Woensdag = 3FMquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
Pino en Ed zijn blij dat Claudia er weer op is
Voorlopig? Voor altijd toch, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Claudia de Breij stopt (voorlopig) met radiomaken
Michiel liet het al een beetje doorschemeren bij de overdracht van de 3FM studio op vrijdag: een historische Claudia D'r Op. Waarom? Claudia liet weten dat ze voorlopig stopt met het maken van radio.
Claudia stopt op 3FM
Jarenlang heeft Claudia radioprogramma's verzorgd op 3FM. Met verve verzorgde ze de laatste jaren de vrijdagmiddag, maar eerder hielp ze je ook de rest van de week door en tien jaar geleden haalde ze geld op voor het Rode Kruis vanuit het Glazen Huis bij de allereerste editie van 3FM Serious Request.
De laatste Claudia D'r Op
Op 12 december is de laatste uitzending van Claudia D'r Op op 3FM. Haar kennende zal die groots aangepakt worden. Daarna gaan we vol aan de slag met 3FM Serious Request. In het nieuwe jaar komt er een ander op de vrijdagmiddag lunchen. Wie dat wordt, hoor je later op 3FM!
Mag deze ook?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:37 schreef JDude het volgende:
Louis van Gaal - Juichen.GIF in 3.. 2.. 1..
quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZE GAAT WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Giel vrijdagmiddag 12-14. Timoer en Raaaaamon in de ochtend.quote:
Yes pleasequote:Op vrijdag 7 november 2014 12:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Giel vrijdagmiddag 12-14. Timoer en Raaaaamon in de ochtend.
Ekdom kan er inderdaad best nog twee uurtjes bij hebben.quote:
Alsjeblieft niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:44 schreef Evertjan het volgende:
Doe maar Dolf Jansen terug op de vrijdagmiddag
Ekstra lunch!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:51 schreef alors het volgende:
Jammer. Voor alle haters hoop ik dat Ekdom jullie gaat verwennen met een extra flopshow.
Extra holy moly!!!!356quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:51 schreef alors het volgende:
Jammer. Voor alle haters hoop ik dat Ekdom jullie gaat verwennen met een extra flopshow.
Vrijdag = Veronicadag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:51 schreef alors het volgende:
Tussen 2007 en 2008 was ze ook tijdelijk weg, dus ze kan zomaar terug komenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voorlopig? Voor altijd toch, mag ik hopen.
Verdomme, mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:51 schreef alors het volgende:
Zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik gok trouwens op Hoogie als opvolger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |