abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146389946
Hoi ik ben Wolf Wouter, profesioneel therapeut, maar ik ben ook mens, dus nu zit ik klem met een mensen vraag!

Ik zit er aan te denken om met mijn persoonlijke leven in de jachtige westerse maatschappij ook een beetje dichter bij de natuur te komen, zowel mentaal, psychologisch, gevoelsmatig en lichamelijk!

Nu heb ik het plan verzonnen, om een bevrucht kippen ei te gaan scoren, en die uit te broeden tussen mijn benen tegen mijn nogal warme balzak in! Ik heb al met mijn baas gesproken en hij gaf groen licht voor het plan en ik kan als ik wil 4 weken betaald vrij krijgen!

De kip zal mij natuurlijk als moeder gaan zien als hij uit het ei komt, daar zit nu net mijn grote twijvel , ik denk wel dat ik de taak van het moederschap aankan, maar met wat voor een leugen zadel ik de kuiken op? het is natuurlijk klaar dat ik lieg tegen de kuiken dat ik zijn verwekker ben!!!

Ik ervaar het als een groot dilema, aan de ene kant heb ik mij broedwens, en hert voelt onwijs warm!!!!! aan de anders kant voel in mij een vieze leugenaar.,....

Graag serieuze reacties,,,
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:46:56 #2
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_146389979
Hoop dat het ei krakt en je je ballen scheurt aan de scherven
  vrijdag 7 november 2014 @ 00:51:14 #3
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_146390039
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:46 schreef Dumpafval het volgende:
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  Forum Admin vrijdag 7 november 2014 @ 00:52:55 #4
35723 crew  GGMM
pi_146390064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:44 schreef pionnetje het volgende:
quote:
Welkom op FOK.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 7 november 2014 @ 01:47:42 #5
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_146390622
Ik vrees dat ik je niet serieus kan nemen. Of je bent zelf echt flink van het padje af.

Allereerst kun je een broedlamp gebruiken voor de eerste tijd, pas rond de tijd van de geboorte kun je er met je blote ballen op gaan zitten. Ach... laat ook maar, dit is te bizar om een serieus antwoord op te geven. :N
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_146397166
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:44 schreef pionnetje het volgende:
Hoi ik ben Wolf Wouter, profesioneel therapeut, maar ik ben ook mens, dus nu zit ik klem met een mensen vraag!

Ik zit er aan te denken om met mijn persoonlijke leven in de jachtige westerse maatschappij ook een beetje dichter bij de natuur te komen, zowel mentaal, psychologisch, gevoelsmatig en lichamelijk!

Nu heb ik het plan verzonnen, om een bevrucht kippen ei te gaan scoren, en die uit te broeden tussen mijn benen tegen mijn nogal warme balzak in! Ik heb al met mijn baas gesproken en hij gaf groen licht voor het plan en ik kan als ik wil 4 weken betaald vrij krijgen!

De kip zal mij natuurlijk als moeder gaan zien als hij uit het ei komt, daar zit nu net mijn grote twijvel , ik denk wel dat ik de taak van het moederschap aankan, maar met wat voor een leugen zadel ik de kuiken op? het is natuurlijk klaar dat ik lieg tegen de kuiken dat ik zijn verwekker ben!!!

Ik ervaar het als een groot dilema, aan de ene kant heb ik mij broedwens, en hert voelt onwijs warm!!!!! aan de anders kant voel in mij een vieze leugenaar.,....

Grappig feitje: de testikels van de meeste (misschien wel alle? Dat weet ik zo niet) mannelijke zoogdieren, en dus ook van mannen, hangen in een zakje buiten het lichaam om zo koeler dan de rest van het lichaam te blijven. Zouden ze in het lichaam zelf zitten dan worden ze te warm en komt dat de kwaliteit van het sperma niet ten goede. Mannen (en bv honden/paarden/varkens/etc.) die wel één of twee zgn. 'binnenballen' hebben zijn dan vaak ook verminderd of zelfs onvruchtbaar. Ook te strakke broeken of ondergoed dragen kan de temperatuur van de testikels te ver doen stijgen en de vruchtbaarheid nadelig beïnvloeden.

De moraal van dit verhaal is, kortom, dat de temperatuur van een balzak doorgaans niet voldoende is om een kippenei onder uit te broeden. Dit moet namelijk bij temperaturen grofweg tussen de 37,5 en 38,5 graden celcius gebeuren.

Wellicht is het een optie om het ei tussen je billen uit te broeden, of eventueel rectaal in te brengen om het op de juiste temperatuur te houden. Denk ook aan voldoende luchtvochtigheid en zuurstofvoorziening voor het ei. Wel op tijd verwijderen, anders lijkt het me behoorlijk traumatisch voor het kuikentje. De broedtijd voor een kippenei ligt rond de 21 dagen. Veel succes!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_Isis op 07-11-2014 14:12:01 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_146407852
quote:
:') Ik grinnik best hard.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:53:22 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146407933
Je broedtemperatuur is te laag, kippeneieren broeden optimaal bij 37,7 C
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146451175
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Je broedtemperatuur is te laag, kippeneieren broeden optimaal bij 37,7 C
ik ben ook bereid ziek te worden! zodat mijn temperatuur stijgt!
eenzaampjes klim ik de eenzame berg op!
pi_146457357
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef pionnetje het volgende:

[..]

Ebola een optie?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 16:02:09 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_146465844
quote:

[..]

Maar dan gaat je sperma stuk :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_146473589
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar dan gaat je sperma stuk :o
Misschien is dat in het geval van TS wel niet zo'n onwenselijke bijwerking? :+
  zondag 9 november 2014 @ 23:44:50 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_146485119
quote:

[..]

Je bent al pretty sick hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_146485161
Als ... zijnde is fout.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 08:05:35 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_146489526
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 19:20 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Misschien is dat in het geval van TS wel niet zo'n onwenselijke bijwerking? :+
Daar heb je een punt :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')