Bier? bah, bier is voor paupersquote:Op woensdag 12 november 2014 12:04 schreef picodealion het volgende:
Hornage we moesten maar weer eens bier drinken.
Nee juh, whiskey, van een goed jaar, uit een goed vat, het liefste uit een fles die normaliter in een koker zit om nog meer elite over te komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:24 schreef picodealion het volgende:
Oh god, meneer is getrouwd en drinkt zeker alleen nog maar appletini's
whatsapp maar een voorstelquote:
Ik wil mee doen, ik wil mee doen... Just kiddin'quote:
Nopes, ik vroeg mijn vrouw ten huwelijk toen we een aantal maanden terug in Nederland warenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef Robby87 het volgende:
En op dat moment besloten jullie om te trouwen?
Peter Wright, een heel goede darter. Hij staat erom bekend dat hij in maffe outfits op het podium komt, en ook z'n kleding is vaak heel apart.quote:
Als onderdeel van het plot bedoel je, of in real life?quote:Op woensdag 12 november 2014 17:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby heb je trouwens gelezen dat "Hollowitz moeder" is overleden
In het echt, de vrouw achter de stem is overledenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Peter Wright, een heel goede darter. Hij staat erom bekend dat hij in maffe outfits op het podium komt, en ook z'n kleding is vaak heel apart.
[..]
Als onderdeel van het plot bedoel je, of in real life?
Ah, oké. Lijkt me wel overkomelijk om dat te fixen toch? Genoeg mensen die daarvoor op de payroll zouden willen staan, ook al is het natuurlijk een geringe bijdrage aan de show.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In het echt, de vrouw achter de stem is overleden
Dat klinkt wel heel zakelijk...quote:Op woensdag 12 november 2014 18:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah, oké. Lijkt me wel overkomelijk om dat te fixen toch? Genoeg mensen die daarvoor op de payroll zouden willen staan, ook al is het natuurlijk een geringe bijdrage aan de show.
Tsja, als je kijkt naar wat die lui opstrijken...quote:Op woensdag 12 november 2014 18:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel zakelijk...
Dan maakt het niet uit dat ze dood is? Want voor dat geld is ze replaceable?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tsja, als je kijkt naar wat die lui opstrijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |