abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146400655
Ik zat met me niffo in de golf 5 we boekte em naar agga naar me broertje donnie wiet voor em gehaald te feunen rookte zware skunk in de waggie , we zaten beetje te rappen beetje takkie of we me broertje zouden vragen voor vanavond escape chillen toen er opeens 6 chimeids aankwamen van vermoedelijk noord europese uiterlijk
(situatie )
Gulmez zwart
Chimeids groen

gülmez die de golf 5 bestuurde moest met de weg mee naar links, op het moment dat ik door de bocht reed met 55 waar je 30 mocht zei me niffo faka fatih kijk die chimeids op bika die rijden gewoon door stop stop
maar ik had gewoon voorrang dus remde naar 30 en reed gewoon door dwars door de groep, dit hadden de verwende bakra's niet verwacht 1tje stapte af en begon agressief bewegen met dr hand dus ik stapte uit

zegt ze ''kijk uit joh kk mogool'' dus ik zeg: Ik mogool? ik heb gewoon voorrang kneusjes je had haast toch beter ga je loesoe ben bruya dus a mattie heb wajong uitkering voor agressie als je nog 1 ding zeg kan het afgelopen zijn

Toen zij eentje met een studentenaccent ''bel gewoon de politie weetje ik heb ze kenteken'' en fietste ze weg
Klacht chimeids die denken dat ik in dit conflict fout zat terwijl ik gewoon met de weg mee ging en hun rechtdoor, en nu denken dat de popo hun gaat helpen, terwijl ik niks strafbaars heb gedaan :')
klacht 2 groepen scholieren die zomaar wat rijden
pi_146400708
Terechte kl8 abi zommige chimis denken echt terwijl ze skere studentes zijn
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:56:12 #3
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_146400730
Waar zijn de Golf 1,2,3 en 4 in je paint....?
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:00 #4
338880 haan33
Studerende Boy
pi_146400770
_O_
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:31 #5
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_146400780
Typ hus
nerovetsrethca
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:59 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146400798
Snap er niks van. Is dit Fries?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:58:56 #7
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_146400828
TS rolt over de straat met zn golf 5 Dikke R32 velgjes eronder jeweet mattie _O_

vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:16 #8
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_146400939
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:58 schreef john-hert het volgende:
TS rolt over de straat met zn golf 5 Dikke R32 velgjes eronder jeweet mattie _O_

[ afbeelding ]
Wat een gruwelbak...
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:01:57 #9
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_146400967
En waar is mijn Passat?
pi_146401089
Verzonnen topics.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_146401168
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:56 schreef penny-wise het volgende:
Waar zijn de Golf 1,2,3 en 4 in je paint....?
:') 14.gif
pi_146401285
Racen met mijn BMW 0-100 6,6 seconde weetjuh.
Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_146401299
Er passen geen 6 meiden onder een Golf. Misschien had TS er dus bijna een of twee geraakt.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:16:57 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146401513
Vertaling.

"Ik zat met mijn neef in de Volkswagen Golf 5 en we reden aldus naar Den Haag, naar mijn broeder Donnie, voor wie wij aanzienlijke hoeveelheden geestverruimende kruiden hadden meegebracht. We waren wat aan het ontspannen tijdens het rijden, onder het genot van een aanzienlijk gerolde wietsigaret. Het vraagstuk wat ons ondertussen bezighield was of dat wij mijn broer uit zouden nodigen om gezamenlijk die avond de bloemetjes buiten te zetten. Plots verschenen er zes jongedames met een vermoedelijk Germaans uiterlijk.

(Illustratie van de voorgevallen episode)

Gülmez, de bestuurder van de wagen, moest met de bocht mee naar links. Op het moment dat voornoemde rij-manoeuvre, met een snelheid van 55 km p/u waar 30 toegestaan was, plaatsvond, sprak mijn neef mij aan: "Aanschouw, broeder, die dames op de fiets rijden gewoon door. Ik zou pas op de plaats maken!"

Ik had echter voorrang, dus ik verminderde mijn vaart naar 30 km p/u en reed op die wijze dwars door het samengeklonterde bosje vrouwelijke fietsers heen. Dit hadden de verwaande bleekgezichten niet verwacht; één van het stel stapte af en maakte behoorlijk agressief aandoende bewegingen met haar hand. Daarop stapte ik uit mijn bolide om de confrontatie met de dame aan te gaan.

Direct zei ze: "Kunt u niet uit uw ogen kijken, zondagsrijder!" Waarop ik repliceerde: "Zondagsrijder? Ik heb hier gewoon voorrang, stelletje vlerken. Kennelijk had u haast... ik raad u aan zich wat meer ontspannen in het verkeer te begeven en daarnaast adviseer ik u, gezien mijn chronische problemen met zelfbeheersing, uw mond voorts te houden. Ik kan niet voor de eventuele gevolgen instaan." Om dit verder aan te zetten liet ik mijn wajong lidmaatschap zien, om aan te geven dat het mij ernst was.

Het meest studentikoos uitziende type zei daarna: "Zuster, bel gewoon de rechtshandhaving, want ik heb het kenteken van deze chauffeur op mijn netvlies gebrand staan." Toen fietsten ze weg.

Klacht: jongedames die denken dat ik in deze situatie verkeerd gehandeld had, terwijl ik mij gewoon conform de alhier geldende verkeersregels heb opgesteld. Dat zij werkelijk denken dat de veldwachter gehoor zal geven aan hun ongegronde aantijgingen, is te gek voor woorden, ik heb niets gedaan waarvoor ik mij moet schamen.
Tweede klacht: Schoolgaande, fietsende jeugd die zich nonchalant en laissez-faire in het verkeer begeeft."

Waarvan akte...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146401588
Golf? :') wat een minderwaardige auto is dat, op z'n minst een audi a5 handgeschakeld natuurlijk want automaten zijn voor mensen die niet kunnen rijden. 8-)
pi_146401621
Waren het nou studentes of scholieren? :')
pi_146401910
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:58 schreef john-hert het volgende:

[ afbeelding ]
Maar dan 1.9TDI met GTI V12 sticker.
pi_146401951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:19 schreef PoisonPrince het volgende:
Golf? :') wat een minderwaardige auto is dat, op z'n minst een audi a5 handgeschakeld natuurlijk want automaten zijn voor mensen die niet kunnen rijden. 8-)
Zonder Quattro. :')
pi_146402202
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:29 schreef Tanden68 het volgende:

[..]

Zonder Quattro. :')
:') _!
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:48:09 #20
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_146402488
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:54 schreef Gulmez het volgende:
het moment dat ik door de bocht reed met 55 waar je 30 mocht
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:54 schreef Gulmez het volgende:
terwijl ik niks strafbaars heb gedaan :')
:')

Verder terechte klacht..
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:52:24 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146402639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vertaling.

"Ik zat met mijn neef in de Volkswagen Golf 5 en we reden aldus naar Den Haag, naar mijn broeder Donnie, voor wie wij aanzienlijke hoeveelheden geestverruimende kruiden hadden meegebracht. We waren wat aan het ontspannen tijdens het rijden, onder het genot van een aanzienlijk gerolde wietsigaret. Het vraagstuk wat ons ondertussen bezighield was of dat wij mijn broer uit zouden nodigen om gezamenlijk die avond de bloemetjes buiten te zetten. Plots verschenen er zes jongedames met een vermoedelijk Germaans uiterlijk.

Gülmez, de bestuurder van de wagen, moest met de bocht mee naar links. Op het moment dat voornoemde rij-manoeuvre, met een snelheid van 55 km p/u waar 30 toegestaan was, plaatsvond, sprak mijn neef mij aan: "Aanschouw, broeder, die dames op de fiets rijden gewoon door. Ik zou pas op de plaats maken!"

Ik had echter voorrang, dus ik verminderde mijn vaart naar 30 km p/u en reed op die wijze dwars door het samengeklonterde bosje vrouwelijke fietsers heen. Dit hadden de verwaande bleekgezichten niet verwacht; één van het stel stapte af en maakte behoorlijk agressief aandoende bewegingen met haar hand. Daarop stapte ik uit mijn bolide om de confrontatie met de dame aan te gaan.

Direct zei ze: "Kunt u niet uit uw ogen kijken, zondagsrijder!" Waarop ik repliceerde: "Zondagsrijder? Ik heb hier gewoon voorrang, stelletje vlerken. Kennelijk had u haast... ik raad u aan zich wat meer ontspannen in het verkeer te begeven en daarnaast adviseer ik u, gezien mijn chronische problemen met zelfbeheersing, uw mond voorts te houden. Ik kan niet voor de eventuele gevolgen instaan." Om dit verder aan te zetten liet ik mijn wajong lidmaatschap zien, om aan te geven dat het mij ernst was.

Het meest studentikoos uitziende type zei daarna: "Zuster, bel gewoon de rechtshandhaving, want ik heb het kenteken van deze chauffeur op mijn netvlies gebrand staan." Toen fietsten ze weg.

Klacht: jongedames die denken dat ik in deze situatie verkeerd gehandeld had, terwijl ik mij gewoon conform de alhier geldende verkeersregels heb opgesteld. Dat zij werkelijk denken dat de veldwachter gehoor zal geven aan hun ongegronde aantijgingen, is te gek voor woorden, ik heb niets gedaan waarvoor ik mij moet schamen.
Tweede klacht: Schoolgaande, fietsende jeugd die zich nonchalant en laissez-faire in het verkeer begeeft."

Waarvan akte...
_O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:54:38 #22
338880 haan33
Studerende Boy
pi_146402714
quote:
Vertaling.

Waarvan akte...
ik weet welke user jij bent
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:01:34 #23
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_146402926
quote:
Vertaling.
Held
_O_ _O- _O_
pi_146403421
De OP staat bol van de spelfouten. Begrijp er geen klote van.
Derhalve een paar tetten voor de moeite;

U MAD?
pi_146403481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
De OP staat bol van de spelfouten. Begrijp er geen klote van.
Derhalve een paar tetten voor de moeite;

[ afbeelding ]
Skippy ballen bedoel je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')