quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:46 schreef Dumpafval het volgende:
Hoop dat het ei krakt en je je ballen scheurt aan de scherven
quote:
Welkom op FOK.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:46 schreef Dumpafval het volgende:
Grappig feitje: de testikels van de meeste (misschien wel alle? Dat weet ik zo niet) mannelijke zoogdieren, en dus ook van mannen, hangen in een zakje buiten het lichaam om zo koeler dan de rest van het lichaam te blijven. Zouden ze in het lichaam zelf zitten dan worden ze te warm en komt dat de kwaliteit van het sperma niet ten goede. Mannen (en bv honden/paarden/varkens/etc.) die wel één of twee zgn. 'binnenballen' hebben zijn dan vaak ook verminderd of zelfs onvruchtbaar. Ook te strakke broeken of ondergoed dragen kan de temperatuur van de testikels te ver doen stijgen en de vruchtbaarheid nadelig beïnvloeden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:44 schreef pionnetje het volgende:
Hoi ik ben Wolf Wouter, profesioneel therapeut, maar ik ben ook mens, dus nu zit ik klem met een mensen vraag!
Ik zit er aan te denken om met mijn persoonlijke leven in de jachtige westerse maatschappij ook een beetje dichter bij de natuur te komen, zowel mentaal, psychologisch, gevoelsmatig en lichamelijk!
Nu heb ik het plan verzonnen, om een bevrucht kippen ei te gaan scoren, en die uit te broeden tussen mijn benen tegen mijn nogal warme balzak in! Ik heb al met mijn baas gesproken en hij gaf groen licht voor het plan en ik kan als ik wil 4 weken betaald vrij krijgen!
De kip zal mij natuurlijk als moeder gaan zien als hij uit het ei komt, daar zit nu net mijn grote twijvel , ik denk wel dat ik de taak van het moederschap aankan, maar met wat voor een leugen zadel ik de kuiken op? het is natuurlijk klaar dat ik lieg tegen de kuiken dat ik zijn verwekker ben!!!
Ik ervaar het als een groot dilema, aan de ene kant heb ik mij broedwens, en hert voelt onwijs warm!!!!! aan de anders kant voel in mij een vieze leugenaar.,....
Graag serieuze reacties,,,
quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:46 schreef Dumpafval het volgende:
ik ben ook bereid ziek te worden! zodat mijn temperatuur stijgt!quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Je broedtemperatuur is te laag, kippeneieren broeden optimaal bij 37,7 C
Ebola een optie?quote:Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik ben ook bereid ziek te worden! zodat mijn temperatuur stijgt!
Maar dan gaat je sperma stukquote:Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef pionnetje het volgende:
[..]
Misschien is dat in het geval van TS wel niet zo'n onwenselijke bijwerking?quote:
Je bent al pretty sick hoor!quote:Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef pionnetje het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op zondag 9 november 2014 19:20 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Misschien is dat in het geval van TS wel niet zo'n onwenselijke bijwerking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |