Ik weet niet hoe lang jij bent, eigenlijk.quote:
True.quote:
Want?quote:
Nee.quote:
Kans dat er nee word gezegd .... minimaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat toch altijd met mensen publiekelijk ten huwelijk vragen. Vind ik zo manipulerend.
Het komt vaak voorbij, hé. Ik snap het ook niet zo goed, je zet iemand echt enorm voor het blok.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat toch altijd met mensen publiekelijk ten huwelijk vragen. Vind ik zo manipulerend.
Nu dan ?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, eigenlijk.
[..]
True.
[..]
Want?
[..]
Nee.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt vaak voorbij, hé. Ik snap het ook niet zo goed, je zet iemand echt enorm voor het blok.
Gewoon zo reageren:quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Wel leuker voor de omstanders als hij/zij geen ja zegt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
They float, they all float.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zo reageren:
[ afbeelding ]
Ik heb het verder naar mijn zin gehad met je hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Je zal toch maar een date hebben en bij diegene thuis eindigen waar honderden laven je aanstaren.
Heeft dit toevallig iets van doen met het filmpje waarbij een vent keihard wegrent na het aanzoek, of zoietsquote:
quote:
Ik zou dat echt niet willen. Maakt het minder speciaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Dat was een reclame.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft dit toevallig iets van doen met het filmpje waarbij een vent keihard wegrent na het aanzoek, of zoiets?
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel leuker voor de omstanders als hij/zij geen ja zegt.
Nopequote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Stiekem wil je er wel over praten...
Oh god no..quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar in dit gifje ook leuker dan hoe ze normaal is. Maar ja, voor je het weet heeft ze een zeiknummer over je geschreven.
Oh, Feer heeft weer eisen hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet willen. Maakt het minder speciaal.
1.63quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, eigenlijk.
Ik maak het ze alleen maar makkelijker hoor.quote:
Nee, zag een voorfilmpje voor "over m'n lijk" waar iemand ten huwelijk gevraagd wordt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft dit toevallig iets van doen met het filmpje waarbij een vent keihard wegrent na het aanzoek, of zoiets?
Ik ook, hoor, knuffelbeertje.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb het verder naar mijn zin gehad met je hoor.
Ohquote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was een reclame.
Je wil ook niet in het stadion van FC Groningen ten huwelijk gevraagd worden
Ah ja, te klein idd.quote:
Verzin sowieso iets origineels. In principe doe je dat maar 1x in je leven. Ok, ik dan wellicht niet, maar ach.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was een reclame.
Je wil ook niet in het stadion van FC Groningen ten huwelijk gevraagd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |