Niet waar ik op doelde, maar wel een goed antwoord. Ik zocht eigenlijk de roze dolfijn (echtquote:
Waarom heb je je naam weggehaald uit de stand?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet waar ik op doelde, maar wel een goed antwoord. Ik zocht eigenlijk de roze dolfijn (echt)
[ afbeelding ]
En ik reken deze goed omdat het eik de Chinese witte dolfijn heet, maar hij is roze. Maar hij is toch wit, maar toch roze.
Disclaimer: Op het plaatje van de dolfijn zie je een retard, graag geen grappen.
BazZz2b 1
RingBewoner: 6
PowerLoungen: 13
Toto: 14
houdjemond: 11
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 6
Fok-it: 6
Aight1: 8
KitKatChunky : 4
Johannes: 1
Tassendief: 2
Mani89: 2
Kaneel: 5
GlennQuagmire : 2
ChevyCaprice: 4
LompeHork: 1
Foutje, ik sta er weer bijquote:Op donderdag 6 november 2014 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam weggehaald uit de stand?
Anyway, volgende vraag:
In welke supermarktketen heb ik vandaag cola gehaald?
Juist.quote:
BazZz2b 1quote:
Hier hebben we geen subfora, hier zijn het allemaal losse fora.(V&A heeft de subfora "gevraagd" en "aangeboden") Whatever floats your boat. Dus iets als ONZ, KLB, R&P of iets anders exotisch.quote:
Die is alvast heul foutquote:
Formuleerde het een beetje scheef ja, sorry!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier hebben we geen subfora, hier zijn het allemaal losse fora.(V&A heeft de subfora "gevraagd" en "aangeboden") Whatever floats your boat. Dus iets als ONZ, KLB, R&P of iets anders exotisch.
[..]
Die is alvast heul fout
Ook nietquote:
Nee, ik kan een wiel niet onderscheiden van een stuur.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Formuleerde het een beetje scheef ja, sorry!
Ehrm.. PTA.
FOT?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook niet
Heb ik wel gemod trouwens, toffe tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |