Je UI, wil je daarmee zeggen dat donkergekleurde mensen op apen lijken? Racist!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
Zwarte Piet is racisme. En die banner is ook lelijk.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je UI, wil je daarmee zeggen dat donkergekleurde mensen op apen lijken? Racist!
Echte apen steken geen duimen op, dit is een verwijzing naar onze donkergekleurde medemens, erg kwetsend.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je UI, wil je daarmee zeggen dat donkergekleurde mensen op apen lijken? Racist!
Als het Sinterklaasjournaal alleen gekleurde pieten heeft gaan heel veel gemeentes dat volgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Daar bedoelde ik dus users zoals KoosVogels en JaneDoe mee.
Daar zal echter geen sprake van zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als het Sinterklaasjournaal alleen gekleurde pieten heeft gaan heel veel gemeentes dat volgen.
Jij denkt ook dat er over 5 jaar geen zwarte piet meer is?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als het Sinterklaasjournaal alleen gekleurde pieten heeft gaan heel veel gemeentes dat volgen.
De gemeentes kunnen dat voorbeeld wel gaan volgen, maar gelukkig komen er op 5 december gewoon Zwarte Pieten bij mensen thuis de pakjes brengenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op donderdag 06-11-2014 om 09:47:51Smerig. NPO valt onze cultuur aan.Ze slopen Zwarte Piet en wij moeten ze betalen !!!https://t.co/2c2OvXKkEs reageer retweet
Want?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zal echter geen sprake van zijn.
Omdat ze daar naar hinten in die promo.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou het Sinterklaasjournaal overgaan op alleen maar gekleurde Pieten?
Ach, dat probeert GS volgens mij zo te framen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat ze daar naar hinten in die promo.
dat valt wel mee hoor, hoe dichter bij de eindstreep hoe beterquote:Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel sterkte in de komende zware tijd dan.
De promo is echt en van dit jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat probeert GS volgens mij zo te framen.
dus omdat de verandering niet snel genoeg gaat moet ik maar opgeven?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Daar bedoelde ik dus users zoals KoosVogels en JaneDoe mee.
Dan nog is het een opmaat naar de intocht in Gouda en daar zullen bijna alle Pieten gewoon zwart zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De promo is echt en van dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |