SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanuit Australie blijft hij op de hoogte van elk nieuwtje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
Rens legt het wel even uit jongens. Hij heeft het één en ander op internet gelezen namelijk.![]()
Toch ongelooflijk dat je wilt overstappen... net zoals met Fortis en ABN destijds.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanuit Australie blijft hij op de hoogte van elk nieuwtje.AFCA!![]()
Als we onze insidert toch niet hadden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanuit Australie blijft hij op de hoogte van elk nieuwtje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat je niet eens reageert zegt wel weer genoeg, wel afgeven op mij terwijl je beter naar die belachelijke platforms kan kijken. Je moet je toch doodschamen dat dit je groep vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we onze insidert toch niet hadden.AFCA!![]()
Dat we niet opnieuw de 12 miljoen gingen halen was wel duidelijk, maar dit is voor deze tijd weer een goede deal. Gewoon het dubbele van Feyenoord.![]()
Doe eens rustig en neem eerst even je pilletje in. Alles komt goed.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je niet eens reageert zegt wel weer genoeg, wel afgeven op mij terwijl je beter naar die belachelijke platforms kan kijken. Je moet je toch doodschamen dat dit je groep vertegenwoordigd.![]()
Ziggo?
Huh?
Echt?
Meen je dat nou?
Hou eens op!!!
Neem aan dat deze deal minder oplevert voor jullie dan aegon toch?
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja maar dat was met andere sponsors ook wel geweest gok ik anders zouden ze niet kiezen voor Ziggo,quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziggo?
Huh?
Echt?
Meen je dat nou?
Hou eens op!!!
Neem aan dat deze deal minder oplevert voor jullie dan aegon toch?AFCA!![]()
Die gasten die wel eens spandoekjes maken? Ik geef echt geen fuck. Ik ga naar de Kuip om voetbal te zien en een beetje te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je niet eens reageert zegt wel weer genoeg, wel afgeven op mij terwijl je beter naar die belachelijke platforms kan kijken. Je moet je toch doodschamen dat dit je groep vertegenwoordigd.
Ik val jou toch ook niet aan op dat walgelijke Friese borstklopperij bij jouw clubje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"Om voetbal te zien"quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gasten die wel eens spandoekjes maken? Ik geef echt geen fuck. Ik ga naar de Kuip om voetbal te zien en een beetje te ouwehoeren.
Ik val jou toch ook niet aan op dat walgelijke Friese borstklopperij bij jouw clubje.
En wel om de haverklap over Vak410 beginnen, wat sneu.AFCA!![]()
Ja vind ik ook hoor. Maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Om voetbal te zien"
En wel om de haverklap over Vak410 beginnen, wat sneu.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan zit je beter in het abe lenstra ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:20 schreef RensAjacied het volgende:
Voor het voetbal kan je beter juist niet naar de kuip.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zelfs daar is het voetbal beter ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit je beter in het abe lenstra ja.AFCA!![]()
Is te merken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfs daar is het voetbal beter ja, daar heb je gelijk in.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hey tweets. Misschien kan de telegraaf er een nieuwsbericht van maken.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_deal_met_020__.htmlquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey tweets. Misschien kan de telegraaf er een nieuwsbericht van maken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_deal_met_020__.html![]()
AFCA!![]()
Hebben ze al gedaan. Serieus waar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey tweets. Misschien kan de telegraaf er een nieuwsbericht van maken.
Voor Ziggo is dit natuurlijk prachtig. Lekker uitgebreid in het nieuws, kinderen op twitter die dreigen over te stappen en het uiteindelijk toch niet doen omdat paps en mams dat moeten beslissen. Heerlijk. Al kost je dat wel 8 miljoen per jaar.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Tegenvaller. Ik had een "massale boycot ziggo" kop verwacht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_deal_met_020__.htmlVBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: