Meh, heb niet echt de drang om het nog eens te doen. Ik rook ook niet dus misschien dat het daarom extra onprettig was die keren. Lette ook op om niet te grote hijsen te nemen, maar goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, heb je dat altijd gehad? Ik heb daar dus echt 0,0 ervaring mee qua brandend gevoel. Dat is ook niet echt normaal ook geloof ik.
Of Spacecake.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, heb niet echt de drang om het nog eens te doen. Ik rook ook niet dus misschien dat het daarom extra onprettig was die keren. Lette ook echt op om niet te grote hijsen te nemen, maar goed.Hash it is.
Ik heb Running Up That Hill nu in mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Story of my life sometimes![]()
[ afbeelding ]
Nee, en neequote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef K44S het volgende:
Ik denk dat ik na 3 zaterdagen rust... as zaterdag flink naar de klote ga...
Is dat stoer? ja dat is stoer, mag ik dat zeggen ? ja dat mag ik zeggen
Ik rook ook niet, maar toch heb ik er nooit last van gehad. Op zich is hasj het proberen waard als wiet die klachten geeft. Hoe vaak heb je het geprobeerd? Inhaleer je over je longen?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meh, heb niet echt de drang om het nog eens te doen. Ik rook ook niet dus misschien dat het daarom extra onprettig was die keren. Lette ook echt op om niet te grote hijsen te nemen, maar goed.Hash it is.
Prachtig nummer, dank voor het herinneren. Even opzettenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb Running Up That Hill nu in mijn hoofd.
Ik heb eens van die hasjcakejes gehad, maar daar voelde ik helemaal niks van. Zal wel een erg lage dosering zijn geweest.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of Spacecake.
Ik doe het sowieso niet, want het effect bevalt mij niet:
Stilte om je heen, ontzettend moe en slap in je benen worden. Geef dan maar gewoon drank.
Duh, hoe wil je anders stoned worden?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik rook ook niet, maar toch heb ik er nooit last van gehad. Op zich is hasj het proberen waard als wiet die klachten geeft. Hoe vaak heb je het geprobeerd? Inhaleer je over je longen?
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Story of my life sometimes![]()
[ afbeelding ]
Dat dus...Er schijnen fokkers te zijn die nog een keer aan de spacecake gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of Spacecake.
Ik doe het sowieso niet, want het effect bevalt mij niet:
Stilte om je heen, ontzettend moe en slap in je benen worden. Geef dan maar gewoon drank.
Paar keer en ja. Maar misschien is het niet zo erg dat het niks voor mij is.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik rook ook niet, maar toch heb ik er nooit last van gehad. Op zich is hasj het proberen waard als wiet die klachten geeft. Hoe vaak heb je het geprobeerd? Inhaleer je over je longen?
Rook langdurig in je mond houden. Neemt je wang slijmvlies het opquote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Duh, hoe wil je anders stoned worden?
Niet in dat geval. Maar ik was er niet bij toen ze dat probeerde. Ik vraag het dus maar gewoon aangezien ze klaagt over een brandend gevoel in haar keel.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Duh, hoe wil je anders stoned worden?
Dan ben je inderdaad een aansteller.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo ecto als jij.
[..]
26.
Dan heb je een lager bmi dan ik heb (26,1). Dat is toch prima?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo ecto als jij.
[..]
26.
Ach, je hebt het in ieder geval geprobeerd. En er is niets mis aan ontdekken dat iets niets voor jou is. Dat heb ik ook met een paar dingen,al blijft er nog genoeg over dat ik nog een keer wil testen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar keer en ja. Maar misschien is het niet zo erg dat het niks voor mij is.
Je weet wel dat hasj en wiet een ander effect geven?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar keer en ja. Maar misschien is het niet zo erg dat het niks voor mij is.
Precies, nog genoeg ander leuks.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef yats het volgende:
Ach, je hebt het in ieder geval geprobeerd. En er is niets mis aan ontdekken dat iets niets voor jou is. Dat heb ik ook met een paar dingen,al blijft er nog genoeg over dat ik nog een keer wil testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |