SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is goed we hebben toch nog niet genoevquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
pc heeft kuren. Verbind Windows verbjndv
ja als we er genoeg hebben idd. Creme kan sws niet zei hij.quote:
mag niet meer van rito.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
Kent iemand trouwens een alternatief voor lolnexus.com waar je premade status wel ziet?
quote:
kunnen anderen mensen toevoegen? Anders zal ik je morgen even toevoegen of er moet een nieuw fok team komenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:16 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Invite mij ook voor het FOK team aub
Nee, dit kan alleen de maker van een team.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:20 schreef blow... het volgende:
[..]
kunnen anderen mensen toevoegen? Anders zal ik je morgen even toevoegen of er moet een nieuw fok team komen
lol!quote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Net potje waar ik adc was met tristana. Jammer dat onze toplane yasuo had gefeed. Kerel stond na een kwartier 16/0/2. Had voor minuut 25 al twee penta's gehaald. Ik zei tegen hem dat als ik full build had en niet meer achterliep hem easy zou kunnen pakken. Ging ie niet enden om mij full build te laten worden en mij te laat zien dat hij me nog steeds kon killen.
Resultaat: ik haalde in 10 minuten 3 penta's en game gewonnen
Vond ie niet leuk
top lane noob hier, hoe pak ik yorick dan aan?quote:Op zondag 9 november 2014 15:03 schreef Cikx het volgende:
Echt lachen om met Yorick te spelen tegen tegenstanders die geen ervaring tegen hem hebben. In het begin worden ze totaal verrast door de damage van de ghouls en erna rennen ze bij iedere ghoul die je spawnt helemaal terug naar hun tower
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |