Ik heb er gister nog 1 gezien, jaar of 8. Gaat helemaal flapperen als ie treinen ziet. Super schattig, ware t niet dat ie bergen achterstand heeft met school.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voordeel van een autist is dat ie niet zo snel aan de vriendin is
Aaah ik wil ook dat iemand mij dat appt!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My ass is perfect! Wordt net op whatsapp gezegd!
Vóórdeel? Tot die tijd moet jij zijn eten blijven koken!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voordeel van een autist is dat ie niet zo snel aan de vriendin is
Your ass is perfect.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aaah ik wil ook dat iemand mij dat appt!
Maar dan moet ik nog wel 20 kilo vrees ik
Ik verwacht niet dat hij op zijn 14e al gaat samenwonen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vóórdeel? Tot die tijd moet jij zijn eten blijven koken!
Da's die zo ver weg zit toch? Ms lijkt het zo, van die afstand...quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Your ass is perfect.
I adore your buns and you know it.
I wanna worship them every day and everynight.
quote:
Herkenbaar. Dat van school dan helaas, niet van treinenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er gister nog 1 gezien, jaar of 8. Gaat helemaal flapperen als ie treinen ziet. Super schattig, ware t niet dat ie bergen achterstand heeft met school.
Oooh mijn billen moeten ook geworshipt worden!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Your ass is perfect.
I adore your buns and you know it.
I wanna worship them every day and everynight.
Kunnen alleen de mannen keurenquote:
Meer choco dus!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's die zo ver weg zit toch? Ms lijkt het zo, van die afstand...
Sorry, hij valt op mannenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oooh mijn billen moeten ook geworshipt worden!!
Nee, ik wordt dus echt zwaarder en zwaarder!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Besides, iedereen weet dat je een heerlijk mager scharminkel bent!
Ja schat, vanavond, vanavond...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja schat, vanavond, vanavond...
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wordt dus echt zwaarder en zwaarder!!!!!!!
Er moet toch wel ergens 1 hetero te vinden zijn die mij wil worshippen?quote:
Ehm, je eigen hetero?...quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er moet toch wel ergens 1 hetero te vinden zijn die mij wil worshippen?
Niet als ik ze eerder vind.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er moet toch wel ergens 1 hetero te vinden zijn die mij wil worshippen?
na 7 jaar worshipt die niet bepaald meerquote:
Je zit bijna op mijn gewicht!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wordt dus echt zwaarder en zwaarder!!!!!!!
Klinkt goed, ik krijg er spontaan trek vanquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
*stokbroodje met gerookte kipfilet en knoflooksaus*... Aaah, ik voel mijn bui wegdrijven
Whehehe daar heb je een punt.. Ik worship je wel van een afstandje, is dat ook goed poppetje?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
na 7 jaar worshipt die niet bepaald meer
Pfft, hoe kun je daar nou ooit mee ophouden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
na 7 jaar worshipt die niet bepaald meer
En terecht! En ik ben iets minder een bitch nu, dat telt ook meequote:Op vrijdag 7 november 2014 15:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik krijg er spontaan trek van
Whahah, wil je misschien (tegen vergoeding) zo'n broodje voor me maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht! En ik ben iets minder een bitch nu, dat telt ook mee
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Get your ass in gear ladies.
We've got a live one up in here.
Die wordt juist steeds platterquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zit bijna op mijn gewicht!
Nu nog een mooie bierbuik er bij en je bent perfect.
Met zoveel knoflooksaus voel ik ook je vriendje wegdrijven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:55 schreef missbehavin het volgende:
*stokbroodje met gerookte kipfilet en knoflooksaus*... Aaah, ik voel mijn bui wegdrijven
Het moment dat je vlak na elkaar moet poepen is wel zo'n momentje waarop het wat minder wordquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pfft, hoe kun je daar nou ooit mee ophouden.
Vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het moment dat je vlak na elkaar moet poepen is wel zo'n momentje waarop het wat minder wordEn zo zijn er nog wel wat meer als je samenwoont
Ik had in m'n vorige huis 2 wc's naast elkaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het moment dat je vlak na elkaar moet poepen is wel zo'n momentje waarop het wat minder wordEn zo zijn er nog wel wat meer als je samenwoont
Nee, die schijten. Minstens 300 gram.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die schijten. Minstens 300 gram.
Sorry, alles is opquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Whahah, wil je misschien (tegen vergoeding) zo'n broodje voor me maken?
Mijn dag gaat qua gevoel ook minder goed dan verwachten gehoopt
Nuhuh, ik heb een goede, die ook dol is op knoflookquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zoveel knoflooksaus voel ik ook je vriendje wegdrijven.
Soms zelfs meerquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die schijten. Minstens 300 gram.
Poep zit toch niet in je billen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
*handen in de heupen*quote:
Boeren. Schijten. Knoflook.quote:
Vergeet wodka drinken niet! Hoe weet jij dat ik boer trouwens? Op commando als het moet!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boeren. Schijten. Knoflook.
Hetero vent dat je er bent.
Ja, ik had nooit mijn tieten moeten laten doen, dan was hij de mijne geweestquote:
Of de mijne.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit mijn tieten moeten laten doen, dan was hij de mijne geweest
Hoe ik dat weet?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vergeet wodka drinken niet! Hoe weet jij dat ik boer trouwens? Op commando als het moet!
Say whut?quote:
Sinds wanneer geloof jij alles wat ik typ?quote:
Yup, daar had ik wel een catfight voor over gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say whut?
Als MissB haar tieten niet had laten doen, dan was ik de jouwe geweest?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, daar had ik wel een catfight voor over gehad.
Ja zonder boobs om je af te leiden was ik de klosquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, daar had ik wel een catfight voor over gehad.
Zo'n leuke blonde eunuch past prima bij mijn interieur.quote:
Eunuch? Ik zal je gvd eens teabaggen terwijl ik je neus dichtknijp. Hetero-hond.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n leuke blonde eunuch past prima bij mijn interieur.
En dan ook nog in Almere wonen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:41 schreef Belsezar het volgende:
Een week zonder pc thuis is toch echt wel een ramp. Gelukkig is hij er weer
Dat is meer als hulpmiddel om niet beschuldigd te worden dat ze hun baby schudden. Dat mag namelijk niet, schijnt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk als mensen de kinderwagen van hun schreeuwende wondertje tegen m'n enkels parkeren
Bengeltjequote:Op vrijdag 7 november 2014 17:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan ook nog in Almere wonen.Of woon je daar niet meer.
CG.quote:
Rebel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltje
Jawel
Hoe is het voor de rest?
En daar mag je niets van zeggen want de wondertjes zijn belangrijker dan jij. Als kind-loze ben je toch een 3e rangs mens.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Altijd leuk als mensen de kinderwagen van hun schreeuwende wondertje tegen m'n enkels parkeren
quote:
Ben benieuwd, maar je doet zo iets in een opwelling.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Gaat hier z'n gangetje he![]()
Happy? Dat zijn we nooit helemaal. maar ga weer terugverhuizen en naa rm'n oude werkgever. En we zullen wel zien of dat een goede stap wordt
hoe is t bij jou dan?
Komende week heb ik het heel druk maar daarna misschien keertje koffie drinken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
CG.![]()
Alles goed? Happy enzo?
[..]
Rebel.![]()
Woon je zo dichtbij en nog zie ik je nooit.Ik rij nog regelmatig door Almere om Lit op te halen.
![]()
Uh.. no comment.
Zal zeker een keer moeten gaan lukken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Komende week heb ik het heel druk maar daarna misschien keertje koffie drinken?
Opwelling?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar je doet zo iets in een opwelling.
Hier alles oke.
Haha nee, maar was het een vraag. of een constatering.. of, ik snap niet waar het vandaag komtquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet wel bevlieging of een spontane actie.Niet over nagedacht. Is opwelling zo raar?
Constatering. Dat je zo iets niet ondoordacht doet en het waarschijnlijk wel gaat bevallen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee, maar was het een vraag. of een constatering.. of, ik snap niet waar het vandaag komt
"Maar je doet zoiets in een opwelling" <> "iets niet ondoordacht doet"quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Constatering. Dat je zo iets niet ondoordacht doet en het waarschijnlijk wel gaat bevallen.
O,quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Maar je doet zoiets in een opwelling" <> "iets niet ondoordacht doet"
wat is het nou madam
Mij een beetje in verwarring brengenquote:
Het gaat ook om het nu, je hebt toch geen glazenbol. Op je gevoel afgaan is prima lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij een beetje in verwarring brengen![]()
Maarja, meestal niet nee idd. je weet het toch nooit van te voren. Voor nu is het in ieder geval de goede keuze.
Mijn oude baan + supervisor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
Het gaat ook om het nu, je hebt toch geen glazenbol. Op je gevoel afgaan is prima lijkt mij.
Is het iets heel anders wat je gaat doen daar, of dezelfde baan.
Klinkt goed. En wat niet bestaat kan "uitgevonden" worden. Ze creëren toch wel vaker een functie naar hetgeen wat iemand doet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn oude baan + supervisor.
dus wat meer coordinerent over de ander, wat meer projectleiderrol, meer rechterhand manager.
De precieze invulling komt met de tijd, aangezien de functie opzich nog niet bestaat (wel voor systeembeheer, maar niet voor applicatiebeheer, waar ik zat/zit)
Daarom idd. Kan ik het een beetje naar mezelf inrichten. Wat mij wel of niet past enzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt goed. En wat niet bestaat kan "uitgevonden" worden. Ze creëren toch wel vaker een functie naar hetgeen wat iemand doet.
Mooie reden om iemand te ontvrienden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:25 schreef CherryLips het volgende:
Zit er op FB iemand te miepen dat haar kat te dik wordt omdat hij mee-eet bij de buurvrouw, die elke dag voer buitenzet voor zwerfkatten. De buurvrouw had als suggestie dat ze haar kat dan binnen moet houden. Nee, dat mag niet, die buurvrouw moet die zwerfkatten gewoon laten creperen, als haar eigen poekie maar lekker de straat op gegooid kan worden als hij vervelend is
ik was laatst ontvriend door iemand, ik denk dat het door m'n reactie op de antimelkmaffia kwamquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie reden om iemand te ontvrienden.
Ruimt lekker op zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was laatst ontvriend door iemand, ik denk dat het door m'n reactie op de antimelkmaffia kwam
praktisch, scheelt jou weer een klik op de ontvriend-knop!quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik was laatst ontvriend door iemand, ik denk dat het door m'n reactie op de antimelkmaffia kwam
Die kat heeft gewoon nog wat training nodig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:25 schreef CherryLips het volgende:
als haar eigen poekie maar lekker de straat op gegooid kan worden als hij vervelend is
Echt wel!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Schop.
Iedereen staat natuurlijk te zuipen in Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |