.
Een mens mag zelfs niet meer ziek worden lijkt het wel en vertrouwen moeten we een ander al helemaal niet. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146424522
Vraag om een foto van zijn piemel om het goed te maken!

Dan heb je toch iets van hem gezien! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 8 november 2014 @ 02:19:56 #108
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146424640
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:07 schreef Godshand het volgende:
Vraag om een foto van zijn piemel om het goed te maken!

Dan heb je toch iets van hem gezien! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he.

Ook typisch die achterdochtige vrouwen die er allerlei shit achter gaan zoeken. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146424668
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Liefde vergelijken met werk :') Sowieso een echte FOK!-vergelijking. Een belachelijke welteverstaan
De date moet nog plaatsvinden dus kan prima. Tevens als houdjemond een slet is dan is ze maar de mijne :9
  zaterdag 8 november 2014 @ 02:25:52 #110
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_146424679
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

De date moet nog plaatsvinden dus kan prima. Tevens als houdjemond een slet is dan is ze maar de mijne :9
*; daaaag hetzalallemaalwel.

Nu jij nog of word het weer eenzaam fappen ?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_146427832
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee.
pi_146428405
Ondanks al die mensen hier die zeggen dat ze er niks achter moet zoeken geloof ik er toch niet zo in...

Mede omdat ik zelf ook wel vaak schuldig heb gemaakt aan dergelijke praktijken, als het meisje in kwestie wel "leuk" was maar in mijn ogen net niet leuk genoeg. Als er dan op het laatste moment wat anders tussen door kwam zoals met vrienden iets leuks doen dan bedacht ik me altijd op het laatste moment dat ik toch liever dat laatste wou doen.
pi_146429117
Jongens die je echt heel leuk vinden zorgen er wel voor dat er geen enkele twijfel kan bestaan bij je.

Maar goed, dat zegt niet dat dat niet nog kan komen. Je vindt hem zelf heel leuk, dus dan zou ik hem niet afschrijven.
pi_146434929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 12:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ondanks al die mensen hier die zeggen dat ze er niks achter moet zoeken geloof ik er toch niet zo in...

Mede omdat ik zelf ook wel vaak schuldig heb gemaakt aan dergelijke praktijken, als het meisje in kwestie wel "leuk" was maar in mijn ogen net niet leuk genoeg. Als er dan op het laatste moment wat anders tussen door kwam zoals met vrienden iets leuks doen dan bedacht ik me altijd op het laatste moment dat ik toch liever dat laatste wou doen.
Dat idd. 'Just not that into you'..

Of het is zo'n veel dater en de laatste date voor die met TS (wie weet de avond te voren wel of zelfs die middag) was wel heel erg leuk.. Of na 7 dates met een ander heeft hij besloten dat dat toch maar exclusief moet worden.. voorlopig. Dus houdt hij TS aan het lijntje voor als het met die ander toch niets wordt.

Kan ook zijn dat hij zich echt niet lekker voelde maar dan is wachten tot hij het contact herstelt ook helemaal niet verkeerd.
pi_146435115
Fucking christus, iemand is ziek en direct is die persoon een 'slecht mens'. :')
  zaterdag 8 november 2014 @ 17:51:09 #116
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146436412
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:12 schreef announcement het volgende:
Hij voelt zich begin van de middag niet fit, gooit er een paracetamolletje in en gaat ff slapen. Zet de wekker 3 uur van tevoren (de maximale tijd waarvan hij inschat die jij aan "voorbereiding" op de date nodig hebt) en komt er achter dat hij bij het gaan van de wekker nog steeds wat ziekjes is. Omdat hij toch een goede indruk wil maken wil hij de date liever verplaatsen en in zn bed blijven liggen zodat hij wellicht de dag erna fit is voor die belangrijke afspraak op zn werk/school.

Is bij mij ook wel eens zo gegaan. Als je het niet vertrouwt, dan gewoon met rust laten en het initiatief voor een nieuwe date bij hem laten. Hij snapt ook wel dat het balletje nu bij hem ligt.
Dit is eigenlijk precies wat ik ook dacht. En zo pak ik dat zelf meestal ook aan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 8 november 2014 @ 18:04:06 #117
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_146436894
Mijn date heeft ook weleens afgezegd, een dag van tevoren. Maar dan wel meteen met 3 voorstellen voor een andere datum omdat hij het zo kut vond.

Heb je alweer iets gehoord inmiddels?
pi_146440443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je het gevoel hebt dat het een smoes is: geen aandacht meer aan besteden. Want dan is dit de eerste maar absoluut niet de laatste.
2

Want je gevoel kan er nooit naast zitten.
pi_146440509
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef snakelady het volgende:
Zijn mensen altijd zo wantrouwend?
Is negeren niet wat drastisch?
Hier op fok is men wantrouwig, in het echte leven niet hoor.

De meeste mensen halen bij dit soort situaties hun schouders op en zeggen "ach ziek zijn kan gebeuren, date uitstellen dan maar"".

No problem.
pi_146440625
Hoe de fuck is dit topic eigenlijk relatie/psychologie-waardig? dit subforum is toch bedoeld voor mensen die echt ergens mee zitten? scheidingen, persoonlijkheidsstoornissen, depressies enz?
  zaterdag 8 november 2014 @ 19:57:49 #121
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146440627
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hier op fok is men wantrouwig, in het echte leven niet hoor.

De meeste mensen halen bij dit soort situaties hun schouders op en zeggen "ach ziek zijn kan gebeuren, date uitstellen dan maar"".

No problem.
Dit dus. Al die achterdochtige onzekere mensen hier die er direct van alles achter zoeken. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146440691
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit dus. Al die achterdochtige onzekere mensen hier die er direct van alles achter zoeken. :')
Ziekelijk inderdaad.
pi_146443877
Ik vind het overdreven hoe TS reageert, plus veel reageerders hier. Maar ik begrijp het wel, mijn huidige vriend zei ook 4 uur voor onze eerste date af. En ik was in alle staten, ik wilde niet meer afspreken, ik werd onzeker...Ik dacht dat hij me niet wilde miepmiep. Een kennis zei ook...dat is slecht nieuws, geen energie meer in steken hoor! Nou, inmiddels is hij al halfjaar mijn vriend O+ en hij heeft sindsdien geen enkele date meer afgezegd.

Ik begrijp dus waarom TS en mensen hier zo reageren, omdat ik een jaar geleden hetzelfde zou hebben gedacht. Nu vind ik dat je iemand niet zo snel als ''ongeschikt'' aan de kant moet schuiven. Misschien was hij idd heel ziek, onzeker enz enz. Gewoon niet zo panisch doen in de eerste datefase, dat maakt je er ook niet aantrekkelijker op. Ik had het geluk dat mijn huidige vriend goed met mijn panische reacties om kon gaan, daardoor ben ik meteen zelfverzekerder geworden...dat ik er ook best mag zijn . Kortom ik vind dat je iemand pas na enige maanden mag ''veroordelen'' en niet op een afzeg smsje waarvan jij vindt dat het ''lullig'' is. Da is jouw perceptie, tenslotte ken jij die gozer nog helemaal niet! Dus waarom zo hysterisch doen, hij wilt de afspraak zelfs op een andere dag zetten, geen big deal toch. Als hij niet wilde, dan had hij toch in eerste instantie nooit een afspraak gemaakt? En als het niets wordt, dan wordt het niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss.X op 08-11-2014 21:30:22 ]
pi_146444027
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:39 schreef quirina het volgende:

[..]

Niks sturen, wat denkt hij wel :(
Als je wel wat gaat sturen komt dat erg wanhopig/sneu over.
:') wat een advies zeg. Je doet alsof hij iets verschrikkelijks heeft gedaan, misschien ligt de beste man met koorts in bed. Weet jij veel.
pi_146445769
sommige reacties hier. Hij kan ook echt ziek zijn TS En zich daar al zelf lullig over voelen zonder jouw boosheid. Laat het rusten en ga niet boos lopen doen dan jaag je hem nog weg .je merkt vanzelf wel of hij weer wil afspreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')