Überhaupt gewoon niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij haar misschien niet. Maar scarlett johansson? Of wat is jouw droomvrouw.. als je daar een nachtje mee mocht doorbrengen voor 500euro?
quote:3 mins ·
Ik heb hier een doos hapjes in de diepvries liggen.. Het probleem is ik heb geen frituurpan.. Iemand die er belang bij heeft?
Dat dat voor 99,99999% geld dat geloof ik meteen, maar je droom vrouw.. die op nummer 1 staat.. denk ik dat bijna iedereen het wel zou (willen) doen.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 6 november 2014 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jezelf als vrouw verkleden telt niet he.
Hermfrodieten are the worst jaquote:Op donderdag 6 november 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Weet ik
en @ d4v1d, is gewoon een lief leuk en mooi meisje
(zonder pener)
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hermfrodieten are the worst ja, denk je een mooie meid aan de haak geslagen te hebben, heeft ze een grotere pik dan jij
I see what you did there.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hermfrodieten are the worst ja, denk je een mooie meid aan de haak geslagen te hebben, heeft ze een grotere pik dan jij
Niet voor geld, nooit.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dat voor 99,99999% geld dat geloof ik meteen, maar je droom vrouw.. die op nummer 1 staat.. denk ik dat bijna iedereen het wel zou (willen) doen.
Is je haar te lang?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik ook naar de kapper gaan? 7
Nee, gewoon puntjes enzoquote:
Gewoon veilig op je zolderkamer blijvenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, gewoon puntjes enzo
Maar Meh geen zin
Ik wil het wel knippen voor je.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, gewoon puntjes enzo
Maar Meh geen zin
Ik ben nog onderweg naar huisquote:Op donderdag 6 november 2014 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon veilig op je zolderkamer blijven
Xdxdxdxdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |