Dat viel best mee!quote:
Die hebben we allebeiquote:
Ik moest lachenquote:
dat ligt niet aan je kin, maar aan de hork waaronder de foto is gemaakt.quote:
Je bedoelt hoek, neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat ligt niet aan je kin, maar aan de hork waaronder de foto is gemaakt.
Ik nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben we allebei![]()
En ik ben sinds die foto nog eng veel afgevallen
Aan de hork van de foto... Ik weet niet meer wie de foto gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dat ligt niet aan je kin, maar aan de hork waaronder de foto is gemaakt.
Tijd voor een nieuwe meet en dan kunnen de figuren eens naast elkaar gelegd en vergeleken worden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik was sowieso al wel blij met m'n figuur. Soort van.
Yup, autocorrect.quote:
Prachtigquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Soms kan ik wel lachen om Fransen![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_protesteren.html
Ik ok niet, ik wil mono of royco zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de hork van de foto... Ik weet niet meer wie de foto gemaakt heeft.
En dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de hork van de foto... Ik weet niet meer wie de foto gemaakt heeft.
Geniet even van dit korte, edoch intensieve momentje zelfbespiegeling, broeder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, autocorrect.Blijkbaar heb ik het vaker over horken dan hoeken.
Ik denk dat dit wel klopt, ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ok niet, ik wil mono of royco zeggen
Ik ben nog druk aan het genieten van die tietenbots.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet even van dit korte, edoch intensieve momentje zelfbespiegeling, broeder.
Jij wil hem ook live zien hequote:Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog druk aan het genieten van die tietenbots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |