SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
true, daarom de ookquote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet goed ergens in zijn betekent toch niet perse dat het kut is?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb even een multiplayer stream gekeken. Het ziet er op zich wel lachen uit maar ik wacht nog even.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap echt niet dat hier zo negatief wordt gedaan over CoD steeds, lijkt me echt zo vet, hoe meer ik ervan zie
Ga denk toch gewoon weer GTA5 kopen![]()
![]()
Redenen zijn dan wel weer begrijpelijktwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 11:32:04Nike wilde PSV geen geld meer betalen. Umbro doet dat wel. Bovendien krijgt PSV bij Umbro wél een zware stem in het tenue-ontwerp. reageer retweet
Tis goed met je patrickquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jij gaat het dus over 40 jaar spelen, dan schijnen deze wapens normaal te zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik pruim die vage sci-fi shit gewoon niet. Een shooter moet voor mij gewoon lekker begrijpelijk blijven. Niks geen supersonische next-gen wapens enzo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja man, ik heb ze in die zee gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis goed met je patricktwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 11:32:04Nike wilde PSV geen geld meer betalen. Umbro doet dat wel. Bovendien krijgt PSV bij Umbro wél een zware stem in het tenue-ontwerp. reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Umbroals aids een merk was.
Maar goed, alles voor het geld en ik koop/draag zelf toch geen voetbalshirts.![]()
FIFA kutspelquote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet goed ergens in zijn betekent toch niet perse dat het kut is?![]()
Echt hequote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Maar goed, alles voor het geld en ik koop/draag zelf toch geen voetbalshirts.. Ik kan nu al niet wachten tot heel Nederland ons uitlacht om de kanker belachelijke shirts waar onze spelers in rondlopen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het enige mooie umbro-shirt is dat van Engeland.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Maar goed, alles voor het geld en ik koop/draag zelf toch geen voetbalshirts.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die onoriginele nike shirts zijn ook niet allesquote:Op donderdag 6 november 2014 11:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt he. Ik kan nu al niet wachten tot heel Nederland ons uitlacht om de kanker belachelijke shirts waar onze spelers in rondlopen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je aan die eerdere beta meegedaan? Dan kun je er zo weer inquote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je krijgt een code toegestuurd toch? Heb nog niets ontvangen![]()
nice, en nu pedal to the metal.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had me de vorige keer wel ingeschreven maar toen was ik niet uitgekozen. Heb me eergisteren weer ingeschreven via dat insidegamer.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je aan die eerdere beta meegedaan? Dan kun je er zo weer in![]()
Ik vind de PSV shirts van de afgelopen jaren gewoon allemaal mooi. Het lelijkste is Freo achterop, maar goed. Zelfs die blauwe met vierkante blokjes vond ik vet. Maar nu gaan we echt skere aids krijgenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die onoriginele nike shirts zijn ook niet alles
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Bieden aub. gr gr
Volgens mij heb ik er maar 1 over.
Zhano nu uitgesloten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die bankquote:Op donderdag 6 november 2014 11:59 schreef Lastpost het volgende:
"It's super effective!"
[ afbeelding ]![]()
![]()
He dat heb ik er niet bij staanquote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bieden aub. gr gr
Volgens mij heb ik er maar 1 over.
Zhano nu uitgesloten.
#FreeTrapz![]()
7/10.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:59 schreef Lastpost het volgende:
"It's super effective!"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alleen voor mensen uit vorige beta denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He dat heb ik er niet bij staan
Ben al 3x opgepakt omdat je positie na een race in de freeroam soms gereset wordt![]()
![]()
Pack met Eto'o, Guarín, 1000c en een Hawk kaartje. Alles bij elkaar weer geen verlies gedraaid. Pas mijn 2e pack deze fifa, kan je tegenwoordig coins verdienen met gold packs?![]()
Hij is best vet inderdaad, maar heeft nog de nodige mankementen. Maar dat komt waarschijnlijk deels omdat ik nog op de ps3 speel.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap echt niet dat hier zo negatief wordt gedaan over CoD steeds, lijkt me echt zo vet, hoe meer ik ervan zie
Echt een aanrader in ieder geval.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
maar eerste indruk? goed slecht ? zou nu toch wel almost final moeten zijn als hij de 14e gereleased wordquote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alleen voor mensen uit vorige beta denk ik.
Ben al 3x opgepakt omdat je positie na een race in de freeroam soms gereset wordtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb een andere waggie gekozen deze keer maar het rijdt wel echt beter imo. Verder lijkt het me wel een spel waar je lang zoet mee kunt zijn en tof om online te doen met wat mongolenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar eerste indruk? goed slecht ? zou nu toch wel almost final moeten zijn als hij de 14e gereleased word![]()
![]()
kanquote:Op donderdag 6 november 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Pack met Eto'o, Guarín, 1000c en een Hawk kaartje. Alles bij elkaar weer geen verlies gedraaid. Pas mijn 2e pack deze fifa, kan je tegenwoordig coins verdienen met gold packs?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Freire are you in tha building?
Wat dacht je van een meeting in Arnhem zaterdagnacht
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kan je wel alles een beetje doen in die beta of is er veel dicht gegooid.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb een andere waggie gekozen deze keer maar het rijdt wel echt beter imo. Verder lijkt het me wel een spel waar je lang zoet mee kunt zijn en tof om online te doen met wat mongolen
en natuurlijk de hoofdvraag: in welke auto roll je
#FreeTrapz![]()
Café Colours lijkt me een leuke plek om af te spreken.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef el-blanchito het volgende:
Freire are you in tha building?
Wat dacht je van een meeting in Arnhem zaterdagnacht![]()
Wat een ongelofelijke kneus is die Thijs toch ook.quote:Wel altijd lachen met hem op twitter.
Feyenoord Rotterdam![]()
Had net een picca gepost toch. Dikke Challenger met zwarte rimsquote:Op donderdag 6 november 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan je wel alles een beetje doen in die beta of is er veel dicht gegooid.
en natuurlijk de hoofdvraag: in welke auto roll je![]()
![]()
ah gemist. maar ziet er vet uitquote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had net een picca gepost toch. Dikke Challenger met zwarte rims
#FreeTrapz![]()
Joviaal op z'n billen tikken en dan z'n portemonnee fixenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
Opgepast Freire, hij gaat je fixen.
Had ooit een vriend die voor de gein telefoons jatte van meisjes als hij ze aan het fixen was. Was altijd lachen om hun gezichten te zien als hij om hun nummer vroeg en daarna zei "ik kijk zelf wel even"i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Het is wel vol gas arcade toch? Ik vind het idee wel vet maar ik denk dat ik me ga ergeren aan het rijden zelf. Het standpunt van de camera achter de auto roept nu al enige frustratie op, het lijkt meer op Need for Speed dan op een degelijke racer.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had net een picca gepost toch. Dikke Challenger met zwarte rims![]()
De avonden dat je ging stappen en je de volgende ochtend een berichtje van een van je maten kreeg "verdomme gasten wie heeft nu weer mijn nummer gegeven"quote:Op donderdag 6 november 2014 12:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Joviaal op z'n billen tikken en dan z'n portemonnee fixen
Had ooit een vriend die voor de gein telefoons jatte van meisjes als hij ze aan het fixen was. Was altijd lachen om hun gezichten te zien als hij om hun nummer vroeg en daarna zei "ik kijk zelf wel even"
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De avonden dat je ging stappen en je de volgende ochtend een berichtje van een van je maten kreeg "verdomme gasten wie heeft nu weer mijn nummer gegeven"
Wel eens het nummer van m'n vader gegeven, ook leuki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pogba en Cuadrado aangeschaft voor het Serie A elftal. Met name Cuadrado maakt het spelletje een stuk makkelijker om te spelen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
denk je dat dat dezelfde rede heeft waarom IF eminike en hermann nu respectievelijk 200K en 60K kostenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Pogba en Cuadrado aangeschaft voor het Serie A elftal. Met name Cuadrado maakt het spelletje een stuk makkelijker om te spelen.
#FreeTrapz![]()
Hermann hoort in de zon, op een terras.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk je dat dat dezelfde rede heeft waarom IF eminike en hermann nu respectievelijk 200K en 60K kostenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Heel goed dat je het plaatje erbij doet, voor de mensen die niet weten wie Totti is.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen heeft 90+ pace aanvallers... en ik speel met Totti![]()
[ afbeelding ]Maar diep van binnen lach ik.![]()
Het gaat om de 40 pace kut. Had ik er een pijltje bij moeten zetten voor de zwakbegaafden?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heel goed dat je het plaatje erbij doet, voor de mensen die niet weten wie Totti is.![]()
Iedereen weet toch wel dat hij traag is?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat om de 40 pace kut. Had ik er een pijltje bij moeten zetten voor de zwakbegaafden?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik wist dat hij traag was. Maar 40 traagquote:Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Iedereen weet toch wel dat hij traag is?Nondeju, wat traag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Joviaal op z'n billen tikken en dan z'n portemonnee fixen
Had ooit een vriend die voor de gein telefoons jatte van meisjes als hij ze aan het fixen was. Was altijd lachen om hun gezichten te zien als hij om hun nummer vroeg en daarna zei "ik kijk zelf wel even"
Ook een pareltje als je zelf een keer om je nummer wordt gevraagd: "nul zes, twaalf, vierendertig, zesenvijftig, achtenzeventig." Werkt altijd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen warm water meer trouwens. Ben best die handige boy, maar krijg m'n geiser niet aan.
Gasknop ingedrukt, ontsteken, waakvlam een minuutje aanhouden, eventueel warm water ondertussen laten lopen bla bla, maar waakvlam gaat uit als ik de gasknop loslaat. Probeer het later nog wel even.
Oude geisers.
Jep, niet al te serieus idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is wel vol gas arcade toch? Ik vind het idee wel vet maar ik denk dat ik me ga ergeren aan het rijden zelf. Het standpunt van de camera achter de auto roept nu al enige frustratie op, het lijkt meer op Need for Speed dan op een degelijke racer.![]()
Door heel Nederland uitgelachen te worden heeft psv geen belachelijke shirts voor nodig hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt he. Ik kan nu al niet wachten tot heel Nederland ons uitlacht om de kanker belachelijke shirts waar onze spelers in rondlopen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klassiekerquote:Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hermann hoort in de zon, op een terras.![]()
![]()
Wat valt er op dit moment te lachen aan PSV? Ze gaan lekker in de competitie en hebben een van de grootste talenten in Europa rond lopen op dit moment.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Door heel Nederland uitgelachen te worden heeft psv geen belachelijke shirts voor nodig hoor.![]()
Vraag een vriend of hij de gasknop in wil drukken. De waakvlam een beetje helpen met deo, werkt altijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
Geen warm water meer trouwens. Ben best die handige boy, maar krijg m'n geiser niet aan.
Gasknop ingedrukt, ontsteken, waakvlam een minuutje aanhouden, eventueel warm water ondertussen laten lopen bla bla, maar waakvlam gaat uit als ik de gasknop loslaat. Probeer het later nog wel even.
Oude geisers.
Even voor de duidelijkheid, geen roller.![]()
Ik weet nog niet 100% zeker of het Arnhem wordt, maar zodra ik weet waar we heen gaan DM ik het welquote:Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wel eens het nummer van m'n vader gegeven, ook leuk![]()
![]()
Ik heb geen vrienden en geen spuitdeo.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vraag een vriend of hij de gasknop in wil drukken. De waakvlam een beetje helpen met deo, werkt altijd.
Even voor de duidelijkheid, geen roller.Of nouja wel spuitdeo, maar geen brandbare shit yo.
Sjon-disclaimerquote:Op donderdag 6 november 2014 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, geen roller.![]()
![]()
Ik weet ook nog niet zeker of mn maten wel gaan, maar wss welquote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik weet nog niet 100% zeker of het Arnhem wordt, maar zodra ik weet waar we heen gaan DM ik het wel
Ik ben alleen nog geen 21+
Spuitdeo is altijd brandbaar Gquote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden en geen spuitdeo.Of nouja wel spuitdeo, maar geen brandbare shit yo.
![]()
![]()
Ik gebruik die Deoleenshizzle, had echt niet verwacht dat het zo hard zou branden maar er kwam echt een giga steekvlam uit.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spuitdeo is altijd brandbaar G
Gordijnen weg alles.Ze is 19.quote:Goml.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Gebruik je ook echt 16 gieg dan? Ik heb nu 8 gieg maar heb zelden dat ik die 8 ook echt gebruik.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pas hosselen als je 21+ bentquote:
Ik had toch anders van je verwachte ouwe. M'n hier bekende hosselverhalen zijn afkomstig uit de tijd dat ik nog niet eens 17 was
Was een grapje mi mang. Ik dacht alleen dat je al wat ouder was.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:22 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Pas hosselen als je 21+ bent
Ik had toch anders van je verwachte ouwe. M'n hier bekende hosselverhalen zijn afkomstig uit de tijd dat ik nog niet eens 17 was
Geef me 10 hoertjes en ik neuk ze alle tien!
Wollah! geen probleem voor deze boi.
Zoek geen ruzie! en zeg geen hoi!![]()
Niemand een the crew code? Ik heb er nog 2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tot wanneer werkt zulks? Ik ben vanaf vanavond namelijk het weekend niet in m'n casa.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niemand een the crew code? Ik heb er nog 2
Zie ik als een complimentquote:Op donderdag 6 november 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was een grapje mi mang. Ik dacht alleen dat je al wat ouder was.
Ik mag nog straffeloos meisjes van 16/17 fixen en tegelijkertijd die smatjes van 20. GOML
5 dagen volgens mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tot wanneer werkt zulks? Ik ben vanaf vanavond namelijk het weekend niet in m'n casa.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had 4GB, en moet voor school komende periode SQL server en MS Access gebruiken en die moeten virtueel gedraaid worden. Dan heb ik aan 4 echt te weinig en een upgrade naar 8 een beetje zonde. Dus meteen max geheugen gedaan. Kosten vallen ook gewoon mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gebruik je ook echt 16 gieg dan? Ik heb nu 8 gieg maar heb zelden dat ik die 8 ook echt gebruik.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oké dan gun ik 'm een ander.quote:19 à 20 is echt de perfecte leeftijd ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zie ik als een compliment
Ik mag nog straffeloos meisjes van 16/17 fixen en tegelijkertijd die smatjes van 20. GOML
Als 23-jarige hobbelen die meisjes van 16 nog steeds achter je aan maar wordt het wel awkward.
Des te ouder je bent, des te interessanter je bent. Tot op zeker hoogte dan, Toefjes.
The Crew is echt enorm tof. Ik ben nu van het noord oosten naar zuid oosten gereden, 55km en ik dacht ik ga even naar Cape Canaveral waar die lanceerbasis is voor raketten , zie ik ineens een space shuttle die vast zit aan een vliegtuig overvliegen. Schijnbaar zitten er ook echte bestaande race circuits in want ik rij nu naar Sebring International Raceway. Van de oostkust naar de westkust is 135km. Speelwereld is echt enorm groot![]()
Bij ons op werk komen de nieuwe serveersters binnen als ze rond de 16/17 zijn, dan ben je natuurlijk wel interessant als je zelf al de keuken runtquote:Op donderdag 6 november 2014 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan gun ik 'm een ander.
[..]
19 à 20 is echt de perfecte leeftijd ja.
Als 23-jarige hobbelen die meisjes van 16 nog steeds achter je aan maar wordt het wel awkward.
Des te ouder je bent, des te interessanter je bent. Tot op zeker hoogte dan, Toefjes.
Goed bezig hoor, gewoon lekker van het leven genieten en alles er uit halenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
The Crew is echt enorm tof. Ik ben nu van het noord oosten naar zuid oosten gereden, 55km en ik dacht ik ga even naar Cape Canaveral waar die lanceerbasis is voor raketten , zie ik ineens een space shuttle die vast zit aan een vliegtuig overvliegen. Schijnbaar zitten er ook echte bestaande race circuits in want ik rij nu naar Sebring International Raceway. Van de oostkust naar de westkust is 135km. Speelwereld is echt enorm groot
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Niet spoilen man, tyfes vent.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
The Crew is echt enorm tof. Ik ben nu van het noord oosten naar zuid oosten gereden, 55km en ik dacht ik ga even naar Cape Canaveral waar die lanceerbasis is voor raketten , zie ik ineens een space shuttle die vast zit aan een vliegtuig overvliegen. Schijnbaar zitten er ook echte bestaande race circuits in want ik rij nu naar Sebring International Raceway. Van de oostkust naar de westkust is 135km. Speelwereld is echt enorm grootOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
dat is op de PS4 nog veel leukerquote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
The Crew is echt enorm tof. Ik ben nu van het noord oosten naar zuid oosten gereden, 55km en ik dacht ik ga even naar Cape Canaveral waar die lanceerbasis is voor raketten , zie ik ineens een space shuttle die vast zit aan een vliegtuig overvliegen. Schijnbaar zitten er ook echte bestaande race circuits in want ik rij nu naar Sebring International Raceway. Van de oostkust naar de westkust is 135km. Speelwereld is echt enorm groot![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
The Crew is echt enorm tof. Ik ben nu van het noord oosten naar zuid oosten gereden, 55km en ik dacht ik ga even naar Cape Canaveral waar die lanceerbasis is voor raketten , zie ik ineens een space shuttle die vast zit aan een vliegtuig overvliegen. Schijnbaar zitten er ook echte bestaande race circuits in want ik rij nu naar Sebring International Raceway. Van de oostkust naar de westkust is 135km. Speelwereld is echt enorm groot
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
leuk man, kom je ook eens buiten.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
Nou die hoef ik dus ook niet meer te installeren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik verwacht wel wat tips & voorbeelden zaterdag van de hosselkoningquote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Bij ons op werk komen de nieuwe serveersters binnen als ze rond de 16/17 zijn, dan ben je natuurlijk wel interessant als je zelf al de keuken runt![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Bij ons op werk komen de nieuwe serveersters binnen als ze rond de 16/17 zijn, dan ben je natuurlijk wel interessant als je zelf al de keuken runt
Nog 1 keer anders rot ik hem in een ander topic:
Niemand een key?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je nog code over?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
Tyf ze in de Skype andersquote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niemand een key?![]()
meeste circuits zitten erin, ook Laguna Seca en Long Beachquote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik rijd lekker nog steeds automaatquote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meeste circuits zitten erin, ook Laguna Seca en Long Beach![]()
Ben al voorzien. Bohhhhhquote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niemand een key?![]()
noobquote:Op donderdag 6 november 2014 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik rijd lekker nog steeds automaat![]()
![]()
Dit is toch veel leuker dan Forza Horizon 2, Misschien grafisch iets minder dan Forza maar zoveel scheelt het niet, speelwereld is echt zoveel malen groter als van Forza en er gebeurd ook veel meer op de weg. Spel doet mij denken aan een andere open wereld racer op de ps3 en xbox360 van een paar jaar geleden dat je ook met offroad wagen kon rijden![]()
Gaat wel een stuk harder dan op de fiets he?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef Maver24 het volgende:
Dit is toch veel leuker dan Forza Horizon 2, Misschien grafisch iets minder dan Forza maar zoveel scheelt het niet, speelwereld is echt zoveel malen groter als van Forza en er gebeurd ook veel meer op de wegMaar diep van binnen lach ik.![]()
Welke fietsquote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gaat wel een stuk harder dan op de fiets he?![]()
![]()
Oh snappp.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je hebt liever dat hij je moeder rijdt?
Vandaag vrij knul?![]()
Burnout Paradisequote:Op donderdag 6 november 2014 13:48 schreef Maver24 het volgende:
Dit is toch veel leuker dan Forza Horizon 2, Misschien grafisch iets minder dan Forza maar zoveel scheelt het niet, speelwereld is echt zoveel malen groter als van Forza en er gebeurd ook veel meer op de weg. Spel doet mij denken aan een andere open wereld racer op de ps3 en xbox360 van een paar jaar geleden dat je ook met offroad wagen kon rijden
of bedoel je San Andreas?![]()
![]()
Whutquote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef byah het volgende:
[..]
Burnout Paradise
![]()
Geen voorbeelden mi mang, ik heb een vriendinquote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat tips & voorbeelden zaterdag van de hosselkoning
Een biertje kan je krijgen, of een dancebattlei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zolang ze er niet is maakt dat niet uit johquote:Op donderdag 6 november 2014 13:53 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen voorbeelden mi mang, ik heb een vriendin
Een biertje kan je krijgen, of een dancebattleGewoon zeggen dat het voor Freire van Fok is
![]()
![]()
nee een anderequote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef byah het volgende:
[..]
Burnout Paradise
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Zolang ze er niet is maakt dat niet uit johGewoon zeggen dat het voor Freire van Fok is
Burnout paradisequote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef byah het volgende:
[..]
Burnout Paradise
![]()
Overigens kan ik aanraden om gewoon de wereld te verkennen nadat je level 10 bent geworden. Deden ik en een paar maten van me ook, limiet was sowieso toendertijd op level 10 gezet (geen idee of dat nu weer is) en zijn we gewoon de weg op gegaan. Was leuk om door plekken zoals de Grand Canyon, Las Vegas en de rest van de west kust te schuren. Ook is het in het noorde wel relaxed met sneeuw en al die shit.![]()
vanaf het toiletquote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha nee gewoon aan het werk
gepost vanuit de bezemkast©![]()
Die was kut. Daar kon die niet mee tegen elkaarquote:Burnout op de ps2
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:58 schreef DannyDeko het volgende:
http://wefut.com/en/squad/194697
Maar eens even een keer 4321 proberen![]()
![]()
Maar hij was wel bloedstollend leukquote:Op donderdag 6 november 2014 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die was kut. Daar kon die niet mee tegen elkaarBurnout op de ps2
![]()
![]()
Die races dat je andere moest beuken vond ik altijd wel leuk om te doen. Maar is nog leuker als je dat met andere kan doen. Of minstens met zijn 2en.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:04 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Maar hij was wel bloedstollend leukDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahahahahahahahaahaquote:Umbromattietwitter:JustinGoetzee twitterde op donderdag 06-11-2014 om 08:30:24Vandaag oa afspraken met Umbro, een potentiele sponsor en een intern overleg over onze maatschappelijke projecten. reageer retweet
Elke dag![]()
vandermer was al die tijd je broertje
Dat krijg je als je je inlaat met illegale praktijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met coins kopen? Ik vind al die sites er een beetje schimmig uit zien.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
http://www.fifavips.com/quote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met coins kopen? Ik vind al die sites er een beetje schimmig uit zien.
Daar had iemand (volgens mij Kiid) zonder problemen coins gekocht.![]()
http://www.gofifacoins.com/quote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met coins kopen? Ik vind al die sites er een beetje schimmig uit zien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.fifavips.com/
Daar had iemand (volgens mij Kiid) zonder problemen coins gekocht.![]()
Meeste websites zijn denk ik wel te vertrouwen.![]()
Vipcoinsfifa.com is primaquote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met coins kopen? Ik vind al die sites er een beetje schimmig uit zien.![]()
If you can't beat them....quote:Op donderdag 6 november 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je inlaat met illegale praktijken![]()
VdM is weliswaar een legende, maar niet mijn broertjequote:Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef poker4lifee het volgende:
vandermer was al die tijd je broertje![]()
![]()
quote:1 miljoen coins daar is ¤50.89 en op fifavips ¤50.39quote:We are THE CHEAPEST OF THE WHOLE WORLD! If you find any site with lower price, tell us, we IMMEDIATELY reduce the price for you, but can you really find?![]()
![]()
Maak een site waar je een miljoen verkoopt voor 1 euro danquote:Op donderdag 6 november 2014 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
1 miljoen coins daar is ¤50.89 en op fifavips ¤50.39
Elke dag![]()
Nou meld het zequote:Op donderdag 6 november 2014 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
1 miljoen coins daar is ¤50.89 en op fifavips ¤50.39Maar ik heb daar paar keer besteld en werkt goed.
Ik koop toch geen coins (had beter wel voor 100 euro coins kunnen kopen ipv Fifa points in het beginquote:Op donderdag 6 november 2014 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou meld het zeMaar ik heb daar paar keer besteld en werkt goed.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |