Dat dusquote:
Ik denk niet dat er een mogelijkheid is binnen het (gemengd) zwemmen. Prive-les zou bijvoorbeeld wel kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:03 schreef Gulara het volgende:
Volgens mij is het verplicht.
http://www.rijksoverheid.(...)n-schoolreisjes.html
Maar misschien kun je kijken wat er mogelijk is binnen het zwemmen? Wat maakt dat schoolzwemmen met jongens niet kan en gymen bijvoorbeeld wel?
Ik lees nu je eerdere topic (en nog wat anderen). En ik zie dat daar al genoeg informatie is gegeven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:48 schreef selen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een mogelijkheid is binnen het (gemengd) zwemmen. Prive-les zou bijvoorbeeld wel kunnen.
Waarbij het natuurlijk van de zotte is dat je kind van 7 nog niet kan zwemmen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:48 schreef selen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een mogelijkheid is binnen het (gemengd) zwemmen. Prive-les zou bijvoorbeeld wel kunnen.
Even een vraagje van iemand die al heel lang niet meer op een basisschool is geweest. Is gemengd gym tegenwoordig de standaard? In mijn basisschooltijd was dat namelijk absoluut niet het geval.quote:Op vrijdag 7 november 2014 02:03 schreef Gulara het volgende:
Wat maakt dat schoolzwemmen met jongens niet kan en gymen bijvoorbeeld wel?
yep... ik zou nirt weten waarom er gescheiden gesport zou moeten worden.. dat is prehistorisch...quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een vraagje van iemand die al heel lang niet meer op een basisschool is geweest. Is gemengd gym tegenwoordig de standaard? In mijn basisschooltijd was dat namelijk absoluut niet het geval.
Ik weet niet anders en het is al ruim 40 jaar geleden dat ik naar de lagere school ging.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een vraagje van iemand die al heel lang niet meer op een basisschool is geweest. Is gemengd gym tegenwoordig de standaard? In mijn basisschooltijd was dat namelijk absoluut niet het geval.
Wij gingen ongeveer in dezelfde tijd naar de basisschool, maar bij ons werd er apart gegymd. Net zoals de meisjes handwerken hadden en de jongens handenarbeid. Wel een christelijke lagere school, maar niet (streng) gereformeerd/reformatorisch oid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:54 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet anders en het is al ruim 40 jaar geleden dat ik naar de lagere school ging.
ik had op de basisschool gemengd gym geloof ik, maar op de middelbare school was het gescheiden, alle jaren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet anders en het is al ruim 40 jaar geleden dat ik naar de lagere school ging.
Ik begrijp dat jij andere normen en waarden hebt, en dat respecteer ik ook. Maar het punt is, is dat wij dit niet willen (als ouders ) op grond(en) van religieuze kuisheid. Ik ga hier niet heel diep op in, maar dat heeft ook te maken met de badmeester, dat het lichaam gezien wordt, etc. etc.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:19 schreef ohnee het volgende:
Stuur je kind gewoon naar zwemles. Als ik in een land ga wonen waar ze allemaal apart zwemmen ga ik toch ook niet eisen dat mijn kind gemengd moet zwemmen omdat ik niet gelovig ben? En anders is er altijd nog de Islamitische school. Hier zitten de kinderen op de islamitische school ook gewoon gemengd in de klas trouwens. Is dat geen probleem dan? Als je doelt op het feit dat kinderen zich omkleden: Dar heb je kleedhokjes voorEn kinderen van 7 boeit t allemaal niet. Thuis zie je elkaar toch ook bloot rondlopen?
Maar bestaat schoolzwemmen nog? Heb hier geen school gevonden die aan schoolzwemmen doet. Moet je allemaal zelf regelen tegenwoordig.
Jeetje war heb jij op school gezeten dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hébt toch ook dezelfde rechten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:35 schreef selen het volgende:
Het gaat hier vooral om het ontnemen van vrijheden van de minderheden onder het mom democratie. Ik vind dat ik (en mijn dochter) precies dezelfde rechten hebben als ieder andere Nederlander. Ik eis een recht wat onder de godsdienstvrijheid valt, maar die vlieger gaat niet op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |