abonnement Unibet Coolblue
pi_146378506
quote:
18s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:40 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik ben er helemaal niet tegen, dit lijkt wel een discussie met een kleuter. Ik vind het alleen sneu daarmee basta.
WAAROM vind je het sneu? Je kan dat niet eens beantwoorden.
pi_146378594
Blijkbaar kan jij niet eens lezen.

quote:
Ik vind dat je je daarmee overgeeft aan het idee dat je niet die echte ervaring zou kunnen hebben.
pi_146378748
Dan stel ik wederom de vraag: waarom verschilt dat van een vibrator gebruiken?
pi_146378776
Is dat echt de redenering. Ik had dat wel gelezen, vond het alleen niet ergens op slaan..
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146378803
quote:
13s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef Robby87 het volgende:
Blijkbaar kan jij niet eens lezen.

[..]

Misschien heb je soms geen zin in de echte ervaring, of heeft je vriendin geen zin.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_146378890
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Misschien heb je soms geen zin in de echte ervaring, of heeft je vriendin geen zin.
Dan moet je het maar met je hand doen.... :')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146379284
quote:
3s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:46 schreef picodealion het volgende:
Dan stel ik wederom de vraag: waarom verschilt dat van een vibrator gebruiken?
Ik zeg niet dat vrouwen het monopolie op die vorm van zelfbevlekking hebben, maar zoals gezegd ligt er een taboe op voor mannen. En ik vind dat ook wel terecht, naar mijn gevoel tast zoiets je eer als man aan, als je het idd. louter als vervanging gebruikt voor een lekkere...soppige... nou ja en verder. Als je, zoals Njos oppert, het gebruikt als afwisseling, of om te experimenteren, ga lekker je gang.
pi_146379417
Onnavolgbaar. Ik geef het op.
pi_146379435
quote:
4s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat vrouwen het monopolie op die vorm van zelfbevlekking hebben, maar zoals gezegd ligt er een taboe op voor mannen. En ik vind dat ook wel terecht, naar mijn gevoel tast zoiets je eer als man aan, als je het idd. louter als vervanging gebruikt voor een lekkere...soppige... nou ja en verder. Als je, zoals Njos oppert, het gebruikt als afwisseling, of om te experimenteren, ga lekker je gang.
:')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 6 november 2014 @ 20:48:08 #85
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_146381404
Help! Mijn audio decoder is kapot :'( Nu heb ik geen 5.1 geluid meer bij films kijken :'(

Nu wil ik natuurlijk zsm een vervanger, maar wat heb ik nodig? :?
Ik kan er niet zo snel wijs uit worden, dus misschien weten jullie het.

Ik heb een optische spdif output die nu loopt naar een decoder die DTS en DD decode en dan via 3 jack-poorten (front, back, subwoofer) stuurt naar de boxen.
Als ik op tweakers en internet zoek is het me niet helemaal duidelijk wat ik moet hebben... Wie kan er helpen?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_146381693
Sorry, ik heb daar geen verstand van
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 6 november 2014 @ 21:30:07 #87
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_146383123
Ah, ik heb net zo'n apparaat ( Soundblaster Extigy) te koop aangeboden gevonden op marktplaats :P

Nice!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_146385067
ik heb maar een simpele geluidskaart (wel een externe), maar niet zo iets bijzonders als dat wat jij hebt :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146387391
Iemand hier de docuThe Imposter (2012) gezien? Dikke aanrader. Niet googlen, niet op IMDb kijken, gewoon naar netflix en kijken die handel.
pi_146387913
Gezien ja, goede docu, mooi en spannend verteld.
pi_146388441
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:21 schreef Robby87 het volgende:
Gezien ja, goede docu, mooi en spannend verteld.
Dan moet je ook nog even zien. Duurt maar een paar minuten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146388553
Interessante analyse ja :)
pi_146389871
Robby, dus zolang jij geen Fleshlight gebruikt heb jij het idee ooit nog wel seks te mogen ervaren? :D

Zit er trouwens überhaupt wel een lampfunctie op zo'n ding?

Mocht Robby's broer komen vragen wat hij als cadeau voor Robby moet kopen, weet ik het antwoord wel. :P
pi_146390301
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 00:40 schreef wyccie het volgende:
Robby, dus zolang jij geen Fleshlight gebruikt heb jij het idee ooit nog wel seks te mogen ervaren? :D

Zit er trouwens überhaupt wel een lampfunctie op zo'n ding?

Mocht Robby's broer komen vragen wat hij als cadeau voor Robby moet kopen, weet ik het antwoord wel. :P
Zei ze met in de ene hand een vette kippenpoot kluivend, en in de andere een trillende woeste vibrator? Beetje mosterd na de maaltijd dit, wyc.

Ik klamp me inderdaad vast aan dat idee, mocht het onverwachts toch zover komen en ik mijn aankoop met jullie deel, dan ben ik bereid mijn mannelijk lid af te staan en tentoon te laten stellen, mocht er ooit interesse zijn in natuurlijk grote penissen.

Zou me niet verbazen als er een lichtknop op zou zitten, of dat die knop dan een vrouwen- of mannenstem activeert: als je masturbeert, dan maar zo lekker mogelijk toch? Sta je daar met je stijve pik en die zaklampschacht in je hand, toch handig dat je dan licht kan schijnen mocht iemand je storen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 09:08:23 #95
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_146392780
Goedemorgen :W

Iemand al de extended edition van The Hobbit - The Desolation Of Smaug gezien? Is het wat?
Die laatste trailer van The Battle Of The Five Armies is trouwens wel heel heftig _O_
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_146394200
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 09:08 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen :W

Iemand al de extended edition van The Hobbit - The Desolation Of Smaug gezien? Is het wat?
Die laatste trailer van The Battle Of The Five Armies is trouwens wel heel heftig _O_
Alle 2 niet gezien..
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146413198
:W
pi_146414057
Hey Robby! Hoe vul jij jouw vrijdagavond mate?
pi_146414124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef JayHovah het volgende:
Hey Robby! Hoe vul jij jouw vrijdagavond mate?
Met mate ja :D

Ben VI aan het kijken en m'n muziekcollectie aan 't uitbreiden, en jij?
pi_146414209
Ik heb een date met m'n Netflix account :). Aflevering van Heroes en Dexter terugkijken en daarna nog wat VI meepikken. Welke gast hebben ze aan tafel vandaag? En ondertussen wat pintjes wegtikken natuurlijk :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')