Precies. Dus niet door open wonden gecombineerd met rondspetterend bloed van anderen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De meeste HV-geinfecteerden hebben het opgelopen door sexueel contact - dat is dus sperma / bloed contact of bloed / bloed contact.
Er kloppen sowieso niet veel dingenquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:12 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens, na 1,5 jaar zal je toch gewoon nog satellieten hebben? Kunnen ze nergens een satelliettelefoon vinden om zo contact te leggen met andere mensen?
Kan dat? Ik weet niet precies hoe satellieten / telefoons werken, maar die hebben geen regelmatig contact met een controlecentrum oid die ze af en toe bijsturen of updaten of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:12 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens, na 1,5 jaar zal je toch gewoon nog satellieten hebben? Kunnen ze nergens een satelliettelefoon vinden om zo contact te leggen met andere mensen?
In Georgia? In 2009 had driekwart van de inwoners daar internet thuis. Een satteliettelefoon is niet op elke straathoek te koop ofzo. En dan moet je nog aan stroom zien te komen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:12 schreef MouzurX het volgende:
Ja misschien, maar hoe er een goede vredige wereld zou kunnen zijn, zonder zombies, ik denk niet dat die er komt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is al confirmed dat het geen droom van Rick is.
Daarbij hebben de makers verhaallijnen bedacht waar ze nog 6/8 seizoenen mee kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
In de VS heeft iedereen toch gewoon een noodaggregaat in de kelder of? I.v.m. tornado's e.d.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In Georgia? In 2009 had driekwart van de inwoners daar internet thuis. Een satteliettelefoon is niet op elke straathoek te koop ofzo. En dan moet je nog aan stroom zien te komen.
Je kan dan beter op zoek gaan naar opwindradios maar ook daarvoor moet je volgens mij hopen op redelijk intacte winkels in grotere dorpen.
Nee. Wij hebben niet eens kelder.quote:Op zondag 16 november 2014 14:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de VS heeft iedereen toch gewoon een noodaggregaat in de kelder of? I.v.m. tornado's e.d.
Had echt zo van "not this shit again"quote:Op zondag 16 november 2014 14:27 schreef Merkie het volgende:
Waarom vliegen auto's toch altijd zo snel over de kop in TWD. Dat slaat echt nergens op.
Ook niet. Er is geen enkele reden om als een debiel aan het stuur te gaan trekken en te vergeten waar de rem zit als de motor ineens ontploft.quote:Op zondag 16 november 2014 14:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Had echt zo van "not this shit again"![]()
Maarja als de wagen gesaboteerd was dan heb ik zo van "naja oke"
Hij knalde toch gewoon direct op een auto? (die hij niet meer kon ontwijken)quote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook niet. Er is geen enkele reden om als een debiel aan het stuur te gaan trekken en te vergeten waar de rem zit als de motor ineens ontploft.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben in slaap gevallen bij deze episode.
Ik kijk het nog even speciaal terug, en ze rijden vrij langzaam langs een paar zombies (max 30km/h). Vervolgens komt er ineens rook uit de motor, rijden ze ineens 60km/h, slingeren ze alle kanten op en is de remweg ineens 100 meter en botsen ze tegen een auto op en slaan ze over de kop. Het slaat echt nergens opquote:Op zondag 16 november 2014 14:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij knalde toch gewoon direct op een auto? (die hij niet meer kon ontwijken)
Dat is waar, maar in TWD valt het gewoon extra op aangezien er nooit tegenliggers zijn oid. Alleen maar stilstaande objecten.quote:Op zondag 16 november 2014 15:43 schreef OMG het volgende:
Lijkt me niet iets typisch TWD aangezien er tig series en films zijn waar auto's en dergelijke last hebben van verdekt opgestelde schanzen.
Tornado Alley beslaat maar zo'n 4 staten..quote:Op zondag 16 november 2014 14:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
In de VS heeft iedereen toch gewoon een noodaggregaat in de kelder of? I.v.m. tornado's e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |