abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146401537
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:00 schreef Operc het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp blijft in Nederland alles zoals het was (kort door de bocht) huis, kind, vriend en ga je naar GB om meer geld binnen te harken zodat die levensstijl mogelijk is?
Want als je zegt dat je 1000 aan bijstand krijgt en je baan levert 2500 euro bruto op, dan krijg je dus 1680GBP in plaats van 1000 euro. Dat is ongeveer 880GBP meer, terwijl je meer kosten hebt: extra woonruimte, reiskosten naar Nederland, koken voor 1 persoon in plaats van 3 in een keer. Qua woonruimte ben je al makkelijk 400GBP kwijt en reizen kost je ook al snel 125GBP per keer (inclusief voor/natransport). Dan hou je nog 355GBP over, terwijl je dus ook qua verzekeringen/boodschappen meer kosten hebt. Dat is dan toch weinig zinvol eigenlijk? :X
Begin eerst eens om met één munt te rekenen.

Ik heb het eerder voorgerekend en ben niet van plan me uit te laten lokken om een volledig inzicht te geven in mijn financiën. Punt is dat ik hier niet, onmogelijk, kan rond komen van een bijstandsuitkering zonder dakloos te worden.

Als ik ¤1500.- overhoud na alle vaste lasten in NL is elke cent die ik daarvan over kan houden een plus voor het thuisfront. En dat is in de laagste schaal dus. Daarnaast heeft mijn vriend ook een inkomen. Daar mag ik in de bijstand geen gebruik van maken, mijn zoon in die GB constructie wel. In wezen hebben zij dan het volledige netto inkomen van mijn vriend te besteden samen + wat ik naar huis kan sturen. En ja, mijn vriend wil dat graag want hij gaat daar behoorlijk van op vooruit.

Dat het voor mij geen vetpot zal zijn weet ik ook wel. Alleen gaat het nu ff niet om mij maar om het gezin.
pi_146401859
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, mag ik zeggen dat ik er geen flikker van geloof dat je 1500 gaat overhouden van een salaris wat netto max neer gaat komen op 2200? Die laatste alinea gaat verder natuurlijk nergens over.

Wat ik zeg; jij hebt voogdij, je hebt gewoon verplichtingen, en dat houdt naar mijn idee in dat je niet zo even kan verkassen en de kids achterlaten bij je vriend, die met jouw kinderen in ieder geval totaal geen relatie heeft. Heel vervelend van de financiële situatie ja, maar laten we nu niet doen alsof NL ineens een land zonder sociaal vangnet is, waar je nu je kontje achter station moet verkopen om je kinderen een droge boterham te bieden. Volgens mij zie jij alleen maar oplossingen waar je je welstandsniveau kan behouden en verder moet alles wijken. Hoe kan je nou geen huursubsidie ontvangen als je in de bijstand zit? Dan woon je te duur of verdient je vriend teveel, als hij bij jou woont. Dan zou ik dáár eens naar kijken.

Verder is het weer same old, same old; alles wordt zo neergezet dat het in je straatje pas. Paar topics geleden kon je vriend amper zelfstandig denken, was er een enorme kloof qua intelligentie en liet hij z'n koppie hangen naar wat z'n ouders vinden. Nu komt het even uit en is hij de ideale surrogaatpapa en kan hij makkelijk even voor een paar kids zorgen.
Ahh.. zucht.

Wat jij vergeet is dat je KA afgetrokken wordt van je bijstandsuitkering. En je vergeet steeds te lezen dat ik een koophuis heb. De dag dat je huursubsidie kreeg voor je koophuis moet nog aanbreken maar gaat ws nooit komen. HR is een belastingvoordeel.. daar heb je dus ook geen ene flikker aan als je nauwelijks belastingen betaalt in de bijstand.

En dat figuren zoals jij een verschil in opleidingsniveau en verhouding IQ/EQ gelijk in het absurde trekken is niet mijn probleem. Zat mbo-ers en lbo-ers die hun kinderen een prima opvoeding geven vanaf 0 jaar. Dat jij op die mensen neerkijkt zegt meer over jou dan over mij.

En nee, mijn vriend woont hier niet. Die zou dan hier moeten gaan wonen. En voor mijn welvaartsniveau hoef ik dit niet te doen, ik ben juist degene die daarop achteruit gaat als ik in GB zou gaan werken.
pi_146401992
Vergeet ook niet dat je best een groot (relatief) deel van een bedrag weer verliest als je het internationaal overboekt. Ook van die kleine dingetjes.
Ja doei.
pi_146402115
Hoe oud is je kind en wat vindt hij/zij ervan als je vaak/lang weg bent? Misschien heb ik dit over het hoofd gezien, excuus in dat geval.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146402343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Want het is niet zomaar even een uurtje vliegen. Daar komt veel meer bij kijken
Second that. De tijd in het vliegtuig is nog wel je minste zorg. On the other hand (om het meteen maar internationaal te maken): als dat de manier is om de broek omhoog te houden, dan moet je dat er wellicht voor over hebben.
pi_146402378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:43 schreef Queller het volgende:

[..]

Second that. De tijd in het vliegtuig is nog wel je minste zorg. On the other hand (om het meteen maar internationaal te maken): als dat de manier is om de broek omhoog te houden, dan moet je dat er wellicht voor over hebben.
De vraag is dus of het allemaal wel zo rooskleurig uitpakt als 'men' denkt. Ik denk dat er vrij weinig voordeel te behalen valt op deze manier, de scoiale situatie meegerekend.
Ja doei.
pi_146402414
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
De vraag is dus of het allemaal wel zo rooskleurig uitpakt als 'men' denkt. Ik denk dat er vrij weinig voordeel te behalen valt op deze manier, de scoiale situatie meegerekend.
Tsja. Als het dat is of een kartonnen doos, dan wist ik het wel. Maar ik geloof dat ik toch zou proberen de oplossing in NL te zoeken. Of in elk geval: op één plek. Of allemaal in de UK, of allemaal in NL.
pi_146402482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe oud is je kind en wat vindt hij/zij ervan als je vaak/lang weg bent? Misschien heb ik dit over het hoofd gezien, excuus in dat geval.
Bijna 15. Hij zit nu in de fase 'Hotel Mama'. Heb ik met oudste nooit gehad. Ik heb in hem vertrouwen in zijn schoolinzet (was bij oudste een drama) anders zou ik dit niet durven. Huishouden doet mijn vriend denk ik beter dan ik, ik ben niet zo'n poetsmiep, eten koken baart me wel wat zorgen maar dat zal ik los moeten laten.

Dat mijn vriend eventueel meer zou gaan inspringen is al vaker ter sprake gekomen. Ik heb ook andere sollicitaties gedaan waarbij ik regelmatig in het buitenland zou zitten (zakenreizen) of pas rond een uur of 8 thuis zou kunnen zijn. Het idee is dus niet nieuw maar gaat een stap verder.
Zoon ziet dat wel zitten, denkt daar veel gemakkelijker over dan ik. Op een bepaald vlak is zijn band met mijn vriend beter dan met mij. Dat zal de leeftijd wel zijn. Ze gaan met elkaar om als broers (en spannen dan soms samen tegen mij :-) ). Het lijkt hem stoer en hij wil dan absoluut hier blijven en niet naar zijn vader.
pi_146402628
Ik zou ook een plan B bedenken, als ik jou was. Misschien vindt je zoon het de eerste paar maanden stoer, maar gaat hij je dan toch heel erg missen of het loopt fout tussen hem en je vriend. Daar kun je maar beter op voorbereid zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146402633
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bijna 15. Hij zit nu in de fase 'Hotel Mama'. Heb ik met oudste nooit gehad. Ik heb in hem vertrouwen in zijn schoolinzet (was bij oudste een drama) anders zou ik dit niet durven. Huishouden doet mijn vriend denk ik beter dan ik, ik ben niet zo'n poetsmiep, eten koken baart me wel wat zorgen maar dat zal ik los moeten laten.

Dat mijn vriend eventueel meer zou gaan inspringen is al vaker ter sprake gekomen. Ik heb ook andere sollicitaties gedaan waarbij ik regelmatig in het buitenland zou zitten (zakenreizen) of pas rond een uur of 8 thuis zou kunnen zijn. Het idee is dus niet nieuw maar gaat een stap verder.
Zoon ziet dat wel zitten, denkt daar veel gemakkelijker over dan ik. Op een bepaald vlak is zijn band met mijn vriend beter dan met mij. Dat zal de leeftijd wel zijn. Ze gaan met elkaar om als broers (en spannen dan soms samen tegen mij :-) ). Het lijkt hem stoer en hij wil dan absoluut hier blijven en niet naar zijn vader.
Wij op FOK! zijn ook allemaal broers van jouw vriend. Lekker samen spannen...
Onterechte automatische incasso
pi_146402672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Tsja. Als het dat is of een kartonnen doos, dan wist ik het wel. Maar ik geloof dat ik toch zou proberen de oplossing in NL te zoeken. Of in elk geval: op één plek. Of allemaal in de UK, of allemaal in NL.
Allemaal in de UK kan dus niet. Iets met de rechten van de vader, vertrouwde omgeving en zo..
Been there, done that.
De oplossing zoeken in NL doe ik dus al meer dan een jaar.. wil maar niet lukken al heb ik regelmatig gesprekken dus zo slecht doe ik het nog niet eens.

Wat ik nu doe is niet meer dan de grenzen verleggen en mijn eisen aan een baan (bij mijn kind kunnen zijn) verder terug schroeven om grote schulden en dakloosheid te voorkomen.
pi_146402751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou ook een plan B bedenken, als ik jou was. Misschien vindt je zoon het de eerste paar maanden stoer, maar gaat hij je dan toch heel erg missen of het loopt fout tussen hem en je vriend. Daar kun je maar beter op voorbereid zijn.
Plan B is in dat geval dan dat hij niets te willen heeft en naar zijn vader zal moeten verkassen.
pi_146402811
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Allemaal in de UK kan dus niet. Iets met de rechten van de vader, vertrouwde omgeving en zo..
Been there, done that.
De oplossing zoeken in NL doe ik dus al meer dan een jaar.. wil maar niet lukken al heb ik regelmatig gesprekken dus zo slecht doe ik het nog niet eens.

Wat ik nu doe is niet meer dan de grenzen verleggen en mijn eisen aan een baan (bij mijn kind kunnen zijn) verder terug schroeven om grote schulden en dakloosheid te voorkomen.
Je lijkt, nogmaals, nogal gefocust op deze ene oplossing. Je hoeft heus verder geen putjesschepper te worden om Markje terug te betalen of weet ik hoe poëtisch je het daarnet omschreef. Maar je zit nog in een koophuis bv. wellicht is daar iets mee te doen? Ik denk dat er voor de meeste mensen toch wel een aanzienlijk geldelijk gewin zou zijn willen ze voor zo'n situatie kiezen. En dat lijkt hier toch nogal mee te vallen, of (zoals door meerderen opgemerkt, voordat ik de 8} weer krijg) nogal erg rooskleurig door jou voorgesteld te worden.

En de vader wil dus niet z'n kind naar UK zien vertrekken, wat begrijpelijk is. Maar hij gaat wel zonder meer akkoord met dat de moeder wél zonder hem vertrekt, en haar vriend voor z'n kroost zorgt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2014 14:58:40 ]
pi_146402845
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
De suggestie was verder duidelijk hoor. Maar laten we het verder vooral bij Ouder1 houden hier, en verder wil ik graag van de mogelijkheid gebruik maken mezelf even ongegeneerd te quoten;
Je valt me aan op het feit dat ik moeder ben. Daarmee trek je het zelf verder dan mijn persoonlijke problematiek en maak je er een vader/moeder, man/vrouw discussie van.
Maar dat ben ik van je gewend.
pi_146402905
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je valt me aan op het feit dat ik moeder ben. Daarmee trek je het zelf verder dan mijn persoonlijke problematiek en maak je er een vader/moeder, man/vrouw discussie van.
Maar dat ben ik van je gewend.
Ehh nee, dit is geen grotere discussie, of wat dan ook. Het lijkt me vrij evident dat het feit DAT je moeder bent een groot deel van deze discussie is? Je gaf notabene zelf aan dat je er heus niet lichtjes over denkt.

Maar nogmaals, dat is meer R&P dan WGR, dus laten we het hier vooral bij het kostenplaatje houden, want Operc wist dat volgens mij redelijk te verwoorden; dat ziet er ook ietwat rooskleurig uit.
pi_146402976
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef Ouder1 het volgende:
Precies mijn punt. Als moeder schijn je dat niet te mogen. Dat is best vreemd. Een moeder die ervoor kiest (dan wel het accepteert) om niet bij haar kind te wonen, is voor velen een brug te ver. Voor een vader is dat veel meer geaccepteerd. Ook voor mij overigens, maar dat neemt niet weg dat ik wel zie dat dat ergens krom is.
pi_146403121
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je lijkt, nogmaals, nogal gefocust op deze ene oplossing. Je hoeft heus verder geen putjesschepper te worden om Markje terug te betalen of weet ik hoe poëtisch je het daarnet omschreef.
Dat bedenk jij er zelf bij. Ik doe minimaal 5 sollicitaties per week en heel serieus. Nu zit er daar één bij in GB maar focus ik me op GB? 8)7 Ik heb ook liever een baan in NL. Wat denk jij dan.. dat ik sta te juichen bij het idee? 8)7
quote:
Maar je zit nog in een koophuis bv. wellicht is daar iets mee te doen?
Wat stel je voor? En denk eerst even heel goed na voor je dingen gaat roepen.
quote:
Ik denk dat er voor de meeste mensen toch wel een aanzienlijk geldelijk gewin zou zijn willen ze voor zo'n situatie kiezen. En dat lijkt hier toch nogal mee te vallen, of (zoals door meerderen opgemerkt, voordat ik de 8} weer krijg) nogal erg rooskleurig door jou voorgesteld te worden.
Dat jij niet wil luisteren en verkeerd blijft rekenen, zoals met opmerkingen komen dat ik ineens in GB extra kosten ga krijgen omdat mijn zoon dan opeens wel kleren nodig zou hebben, ik extra kosten krijg voor zorgverzekering die mijn werkgever daar voor mij betaald.. Of dat ik meer kosten zou hebben omdat ik alleen eet terwijl nu mijn vriend alleen eet.. of ik elk weekeinde mijn vriend én zoon naar GB laat komen.. Lijkt me eerder negatief rekenen van jouw kant dan positief rekenen van mijn kant.
quote:
En de vader wil dus niet z'n kind naar UK zien vertrekken, wat begrijpelijk is. Maar hij gaat wel zonder meer akkoord met dat de moeder wél zonder hem vertrekt, en haar vriend voor z'n kroost zorgt?
Zaken veranderen en kinderen worden ouder en hebben dus zelf in de rechtsgang ook meer invloed. Hij heeft een buitengewoon goede omgangsregeling en woont praktisch om de hoek. Deze oplossing is voor mijn ex in alle opzichten beter dan ik in de bijstand of mijn zoon mee naar GB.
pi_146403191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:03 schreef Queller het volgende:

[..]

Precies mijn punt. Als moeder schijn je dat niet te mogen. Dat is best vreemd. Een moeder die ervoor kiest (dan wel het accepteert) om niet bij haar kind te wonen, is voor velen een brug te ver. Voor een vader is dat veel meer geaccepteerd. Ook voor mij overigens, maar dat neemt niet weg dat ik wel zie dat dat ergens krom is.
Ik zie het zelf dan ook niet zo zeer als niet bij mijn kind wonen maar als veel voor mijn werk weg zijn. De wet stelt dat ik me uit zal moeten schrijven, al zou ik elk weekeinde hier zijn. Dit blijft voor mij echter mijn thuis.
pi_146403216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat bedenk jij er zelf bij. Ik doe minimaal 5 sollicitaties per week en heel serieus. Nu zit er daar één bij in GB maar focus ik me op GB? 8)7 Ik heb ook liever een baan in NL. Wat denk jij dan.. dat ik sta te juichen bij het idee? 8)7

[..]

Wat stel je voor? En denk eerst even heel goed na voor je dingen gaat roepen.

[..]

Dat jij niet wil luisteren en verkeerd blijft rekenen, zoals met opmerkingen komen dat ik ineens in GB extra kosten ga krijgen omdat mijn zoon dan opeens wel kleren nodig zou hebben, ik extra kosten krijg voor zorgverzekering die mijn werkgever daar voor mij betaald.. Of dat ik meer kosten zou hebben omdat ik alleen eet terwijl nu mijn vriend alleen eet.. of ik elk weekeinde mijn vriend én zoon naar GB laat komen.. Lijkt me eerder negatief rekenen van jouw kant dan positief rekenen van mijn kant.

[..]

Zaken veranderen en kinderen worden ouder en hebben dus zelf in de rechtsgang ook meer invloed. Hij heeft een buitengewoon goede omgangsregeling en woont praktisch om de hoek. Deze oplossing is voor mijn ex in alle opzichten beter dan ik in de bijstand of mijn zoon mee naar GB.
Prima, maar serieus, jouw rekenvoorbeeld (was dat er uberhaupt) snap jij alleen zelf volgens mij. Je valt mij er nu wel lekker op aan, maar ik was niet de enige die er weinig fiducie in had dat je zóveel over zou houden met deze constructie.

En ik heb geen idee wat je met je huis doet, ik draag maar wat aan hé, je kan wel ineens overal op duiken, maar aan de ene kant wil je dit niet als het niet hoeft, maar owee als iemand een suggestie doet over ander/'meer' werk zoeken in NL, of suggesties hoe je hier lagere kosten kan hebben :')
pi_146403254
Kan je niet gaan samenwonen met je vriend, dan verlies je waarschijnlijk het recht op uitkering, maar kan je de vaste lasten wel betalen? (tenminste, als die niet gigantisch hoog zijn)

Ik bedoel, als hij goed genoeg is voor je kind te zorgen zou hij toch ook goed genoeg moeten zijn om mee samen te wonen?
pi_146403667
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Prima, maar serieus, jouw rekenvoorbeeld (was dat er uberhaupt) snap jij alleen zelf volgens mij. Je valt mij er nu wel lekker op aan, maar ik was niet de enige die er weinig fiducie in had dat je zóveel over zou houden met deze constructie.
Wat is er zo lastig aan?
¤1000.- - ¤1000.- vaste lasten is?
¤2500.- + ¤350 - ¤1000.- - ¤150.- is?
+ lagere zorgverzekering
+ inkomen partner voor eten, drinken e.d. thuis

Dan houd je een bedrag over waarvan ik A) een kamer moet huren in GB (geen compleet huis zoals MM mee aankomt) B) moet eten en drinken C) moet reizen en die kosten bepaal je zelf door te jagen op koopjes en niet zo vaak te gaan D) kleding e.d. maar die heb ik in NL ook nodig.
De rest kan richting vriend en zoon.
quote:
En ik heb geen idee wat je met je huis doet, ik draag maar wat aan hé, je kan wel ineens overal op duiken, maar aan de ene kant wil je dit niet als het niet hoeft, maar owee als iemand een suggestie doet over ander/'meer' werk zoeken in NL, of suggesties hoe je hier lagere kosten kan hebben :')
Ga je nu janken omdat ik je vraag wat jij dan na enig denkwerk zou doen met die koopwoning en wat de gevolgen daarvan zouden zijn?
pi_146403689
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat is er zo lastig aan?
¤1000.- - ¤1000.- vaste lasten is?
¤2500.- + ¤350 - ¤1000.- - ¤150.- is?
+ lagere zorgverzekering
+ inkomen partner voor eten, drinken e.d. thuis

Dan houd je een bedrag over waarvan ik A) een kamer moet huren in GB (geen compleet huis zoals MM mee aankomt) B) moet eten en drinken C) moet reizen en die kosten bepaal je zelf door te jagen op koopjes en niet zo vaak te gaan D) kleding e.d. maar die heb ik in NL ook nodig.
De rest kan richting vriend en zoon.

[..]

Ga je nu janken omdat ik je vraag wat jij dan na enig denkwerk zou doen met die koopwoning en wat de gevolgen daarvan zouden zijn?
Topshow, ik zou morgen gaan. ^O^
pi_146403791
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:13 schreef Appelkers het volgende:
Kan je niet gaan samenwonen met je vriend, dan verlies je waarschijnlijk het recht op uitkering, maar kan je de vaste lasten wel betalen? (tenminste, als die niet gigantisch hoog zijn)

Ik bedoel, als hij goed genoeg is voor je kind te zorgen zou hij toch ook goed genoeg moeten zijn om mee samen te wonen?
Dat is uiteraard al heel vaak hier langs gekomen. Maar ja. Crisis treft niet alleen mij. Ook mijn vriend werkt nu voor minimumloon en haalt volgens de boeken van de werkgever zo'n 32 uur per week (zo'n 60 uur per week van huis, vooral in de vroege uurtjes). Daarmee zit hij dus net boven een eventuele bijstandsuitkering van mij maar moeten we daar dan met 3,5 man van leven.
Dat kan ik hem niet aandoen en daarom wil ik niet samenwonen nu.
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:36:58 #74
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_146405831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Ouder1 het volgende:
Voor mij wel. Maar mijn zoon blijft hier wonen en staat op mijn zorgverzekering.
En als jij geen zorgpremie meer betaalt, kan je zoon daar dus niet meer op staan. Dus óf je verzekert hem zelfstandig, óf je zoekt een andere oplossing, zoals hem inschrijven bij zijn vader, mits die nog leeft, of je vriend.

En ik weet dat je dit topic niet hebt geopend in KAA of OUD, maar uit ervaring: 15-jarigen zijn best stoer, kunnen best veel, en vrijheid kan ontzettend lokken, maar ik ken geen enkele 15-jarige die gescheiden is van zijn/haar ouders en het daar niet ontzettend moeilijk mee heeft gehad. Ik zou er heel, heel goed over nadenken en het niet afdoen met "hij vindt het wel stoer". Ik denk dat hij het nog niet helemaal kan overzien zoals een volwassene zou moeten kunnen.

Verder: zag ik nou ergens dat je wekelijks heen-en-weer wilt gaan vliegen? Serieus, dat kun je gevoeglijk vergeten. Mijn man werkt op het moment op twee locaties en reist nu om de week (een vlucht van 2,5 uur), maar het is niet makkelijk. Denk maar eens logisch na: wanneer ga je vliegen? Vrijdag na 6'en betekent dat je vrijdagavond weg is, en je waarschijnlijk heel laat thuis komt. Vervolgens moet je dus zondagmiddag weer terug, waardoor je het grootste deel van je zondag kwijt bent. Je gaat onvoldoende tijd in NL hebben o.a. voor je zoon, geen tijd om in GB een leven op te bouwen, en onvoldoende tijd om uit te rusten en bij te trekken. Ik kan het echt alleen maar afraden....
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:39:58 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146405934
Zit je vriend er eik wel op te wachten om je zoon op te voeden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')