Die doet al jaren hetzelfde trucje, leuk als je het nog niet kent, strontvervelend na 10 jaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:28 schreef Vlindur het volgende:
Gerard komt er voor in de plaats. Ik vind Gerard echt dikke prima, maar ik zou de nachtmensen daar wel eens willen zien. Frank ofzo
Heel 3fm, luister het al een paar jaar niet meer. Kan er niet goed tegen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die doet al jaren hetzelfde trucje, leuk als je het nog niet kent, strontvervelend na 10 jaar.
Ik slaap goddank op zijn tijd, maar hij heeft lang haarquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die doet al jaren hetzelfde trucje, leuk als je het nog niet kent, strontvervelend na 10 jaar.
Huh? En dan kaal van boven? Of is daar miraculeus weer een kolonie haar gaan wonen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik slaap goddank op zijn tijd, maar hij heeft lang haar![]()
![]()
Geen idee wie er na Roosmarijn komt eigenlijk
Frank van der Lendequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huh? En dan kaal van boven? Of is daar miraculeus weer een kolonie haar gaan wonen?
Dit dus... ! Claudia zullen we ook zeker niet missen !!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:09 schreef Gunner het volgende:
Nu Beelen en lantinga nog pleite en dan zal het nog eens wat worden met die zender.
Of die zender is niet voor jou... Begrijp me goed, ik pruim Beelen ook niet (op de radio althans) en lantinga ken ik niet, maar waarschijnlijk word ik daar ook niet vrolijk van... maar daarom luister ik gewoon nooit naar 3FM.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:09 schreef Gunner het volgende:
Nu Beelen en lantinga nog pleite en dan zal het nog eens wat worden met die zender.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |