Je denkt werkelijk dat het politiseren (van beide kanten) geen enkele invloed heeft op Zwarte Piet? Is dat niet wat naïef?quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het voortbestaan van zwarte piet heeft de campagnes van deze groepen niet nodig. Dus ik zie ze als onbelangrijk.
Je vroeg of ik dacht dat de campagnes van de Telegraaf, PVV enz. invloed hadden op het voortbestaan van zwarte piet.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat het politiseren (van beide kanten) geen enkele invloed heeft op Zwarte Piet? Is dat niet wat naïef?
Omdat je daar terecht komt als je op de FOK! banner klikt. Steun je FOK!, dan steun je de pietitie.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die racisten mijn e-mailadres geven?
ik kan haast niet wachten tot het zover isquote:Op donderdag 6 november 2014 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Over 5 jaar is Zwarte Piet niet meer.
Het zal toch niet? Dat is een letterlijke kopie uit 2006:quote:
Maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Dat is een letterlijke kopie uit 2006:
http://zappen.blog.nl/nps(...)over_regenboogpieten
Veel sterkte in de komende zware tijd dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan haast niet wachten tot het zover is
Jouw avatar is racisme.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
Zwarte Piet is racisme. En die banner is ook lelijk.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kan haast niet wachten tot het zover is
Daar bedoelde ik dus users zoals KoosVogels en JaneDoe mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet de sterk gewenste ommekeer zoals sommige mensen hier denken. Slechts 2% van de gemeentes heeft naast een meerderheid van de zwarte pieten ook andersgekleurde pieten. En in alle gemeentes voert zwarte piet de boventoon.
Als dat het resultaat is van 30 jaar klagen, dan is deze discussie over 100 jaar nog bezig.
Je UI, wil je daarmee zeggen dat donkergekleurde mensen op apen lijken? Racist!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
Zwarte Piet is racisme. En die banner is ook lelijk.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je UI, wil je daarmee zeggen dat donkergekleurde mensen op apen lijken? Racist!
Echte apen steken geen duimen op, dit is een verwijzing naar onze donkergekleurde medemens, erg kwetsend.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je UI, wil je daarmee zeggen dat donkergekleurde mensen op apen lijken? Racist!
Als het Sinterklaasjournaal alleen gekleurde pieten heeft gaan heel veel gemeentes dat volgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Daar bedoelde ik dus users zoals KoosVogels en JaneDoe mee.
Daar zal echter geen sprake van zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als het Sinterklaasjournaal alleen gekleurde pieten heeft gaan heel veel gemeentes dat volgen.
Jij denkt ook dat er over 5 jaar geen zwarte piet meer is?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als het Sinterklaasjournaal alleen gekleurde pieten heeft gaan heel veel gemeentes dat volgen.
De gemeentes kunnen dat voorbeeld wel gaan volgen, maar gelukkig komen er op 5 december gewoon Zwarte Pieten bij mensen thuis de pakjes brengenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op donderdag 06-11-2014 om 09:47:51Smerig. NPO valt onze cultuur aan.Ze slopen Zwarte Piet en wij moeten ze betalen !!!https://t.co/2c2OvXKkEs reageer retweet
Want?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zal echter geen sprake van zijn.
Omdat ze daar naar hinten in die promo.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou het Sinterklaasjournaal overgaan op alleen maar gekleurde Pieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |