Jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan allemaal best goed samen. Je kan best nuchter zijn en toch gelovig zijn. Iedereen interpreteert de Koran op zijn eigen manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
NEEquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even voor de turken: willen jullie een typisch turkse bruiloft?
Check Cem Yilmaz (2007 en 2013). Ik weet niet hoe goed je turks isquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:32 schreef WammesWaggel het volgende:
![]()
Weet iemand een leuke account op Youtube met dergelijke pranks in Turkije?
Ja ik ook niet moet ik zeggen.. Het is allemaal TE veel..quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
NEE
Ik ga ook niet graag naar een typisch Turkse bruiloft.
Nice!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is een mix van beide. Je moet er zelf natuurlijk wel iets voor doen. Maar daarnaast kun je ook vertrouwen hebben in iets 'supernaturals'.
Ken je deze hadith over Imam Jafar Al-Sadiq?
[..]
Ik snap je niet, de ene keer zeg je hier dat we een gebedje voor je moeten doen omdat je een tentamen hebt of iets dergelijks, maar nu zeg je dat je hier te 'nuchter' voor bent. Wat is het doel van een gebedje anders? Het is inherent aan het gelovig zijn dat je je vertrouwen in God stelt nadat je zelf de nodige voorbereidingen hebt getroffen.quote:
Last resort / wanhoop?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap je niet, de ene keer zeg je hier dat we een gebedje voor je moeten doen omdat je een tentamen hebt of iets dergelijks, maar nu zeg je dat je hier te 'nuchter' voor bent.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even voor de turken: willen jullie een typisch turkse bruiloft?Heb je een turkse vriend jfm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bruiloften binnen mijn familie zijn niet typisch gelukkig. Twee bruiloften georganiseerd door familie. De eerste met 150 gasten en de tweede 80. Iedereen kende elkaar dus best leuk.
Dat zijn mooie aantallen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb je een turkse vriend jfm?
De bruiloften binnen mijn familie zijn niet typisch gelukkig. Twee bruiloften georganiseerd door familie. De eerste met 150 gasten en de tweede 80. Iedereen kende elkaar dus best leuk.
*jaloers*quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Die zijn ook kut. Gewoon alleen ouders en broers/zussen. Klaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Turkse vlag?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
& wat is dat gedoe met dat rode doekje over de hoofd van de bruid?
Wanneer ik naar een bruiloft met zoveel gasten ga, dan loop ik altijd naar de ouders van het bruidspaar om hen te feliciteren. Het is immers een feest van de ouders, niet van het bruidspaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat zijn mooie aantallen.
Sommigen doen 500-1000 gasten. Ik snap dat soort shit niet. Ik ben dat ook niet gewend. Ik heb liever 200 mensen bij elkaar.
Nee tochquote:
Gewoon naar het stadhuis gaan joh. Na afloop thuis een etentje laten klaarmaken door je vrouwtje voor directe familie. Toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn ook kut. Gewoon alleen ouders en broers/zussen. Klaar
Masjid erbij en je hebt mijn droom.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon naar het stadhuis gaan joh. Na afloop thuis een etentje laten klaarmaken door je vrouwtje voor directe familie. Toch?
Maarja, dan kunnen papa en mama niet opscheppen met een enorm feest ter ere van de bruiloft van hun kind.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Masjid erbij en je hebt mijn droom.
Mijn ouders zijn niet zo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maarja, dan kunnen papa en mama niet opscheppen met een enorm feest ter ere van de bruiloft van hun kind.
Vrouw hoeft niet te koken. Onze madre kan dat ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon naar het stadhuis gaan joh. Na afloop thuis een etentje laten klaarmaken door je vrouwtje voor directe familie. Toch?
Dayum bby boyquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouw hoeft niet te koken. Onze madre kan dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |