abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146369121
Hoi allemaal,

Zal wel een inkoppertje zijn maar toch even:

Mijn man en ik hebben regelmatig slaande ruzie. Ik heb 3 kinderen uit een eerdere relatie en we hebben samen nog een zoontje. Dus 4 kinderen in huis. Hij accepteert mijn 3 kinderen alleen niet. In eerste instantie wel maar sinds de komst van ons zoontje samen niet meer. Ze mogen niet feestjes, mogen niet met ons samen eten. Ik probeer ze zoveel mogelijk bij ons te betrekken maar hij verpest heel erg de sfeer. Hij is ook mijn familie aan het afstoten. Hij wil niet dat mijn moeder zomaar langs komt. De kinderen moeten woensdag middag maar alleen zitten (ik werk dan, moeder past normaliter op) Kortom: ellendige situatie. De vader van de kinderen is wel in beeld maar heeft momenteel geen huis of werk dus kan verder niet veel qua zorg en opvang betekenen.

Daarnaast komt nu dat we echt heel veel ruzie hebben dat echt uit de hand loopt. We hadden gisteren bijv een dicussie over mijn kleren (ja echt waar) Een nutteloze discussie mijn inziens maar hij werd heel opgefokt. Hij zei zijn zegje en ik moest mijn mond maar houden. Ik ben volgens hem dik, lijker ouder dan ik ben en vies. Ik zei 'nou dank je wel he'. Ik wilde graag doorpraten want had het idee dat hij met iets anders dwars zat. Hij begon op de tafel te slaan, het theeglas gooide hij op de grond. Bleef roepen 'hou je mond'. Ik bleef rustig door praten, want ik zag echt het nut niet in van zijn extreme woede over helemaal niets. Toen begon hij handtastelijk te worden. Eerst een klap tegen mijn wang (niet heel hard, maar toch wel een klap) en daarna knijpen in beide wangen met de opmerkingen 'ga door en ik sla je het ziekenhuis in'.

Ik heb hem vervolgens de deur gewezen. Hij wilde niet weg en ging in bed liggen slapen. Vanochtend niets tegen elkaar gezegd en hij is naar zijn werk gegaan.

Ik wil eigenlijk een einde maken aan de relatie, maar door ons zoontje en omdat het een tweede huwelijk is twijfel ik toch.

Dit van me afschrijven heeft me wel wat geholpen, maar suggesties of meningen zijn van harte welkom. (hoewel dit natuurlijk slechts het FOK forum blijft)
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 november 2014 @ 15:14:35 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146369183
Ik zou bij hem blijven. Ik lees alleen maar positieve dingen.
pi_146369188
Kies voor je kinderen
  donderdag 6 november 2014 @ 15:15:00 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146369202
Ik snap niet dat je nog twijfelt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146369205
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:14 schreef Kreator het volgende:
Inderdaad, het lijkt me een hele leuke sympathieke vent!
  donderdag 6 november 2014 @ 15:15:29 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_146369214
- Opdonderen. -

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2014 17:08:54 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_146369235
Gewoon ermee wachten. Op een gegeven moment slaat hij je het ziekenhuis in en hoef je je die keuze niet te maken. Win win toch?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  donderdag 6 november 2014 @ 15:17:04 #8
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_146369278
quote:
Ik moest echt even hard lachen!
UI Made bij VanilleKwark.
pi_146369284
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet dat je nog twijfelt.
Wat deze mevrouw zegt.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:17:21 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146369290
quote:
Dit O+.
KuikenGuppy
pi_146369302
Je kinderen mogen niet met jullie samen eten?????

Kies voor je kinderen, kom op zeg! Je laat die drie kinderen het leven zuur maken door een gast alleen maar zodat je zoontje opgroeit met zijn vader?
pi_146369320
Goed ja, het is zoals ik zei een inkoppertje...

Toch als je in de situatie zit is het anders. Natuurlijk is het soms ook een leuke vent. Maar vooral het niet accepteren van mijn andere 3 kinderen en als gevolg de ellendige sfeer in huis en nu dit geweld heeft bij mij binnen toch wat gebroken.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:18:54 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146369352
Heeft hij al een hondenhok gebouwd/besteld voor je kinderen?
pi_146369363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:18 schreef AishaQ het volgende:

Toch als je in de situatie zit is het anders. Natuurlijk is het soms ook een leuke vent. Maar vooral het niet accepteren van mijn andere 3 kinderen en als gevolg de ellendige sfeer in huis en nu dit geweld heeft bij mij binnen toch wat gebroken.
Dan is de keuze toch eigenlijk gewoon heel erg simpel? -O-
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 november 2014 @ 15:19:20 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146369367
quote:
Toch als je in de situatie zit is het anders.
Dan kun je niet meer rationeel denken omdat je man dat altijd voor je doet?
Het feit dat je voor deze man kiest in plaats van je eigen kinderen vind ik oprecht schandelijk. Weet je wel hoe schadelijk dat voor je kinderen is?
pi_146369405
quote:

Alle mannen zijn 'soms' een leuke vent. Maar op de momenten dat ze niet zo leuk zijn gaan ze niet gelijk dreigen of kinderen buitensluiten of voortrekken. Kom op zeg. Denk even na.

Jij (en je kinderen) verdienen beter!
pi_146369409
Hij vindt dat de vader van de kinderen maar voor ze moet zorgen en ik wil alleen met mij en ons zoontje op vakantie. Mijn kinderen mogen ook niet mee naar zijn familie. Ik ben er nu zo klaar mee. Toen ik de relatie inging heb ik duidelijk eisen gestelt met betrekking tot de kinderen. Hij accepteerde ze, maar nu is hij helemaal anders.
pi_146369435
Ik bedoel HIJ wilt alleen op vakantie. Ik wil als compleet gezin door het leven. Maar dat gaat niet meer.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:23:22 #19
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_146369498
Als je vlug ben kan je de sloten nog veranderen.
pi_146369514
Mijn kinderen zijn mijn alles en ik zit in zo'n spagaat om iedereen, en vooral de kinderen, een rustige vertrouwde omgeving te geven dat ik blij ben als hij de deur uit is naar zijn werk e.d. Nu is het zo dat ik, en de kinderen, een zucht van verlichting maakten zodra hij de deur uit loopt,,
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 november 2014 @ 15:24:07 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146369530
Wel klasse trouwens dat je na een mislukte relatie met 3 kinderen opgescheept zit en dan vervolgens éérst een kind maakt met de volgende en dán pas kijkt of hij wel dezelfde denkwijze heeft als jij over je andere kinderen. Verstandig. Je bent een goede moeder die duidelijk het beste voor heeft met zichzelf en haar kroost.
pi_146369539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:23 schreef AishaQ het volgende:
Mijn kinderen zijn mijn alles en ik zit in zo'n spagaat om iedereen, en vooral de kinderen, een rustige vertrouwde omgeving te geven dat ik blij ben als hij de deur uit is naar zijn werk e.d. Nu is het zo dat ik, en de kinderen, een zucht van verlichting maakten zodra hij de deur uit loopt,,
Je geeft alleen maar meer argumenten waarom je weg moet wezen.

Wat houdt je in godsnaam tegen?
pi_146369611
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:24 schreef Kreator het volgende:
Wel klasse trouwens dat je na een mislukte relatie met 3 kinderen opgescheept zit en dan vervolgens éérst een kind maakt met de volgende en dán pas kijkt of hij wel dezelfde denkwijze heeft als jij over je andere kinderen. Verstandig. Je bent een goede moeder die duidelijk het beste voor heeft met zichzelf en haar kroost.
Nee, we waren eerst 2 jaar getrouwd voor ik zwanger werd van de 4de. Het ging ruim twee jaar goed. Pas na de geboorte van de 4de ging het mis. Je denkt toch niet dat ik dit voor mezelf en mijn kinderen voor ogen had?
  Moderator donderdag 6 november 2014 @ 15:29:18 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146369721
Wat is dit? Dus jouw kinderen worden opeens niet meer geaccepteerd en hij begint handtastelijk te worden en jij komt vragen wat je moet doen :')

Get the fuck out. Van wie is dat huis? Van jou, haal wat mensen in huis en zet hem er uit. Van hem? Ga zelf weg. En geen smoesjes, waarom het niet zou kunnen want het enige wat niet kan is dat je in deze situatie blijft.
Breitling - Instruments for Professionals
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 november 2014 @ 15:29:39 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146369734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:26 schreef AishaQ het volgende:

[..]

Nee, we waren eerst 2 jaar getrouwd voor ik zwanger werd van de 4de. Het ging ruim twee jaar goed. Pas na de geboorte van de 4de ging het mis. Je denkt toch niet dat ik dit voor mezelf en mijn kinderen voor ogen had?
Nee, het is je allemaal overkomen en je had er totaal geen invloed op. Ik geloof niet dat mensen zo veranderen als jij doet voor komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')