Als mijn kind een seriemoordenaar blijkt te zijn zal ik hem waarschijnlijk ook niet op mn doodskaartje zetten hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is niet oké. Wat er ook speelt, je vermeld familieleden op de kaart. Dit is gewoon zeer laag en zeer triest. How low can you go? (Niet persoonlijk.)
je dochter ook niet als je haar toevallig niet mag?!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Als mijn kind een seriemoordenaar blijkt te zijn zal ik hem waarschijnlijk ook niet op mn doodskaartje zetten hoor.
Tevens waarde hechten enkel aan genetica. Ik zal veel eerder mn beste vrienden vermelden dan een oom of tante die ik totaal niet mag.
Of moet ik mn oom die me jarenlang heeft misbruikt op mn rouwkaartje zetten omdat hij familie is?
Of mn tante die ik 1 keer gezien heb omdat ze altijd in de bak zat.
Of mn nichtje die hoer is.
Of mn opa die oorlogsmisdaden heeft gepleegd.
Want dat is vergelijkbaar met de voorbeelden die ik noem?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je dochter ook niet als je haar toevallig niet mag?!
Jouw voorbeelden zijn in de verste verte niet te vergelijken met het verhaal uit de OP, je geeft er alleen mee aan dat je uit een tokkie-familie komt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Want dat is vergelijkbaar met de voorbeelden die ik noem?
Ja man, mijn voorbeelden zijn allemaal waargebeurdquote:Op donderdag 6 november 2014 22:22 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Jouw voorbeelden zijn in de verste verte niet te vergelijken met het verhaal uit de OP, je geeft er alleen mee aan dat je uit een tokkie-familie komt.
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Scorpie het volgende:
Pure haat en nijd is meestal de reden.
Dat is aan jou om te bepalen?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:23 schreef LelijKnap het volgende:
Oh ja hoor. Mijn tante werd ook niet vermeld op de rouwkaart van m'n oma. Met recht, overigens.
Er is nooit een goede reden om je kind niet te noemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja man, mijn voorbeelden zijn allemaal waargebeurd
Daarnaast, wie zegt dat het niet zo is? Je weet de reden niet en om mensen meteen af te branden omdat ze iemand niet vermelden op zo'n kaartje is pas kortzichtig. Ze zullen er vast een goede reden voor hebben gehad.
Yeah right, dat heb jij ook maar van horen zeggen. En omdat jullie vinden dat dat zo is, wordt ze maar niet vernoemd.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeker. Die desbetreffende tante heeft mijn oma eigenhandig het graf in gewerkt.
Man man man, hoe kortzichtig kun je zijn. Dus als jouw kind de volgende Hitler blijkt te zijn of 80 kinderen verkracht vermeld je hem alsnog?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:31 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Er is nooit een goede reden om je kind niet te noemen.
Doe jij dat altijd, oordelen over dat waar je geen flikker van weet om je dogmatische domheid in stand te houden?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef JoPiDo het volgende:
Yeah right, dat heb jij ook maar van horen zeggen. En omdat jullie vinden dat dat zo is, wordt ze maar niet vernoemd.
Nogmaals; er is nooit een goede reden om een kind niet te noemen.
Ja, ik ben het hier mee eens... de geschiedenis, de band die je als ouder met je kind hebt, stijgt uit boven alles wat met ruzie/onenigheid/haat te maken heeft. Je kunt in het dagelijks leven iemand van alles toewensen, maar niet vermelden op een rouwkaart... nee... dat gaat mij te ver...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef JoPiDo het volgende:
Nogmaals; er is nooit een goede reden om een kind niet te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |