Wat een kraai he?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:21 schreef Leandra het volgende:
Darn, terwijl hij ligt te euthaniseren zit zij zich al te beklagen dat ze niet genoeg krijgt.... want de mooiste spullen gaan naar de kinderen
inclusief zij zelf vermoedelijkquote:
Zou toch wat zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:25 schreef superniger het volgende:
Volgende week krijgen we een aflevering van het niveau Probleemwijken.
Je verwacht het niet he?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:25 schreef superniger het volgende:
Volgende week krijgen we een aflevering van het niveau Probleemwijken.
Ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zal daar wel eens een paar dagen willen wonen kijken of het echt zo erg is
We kijken allemaal het nieuws he?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja die kinderen zijn allemaal heilig daar
Niet alleen het nieuws.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We kijken allemaal het nieuws he?
Vindt jij nou dat die kinderen gelijk hebben of die bezorger? Is mij ff niet duidelijk.quote:
Het water gooien is onschuldig. Aan de auto gaan hangen natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vindt jij nou dat die kinderen gelijk hebben of die bezorger? Is mij ff niet duidelijk.
Het water gooien is ook gewoon vervelend. Dat doe je maar op elkaar, niet op andermans eigendommen of op personen die er niets van willen wetenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het water gooien is onschuldig. Aan de auto gaan hangen natuurlijk niet.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Oh ze werkt zelf ook niet. Je verwacht het niet he..
Getekendquote:Op donderdag 13 november 2014 21:46 schreef Fylax het volgende:
Hebben jullie ook al getekend?
http://referendum.pietitie.nl/
Hm, dilemma.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef Fylax het volgende:
Als er nooit gastarbeiders waren geweest in Nederland was ik er ook niet geweest.
Dat zag je niet?quote:
Smerig is een betere beschrijving denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
keek niet echt naar d'r. vind dr maar eng
Jaquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sedar_Soaresquote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
een jongen doodgeschoten om een sneeuwbal
Dat is echt al jaren geleden.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
een jongen doodgeschoten om een sneeuwbal
dafuqquote:Op donderdag 13 november 2014 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Sedar_Soares
was toen 3.5 dusja voor mijn tijdquote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh ja dat was nog voor jouw tijd natuurlijk.
Wij van wc-eend.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Nee je hebt geen last van ze omdat je er bij hoort, lul
Mwa die reactie was wel heel overdreven op die beelden. Die man pakt dat jochie keihard bij zijn arm en die agent springt vervolgens boven op die jongen alsof hij een wapen wil pakkenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:08 schreef tralalala het volgende:
Ik gok dat we een deel van het verhaal niet te horen krijgen.
Jongen blijft 13 inderdaad. Zo'n gastje komt daar echt niet als braaf jongetje uit. Zulke acties schaden zo toch nog meer?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mwa die reactie was wel heel overdreven op die beelden. Die man pakt dat jochie keihard bij zijn arm en die agent springt vervolgens boven op die jongen alsof hij een wapen wil pakken
Je de reden dat ze daar waren is onduidelijk. Maar die agent sprong voor zover ik kon zien voor niets op dat jocie z'n nek. Ik kon in ieder geval niet zien waar dat voor nodig was.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:14 schreef vencodark het volgende:
Aan de andere kant: jochies van 13 kunnen al aardig wat op hun kerfstok hebben.![]()
Kunt niet van geelden alleen uitgaan.
of de jongen dreigde ofzo dast kan ookquote:Op donderdag 13 november 2014 22:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je de reden dat ze daar waren is onduidelijk. Maar die agent sprong voor zover ik kon zien voor niets op dat jocie z'n nek. Ik kon in ieder geval niet zien waar dat voor nodig was.
Dat geloven ze wel ja. Zit er al vroeg in.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:20 schreef Hermanna het volgende:
Blanke en buitenlanders zijn apart dus.
''werken''quote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef vencodark het volgende:
Waar zijn de ouders van die ballongooi kinderen?
Zo klonk het wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ze hebben er gelukkig van geleerd
Moet kunnen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hennie weer aan de halve liters
Zo onschuldig is het niet. Als jij in je auto rijdt en er wordt ineens iets heel hard tegen je portier gegooid, dan kan dat voor een schrikreactie zorgen met evt. ongelukken tot gevolg. Nu kan ik me best voorstellen dat jonge kinderen daar niet bij stilstaan, maar waar zijn de ouders dan? Vader zal wel in het koffiehuis zitten, en moeder zal wel niks te zeggen hebben over die kutjochies.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het water gooien is onschuldig. Aan de auto gaan hangen natuurlijk niet.
Mogen ze niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen die hoofddoekvrouwtjes niet een keer naar buiten komen en hun kinderen aan de oren naar binnen sleuren?
Papa is 30 jaar geleden afgekeurd met een zere rug, moeders kan geen Nederlands en zorgt voor de kids.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zo onschuldig is het niet. Als jij in je auto rijdt en er wordt ineens iets heel hard tegen je portier gegooid, dan kan dat voor een schrikreactie zorgen met evt. ongelukken tot gevolg. Nu kan ik me best voorstellen dat jonge kinderen daar niet bij stilstaan, maar waar zijn de ouders dan? Vader zal wel in het koffiehuis zitten, en moeder zal wel niks te zeggen hebben over die kutjochies.
Subsidiequote:Op donderdag 20 november 2014 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Moet wel zeggen dat ze in die wijk enorm veel met de gemeente meewerken en vice versa. Had eigenlijk verwacht dat ze daar maar gewoon zouden doen waar ze zin in hebben
Jij hebt zeker geen hutten gebouwd vroeger.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Kansloos project met die pallets
Wat een geldverspilling
Toch leuk voor de kinderen manquote:Op donderdag 20 november 2014 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Kansloos project met die pallets
Wat een geldverspilling
Hier in Enschede noemen ze het de Viva week en Mogen de kinderen de laatste week van de zomervakantie zich nog ff uitleven.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:51 schreef Ticootje het volgende:
huttenbouwen doen ze wel in meerdere gemeenten..
Bijna elke wijk doet dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:51 schreef Ticootje het volgende:
huttenbouwen doen ze wel in meerdere gemeenten..
Heb ik nooit gehad in mijn jeugdquote:Op donderdag 20 november 2014 21:57 schreef tralalala het volgende:
Kinderdorp![]()
Hutten van 5 verdiepingen hoog bouwen en elke editie wel weer kinderen die naar het ziekenhuis moesten omdat er iets was ingestort.
Zal tegenwoordig wel wat strenger zijn.
Ditquote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad in mijn jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |