Überhaupt gewoon niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij haar misschien niet. Maar scarlett johansson? Of wat is jouw droomvrouw.. als je daar een nachtje mee mocht doorbrengen voor 500euro?
quote:3 mins ·
Ik heb hier een doos hapjes in de diepvries liggen.. Het probleem is ik heb geen frituurpan.. Iemand die er belang bij heeft?
Dat dat voor 99,99999% geld dat geloof ik meteen, maar je droom vrouw.. die op nummer 1 staat.. denk ik dat bijna iedereen het wel zou (willen) doen.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 6 november 2014 15:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jezelf als vrouw verkleden telt niet he.
Hermfrodieten are the worst jaquote:Op donderdag 6 november 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Weet ik
en @ d4v1d, is gewoon een lief leuk en mooi meisje
(zonder pener)
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hermfrodieten are the worst ja, denk je een mooie meid aan de haak geslagen te hebben, heeft ze een grotere pik dan jij
I see what you did there.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hermfrodieten are the worst ja, denk je een mooie meid aan de haak geslagen te hebben, heeft ze een grotere pik dan jij
Niet voor geld, nooit.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dat voor 99,99999% geld dat geloof ik meteen, maar je droom vrouw.. die op nummer 1 staat.. denk ik dat bijna iedereen het wel zou (willen) doen.
Is je haar te lang?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik ook naar de kapper gaan? 7
Nee, gewoon puntjes enzoquote:
Gewoon veilig op je zolderkamer blijvenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, gewoon puntjes enzo
Maar Meh geen zin
Ik wil het wel knippen voor je.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, gewoon puntjes enzo
Maar Meh geen zin
Ik ben nog onderweg naar huisquote:Op donderdag 6 november 2014 16:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon veilig op je zolderkamer blijven
Xdxdxdxdquote:
swekquote:
varkenquote:
Ben je een meisjequote:
Duur maar kwalitatief wel goed. Goede pigmenten enzoquote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
Unf! Wat vind je van MAC make up? Ik overweeg om naar een MAC artist te gaan om wat om hulp te vragen. Maar ik twijfel stiekem omdat niet goedkoop
Somsquote:
Unfquote:Op donderdag 6 november 2014 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Duur maar kwalitatief wel goed. Goede pigmenten enzo
Zelf koop ik het nietMaar ik gebruik ook alleen eyeliner en mascara verder
Unfquote:Op donderdag 6 november 2014 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Duur maar kwalitatief wel goed. Goede pigmenten enzo
Zelf koop ik het nietMaar ik gebruik ook alleen eyeliner en mascara verder
quote:
Hossel gespotquote:
Met van die aardappelkroketjes in de ovenquote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met van die aardappelkroketjes in de oven
tijd voor een nieuwe spotterquote:
Bij Zwolle rechtsafquote:
Ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap het niet meer, is dat nou een teken dat ze me leuk vindt of wijst LB me keihard af?
Nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:20 schreef d4v1d het volgende:
Ik snap het niet meer, is dat nou een teken dat ze me leuk vindt of wijst LB me keihard af?
Vrouwen zijn soms onbegrijpelijkquote:
Ik ga stamppot andijvie eten bij mijn oudersquote:
ik ga vandaag voor de spruitjesquote:Op donderdag 6 november 2014 16:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga stamppot andijvie eten bij mijn ouders
Ook lekkerquote:Op donderdag 6 november 2014 16:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga stamppot andijvie eten bij mijn ouders
Bier drinkenquote:
Die lust ik echt niet, niet gekookt, niet gestampt, niet gewokt, niet in een ovenschotel.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga vandaag voor de spruitjes
Vooral FOK!ken dan maarquote:Op donderdag 6 november 2014 16:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bier drinken
film kijken
gamen
FOK! ken
Europa League kijken
* SgtPorkbeans moet zich inhouden opmerking niet te makenquote:
Nee, nooitquote:
Bohhhquote:
Bondage weetquote:
Zat die van mij er maar op.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:40 schreef bondage het volgende:
Zo, kleptop in de tas en richting station. Mijn werkdag zit er weer op.
1 g was genoegquote:
20 min?quote:
Plsquote:
dit meen je nietquote:Op donderdag 6 november 2014 16:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lust ik echt niet, niet gekookt, niet gestampt, niet gewokt, niet in een ovenschotel.
quote:
quote:
Doe voorzichtigquote:
Dan eet ik alleen de spekjesquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Spruitjes gebakken met spekjes en nog zo'n sausje zijn best wel te doen
Nu heb ik zin in een schnitzel met jagersausquote:Op donderdag 6 november 2014 16:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan eet ik alleen de spekjes
Maar verder eet ik alle groente wel.
Ik in een gehaktbalquote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een schnitzel met jagersaus![]()
Pastaquote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef BBQSausage het volgende:
Gisteren nog spruiten gegeten, maar daar ben ik nu wel redelijk klaar mee. Op een gegeven moment ben ik bepaald eten gewoon even zat.
quote:
Ik heb echt een knorrend maagje, ga maar eens opruimen en kijken of de stamppot klaar is.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb bijna niks gegeten vandaag en nog geen honger
Ik heb de hele dag nog niks gegeten, maar begint nu wel redelijk te komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb bijna niks gegeten vandaag en nog geen honger
Kapper was zo duur ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
Kapper + 2 verjaardagen.. ik ben weer arm
kutleefquote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef BBQSausage het volgende:
Buschauffeur zag mij niet staan. Bijna m'n bus gemist.
Het enige nut van lang zijn is dus ook al niet meer nuttig.
quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
23 euro, vind ik best prijzig ja.
quote:
Oké.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi![]()
En bijna doei want ik moet zo weg
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Harde G. KEIHARD. G-G-G-G-G-G-G!
Ja ben weer beter gelukkig was bijna een week ziek.quote:
Proost G [P_z]quote:Op donderdag 6 november 2014 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Harde G. KEIHARD. G-G-G-G-G-G-G!
P_z is niet hoor, maar ik heb zelf wel lekker bier gehaald.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boks ouwe! Dat het jullie mag smaken.
Bier is voor de zwakken, whisky is voor de strakken.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
P_z is niet hoor, maar ik heb zelf wel lekker bier gehaald.
Ah, nice.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ben weer beter gelukkig was bijna een week ziek.
En lekker bij mijn pa gegeten vanavond met jou?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bier is voor de zwakken, whisky is voor de strakken.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 6 november 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
Je gaat weer veel te laat op bed dus.
Had je mijn nieuwe al gezien?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Stond ook op Zwab's lijstje blijkbaar
Bart wilde dat ik hem meenam naar de meet ook.
Oh waar koop je die dan? Dan kan ie tussen mijn beginnende verzameling staanquote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euro of 30. Kan meer zijn door de verpakking.
Gall en Gall gewoon, of een andere lokale slijter, vaak kunnen ze deze ook wel makkelijk bestellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh waar koop je die dan? Dan kan ie tussen mijn beginnende verzameling staan
Ga ik misschien wel een keer halenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gall en Gall gewoon, of een andere lokale slijter, vaak kunnen ze deze ook wel makkelijk bestellen.
Thanksquote:
https://www.mitra.nl/webs(...)17-BF-28-B5-9C-80-C6quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel een keer halen
Oh kan je dus ook gewoon online bestellen chill.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
https://www.mitra.nl/webs(...)17-BF-28-B5-9C-80-C6
Mitra heeft 'm blijkbaar ook
Gall en Gall ook, volgens mij scheelt het een paar euroquote:Op donderdag 6 november 2014 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh kan je dus ook gewoon online bestellen chill.
Ja ik moet sowieso nog 'leren' om alcohol puur te kunnen drinken. Smaak is sowieso belangrijker hoe de fles eruit ziet inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gall en Gall ook, volgens mij scheelt het een paar euro
Persoonlijk ga ik vaak naar een speciaalzaak, die hebben vaak wel mooiere whisky's (fles boeit me vrij weinig over het algemeen). Als je dan toch een Whisky wil kopen van rond de dertig euro probeer dan Glengoyne of Strathisla, veel vollere smaken dan Monkey Shoulder
quote:
Diafragma iets te groot volgens mij. Verder wel prima.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh ik zie DrNick door de reflectie
Nouja, bier drink je ook puur toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik moet sowieso nog 'leren' om alcohol puur te kunnen drinken. Smaak is sowieso belangrijker hoe de fles eruit ziet inderdaad.
Ja bier drink ik puur. Ja gewoon kleine glaasjes nemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, bier drink je ook puur toch?
Dit moet je gewoon rustig drinken en gewoon even een avondje voor gaan zitten (en ook niet de hele fles leegtanken, is zonde).
Ga reviews maken op YouTube over alcoholquote:Op donderdag 6 november 2014 20:33 schreef DrNick het volgende:
Money Shoulder.
Warm en zoet aan de neus. Karamel, honing, hintje appel. Bij toevoeging van wat water springt de zoetigheid er wat meer uit. Niet scherp of rokerig.
Smaak is ook zoet. De honingachtige smaak komt ook terug op de tong. Zeer lichte smaak van turf. Prettige nasmaak ook.
Al met al een mooie whisky. 8.4/10.
Nah, Ralfy doet het al goed genoegquote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga reviews maken op YouTube over alcohol
Ik heb ook nog absinthequote:Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef DrNick het volgende:
Ik ga zo aan de Guinness en wat andere zooi.
Ja doequote:Op donderdag 6 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga reviews maken op YouTube over alcohol
Hij zei dat ie ergens naartoe moestquote:Op donderdag 6 november 2014 20:40 schreef Ro-ald het volgende:
Waar is Geo? Nu kan ik niet met hem praten over Chantal Janzen die nu op televisie is
Waarheid dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij zei dat ie ergens naartoe moest
Jezus wat praat hij saaiquote:
Oh oke.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij zei dat ie ergens naartoe moest
quote:
Ohquote:Op donderdag 6 november 2014 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n unbox- en reviewpersoon op Youtube.
Kom danquote:
quote:
Bij BBQ over 5 uurquote:
Baas.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moest hier komen posten van Ro-ald.
Otters +1quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens drink ik op dit moment bier.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens drink ik op dit moment cola.
quote:
quote:
Jullie hebben nog geen genoeg cola op want jullie zijn niet zo druk wanneer Geo cola ophebt.quote:
Ik ben mezelf flink aan het inhouden nu.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben nog geen genoeg cola op want jullie zijn niet zo druk wanneer Geo cola ophebt.
Ik heb nog energiedrank. IS NIET GEZOND MOET VERBODEN WORDEN TOT 13 JAARquote:Op donderdag 6 november 2014 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben mezelf flink aan het inhouden nu.
Nog meer verbodenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog energiedrank. IS NIET GEZOND MOET VERBODEN WORDEN TOT 13 JAAR
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog energiedrank. IS NIET GEZOND MOET VERBODEN WORDEN TOT 13 JAAR
We kunnen nooit aan Geo's madness level of random shit tippenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben nog geen genoeg cola op want jullie zijn niet zo druk wanneer Geo cola ophebt.
Oh ik word niet echt druk van energiedrank maar gewoon wat wakkerder.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kon ik ook wel flink vervelend van worden ja. Net zoals Fristi vroeger, werd ik echt gigantisch hyper van.
Vooral die random shit ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We kunnen nooit aan Geo's madness level of random shit tippen
Wakker ben ik sowieso wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik word niet echt druk van energiedrank maar gewoon wat wakkerder.
Onder de 13 kun je niet eens een ID kaart krijgen, hoe willen ze dat dan naleven?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
Als het verboden is dan moeten ze hun ID kaart laten zien voor energiedrank als ze energiedrank en een frikandelbroodje halen #schoolmaaltijd.
Klinkt niet gezond.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben meer moe op een dag dan dat ik echt energie heb.
Ja inderdaad had ik niet eens door.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Onder de 13 kun je niet eens een ID kaart krijgen, hoe willen ze dat dan naleven?
Tuurlijk ken ik jou wel. Van UDOWU en NB sowieso.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:09 schreef speedking het volgende:
[..]
houden jullie me voor de gek of mag ik gewoon blij worden
moet lekker verboden wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
Als het verboden is dan moeten ze hun ID kaart laten zien voor energiedrank als ze energiedrank en een frikandelbroodje halen #schoolmaaltijd.
HAHAHAH JAAA MOOOIE tijdennnnquote:Op donderdag 6 november 2014 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik jou wel. Van UDOWU en NB sowieso.
doe ik niet meer na dat ik een nacht door moest halen voor school met 4 energieblikjes en ik hele dag steken kreegquote:
ripquote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik UDOWU gemist heb
Was mooi ja, maar nu is er ONZ SCquote:Op donderdag 6 november 2014 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik UDOWU gemist heb
Als ik een sigaret rook en een energieblikje drink dan moet ik echt schijten daarvanquote:Op donderdag 6 november 2014 21:12 schreef speedking het volgende:
[..]
doe ik niet meer na dat ik een nacht door moest halen voor school met 4 energieblikjes en ik hele dag steken kreeg
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
oh ja zo weer rondkomen in Schilderswijk
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:15 schreef speedking het volgende:
mag ik selena gomez hier adoreren?
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
Nu moeten we inchecken omdat OV in het topic is.
Hey ja spoorloos geweestquote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey. Jou heb ik een tijd niet gesproken.
Spaghettiiiiquote:
LBquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
Nu moeten we inchecken omdat OV in het topic is.
Nopequote:Op donderdag 6 november 2014 21:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je emogift mij wel maar stiekem zit je te lachen en mij te adoreren.
Hoe is het??quote:Op donderdag 6 november 2014 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey ja spoorloos geweest
[..]
Spaghettiiii
[..]
LB
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |