SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
cause all the cool kids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I wish that I could be like the cool Kiids.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Cause all the cool Kiids, they seem to fit in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Are you Kiidding me? You will never be like meNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
kon hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
bohhhhhh Sjon heeft ook http://www.metrolyrics.com/ gevonden.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe die eens dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O. Ik ken alleen stoere nummers uit mijn hoofd zoals Forgot about Dre.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
As i walk in the shadow, in the valley of death.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was neurien toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je gisteren maar in het skype gesprek moeten zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja sit te stauteren op mijn stoulquote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 minuten voor mijn contracten expired. Zijn jullie ook zo benieuwd of we de nulhypothese kunnen verwerpen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:
DS2 spitte die beats alsof het zonnebloempitjes waren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
enenenenene?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind jou meer een Anita...quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Wow. Nou ik ken alle raps van Ray van 2unlimited hoor. Echte badass ben ik.
Suarez en Pots zijn voortaan Sjonnie en Anita
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |