quote:
Goede fipo.quote:
Je moet wel echt lak hebben aan mensenrechten om dat als ideaal land te bestempelenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:03 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga naar Dubai voor 2 weken
Ben wel eens eerder geweest en het is echt heel mooi
eigenlijk de ideale wereld, gezondheidszorg gratis, geen btw op producten, gratis scholen, alles voorhanden, extreem veilig ( Dubai is veiliger als steden in Europa)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me de ideale wereld en land om te wonen altijd lekker weer ook..
Wat is jouw ideaalste land om te wonen?
En waarom is dat?
ben benieuwd !
Ik FOK op mijn mobiel dus ik dacht dat er nog iets in de titel stond maar blijkbaar niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Had je anders verwacht, na die TT?
je kan het zo duur maken als je zelf wilt, ik zit in een hotel waar je ontbijt bij heb en je kan alles kopen bij een supermarkt vlakbij, verder als je er geboren ben denk dat je dan wel alles kan doen hahaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:06 schreef Skv het volgende:
Jouw? Ideaalste? Veiliger als? En dan met die plasticzandbak van Dubai aankomen. Echt geen zak te beleven als je niet steenrijk bent.
Wat is er mis met jou?
Wanneer haha is goed man ik ga er n dikke waggie hurenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Fatih ik ga ook dubai kom chillen dan
Als man.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je kan het zo duur maken als je zelf wilt, ik zit in een hotel waar je ontbijt bij heb en je kan alles kopen bij een supermarkt vlakbij, verder als je er geboren ben denk dat je dan wel alles kan doen haha
Ja, maar het is geen ideaal land om te wonen. Al die verneukte Indiërs en Filippino's die in de bloedhitte staan te klussen.. Ik vond het niet echt vet ofzo. Leuk voor een paar dagen maar twee weken? No wayquote:Op donderdag 6 november 2014 23:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
je kan het zo duur maken als je zelf wilt, ik zit in een hotel waar je ontbijt bij heb en je kan alles kopen bij een supermarkt vlakbij, verder als je er geboren ben denk dat je dan wel alles kan doen haha
Emiraten is een tollerand land net zoals Oman ernaastquote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Peter het volgende:
Die vrouwen in de eerste foto mogen toch geen auto rijden?
& de helft van het vastgoed staat leeg toch?
Wat is er mis met Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Emiraten is een tollerand land net zoals Oman ernaast
Doodstraf voor homo's en een test ontwikkelen om migranten op seksualiteit te testen en uit te zetten tolerant?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben er vorige keer maar 4 dagen geweest maar nu was er via kras een aanbieding 16 dagen 1100 euroquote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar het is geen ideaal land om te wonen. Al die verneukte Indiërs en Filippino's die in de bloedhitte staan te klussen.. Ik vond het niet echt vet ofzo. Leuk voor een paar dagen maar twee weken? No way
TS vindt al die bling bling zo enig. Dat is het hele verhaal volgens mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:12 schreef mootie het volgende:
Voorbeelden van dingen die strafbaar zijn: kussen in het openbaar, samenwonen, ongehuwd een kind krijgen, dansen in het openbaar (behalve voor professionele dansers).
Met elkaar een zoen geven of hand-in-hand lopen is het een loterij: heb je de pech dat iemand zich eraan stoort en de politie belt, dan kun je een boete krijgen of zelfs in de gevangenis belanden.
Meteen maar even een gaybar openen danquote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg niet dat ik er mee eens ben, maar ik was laatst in Londen met mijn familie en naast me zat een stel uitgebreid te tongen op de zelfde bank ,op zo een moment voel ik mij persoonlijk niet prettig erbij en schamend als je met je moeder enzo daar zit te eten.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:12 schreef mootie het volgende:
Voorbeelden van dingen die strafbaar zijn: kussen in het openbaar, samenwonen, ongehuwd een kind krijgen, dansen in het openbaar (behalve voor professionele dansers).
Met elkaar een zoen geven of hand-in-hand lopen is het een loterij: heb je de pech dat iemand zich eraan stoort en de politie belt, dan kun je een boete krijgen of zelfs in de gevangenis belanden.
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Meteen maar even een gaybar openen dan
Nederland, gewoon omdat....quote:Op donderdag 6 november 2014 23:15 schreef Gulmez het volgende:
Jullie mogen hier ook vertellen en beargumenteren wat jouw het ideaalste land lijkt !
Moet je niet verkondigen dat ze tolerant zijn (wat je zelf blijkbaar ook niet bent) maar als je streng islamitisch opgevoed bent zal je vast genieten van hun normen en waardenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg niet dat ik er mee eens ben, maar ik was laatst in Londen met mijn familie en naast me zat een stel uitgebreid te tongen op de zelfde bank ,op zo een moment voel ik mij persoonlijk niet prettig erbij en schamend als je met je moeder enzo daar zit te eten.
De regels is voor mij persoonlijk niets mis mee, en ik zei ook wat ik persoonlijk een ideaal land zijn om er geboren te zijn! Jullie mogen hier ook vertellen en beargumenteren wat jouw het ideaalste land lijkt !
quote:
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet je niet verkondigen dat ze tolerant zijn (wat je zelf blijkbaar ook niet bent) maar als je streng islamitisch opgevoed bent zal je vast genieten van hun normen en waarden
Het ligt tussen landen ingesloten als Iran en Saudi arabie, in beide landen is er een vorm van sharia, terwijl je in de emiraten als toerist in je bikini kan zonnen, ook is het erg stabiel en zijn er geen onrusten zoals in Yemen en noord Afrika op dit moment, Amerikaanse merken overal, dat bedoelde ik vooral met liberaal !quote:Op donderdag 6 november 2014 23:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet je niet verkondigen dat ze tolerant zijn (wat je zelf blijkbaar ook niet bent) maar als je streng islamitisch opgevoed bent zal je vast genieten van hun normen en waarden
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is het toch met lageropgeleiden met die drang naar gekochte luxe en patsen met materialistische zaken?
Als je in een welvarend land woont en je rijd skeer in een toyota starlet dan doe je toch wat verkeerd, als je in somalie woont daar is iedereen arm dus dan maakt het niet uit als je zelf in een import auto rijdquote:Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is het toch met lageropgeleiden met die drang naar gekochte luxe en patsen met materialistische zaken?
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
De VAE is nu typisch zo'n land voor apen met teveel bananen.
volgende week oke ik ga bijna welke ga je huren dan ik dacht aan een m6 maar dat is zo gewoontjesquote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Wanneer haha is goed man ik ga er n dikke waggie huren
Is gewoon een goede auto ja!quote:Op donderdag 6 november 2014 23:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je in een welvarend land woont en je rijd skeer in een toyota starlet dan doe je toch wat verkeerd,
lambo abi maar moet nog ff alle prijzen opzoeken maar komt goed man, alle chimeids smelten sowieso als ik met lambo door dubai feun weer is wat anders als in de audi a4 langs holly 010 hahaquote:Op donderdag 6 november 2014 23:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
volgende week oke ik ga bijna welke ga je huren dan ik dacht aan een m6 maar dat is zo gewoontjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |