Omdat niet iedereen in LIT kijkt en we vinden het leuk (voor ons, de recensent en de uitgeverij die een exemplaar ter beschikking stelt) als een boek even onder de aandacht komt. Hij staat maar 3 dagen bovenaan, moet mee te leven zijn toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:32 schreef shiz het volgende:
Uhhh, leuk en alles, helemaal top, ga zo door enz etc.
Maar waarom moeten recencies opeens gepind worden op de index? Ik lees alleen Donald Duck en Playboy, als het maar plaatjes en weinig text heeft. Als het nou PR-technisch giveaways waren had ik het nog begrepen, maar dit is gewoon 'haal dit boek ff'-reclame verkapt als een recencie of wah?

Ik ken alleen de reeks: LIT / Originele taal- en spelfouten op FOK! #84 bedoel je die?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraagje. Ik kan het "rijger" - topic nergens vinden. Kan iemand die voor me opsnorren?
Alvast bedankt!

Nee, die volg ik al.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ken alleen de reeks: LIT / Originele taal- en spelfouten op FOK! #84 bedoel je die?

Tja, dan heb je het probleem dat er wel zoveel ondergesneeuwde kindjes zijn waarvan men het leuk vind om eventjes onder de aandacht te brengen... waar houdt het dan op?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen in LIT kijkt en we vinden het leuk (voor ons, de recensent en de uitgeverij die een exemplaar ter beschikking stelt) als een boek even onder de aandacht komt. Hij staat maar 3 dagen bovenaan, moet mee te leven zijn toch?
 In mijn tijd als PR regelden we promo-pakketten bij nieuwe filmreleases en boeken e.d. die users konden winnen, dan is er tenminste nog iets van een 'voor wat, hoort wat'... een gratis exemplaar ter review is een beetje magertjes voor een 3 dagen lange advertentie die de users hier eigenlijk nauwelijks wat brengt behalve 3 dagen tegenaan moet kijken.
 In mijn tijd als PR regelden we promo-pakketten bij nieuwe filmreleases en boeken e.d. die users konden winnen, dan is er tenminste nog iets van een 'voor wat, hoort wat'... een gratis exemplaar ter review is een beetje magertjes voor een 3 dagen lange advertentie die de users hier eigenlijk nauwelijks wat brengt behalve 3 dagen tegenaan moet kijken.

F&F / Rijgersquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nee, die volg ik al.
Het is een topic van lang geleden in klb (geloof ik) over rijgers. En het hele topic staat vervolgens vol mey ei/ij-grappen. Hij heeft volgens mij wel als link in die reeks gestaan, maar dat weet ik niet meer zeker.
De zoekfunctie helpt me iig niet verder. Het is een berucht topic onder de oldbies

!quote:
Mijn dank is groot! Heel fijnquote:

Als het goed is, zijn ze nu gereekst.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 14:25 schreef Piles het volgende:
LIT / Bespreking podcasts #1
LIT / Bespreking podcasts #2
Mogen deze gereekst (is volgens mij nog niet zo?).

Als het goed is kreeg je geen quotealert. Alleen een mention alert van de post hierboven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn ze nu gereekst.

Ik heb het aangepast. Volgens mij staat het nu goed.quote:Op zondag 5 december 2021 17:39 schreef SolidasRock het volgende:
Hoi @:DaMart, zou je hier willen bezemen (de laatste paar postjes horen eigenlijk hier in FB thuis) en kritisch naar de OP willen kijken want ik vind dat @:qajariaq een punt heeft.
Beide linkjes slopen uit een post is onnodig, alleen de url rondom een nickname is afdoende voor geen quotealert.

Dat ligt aan het doel c.q. de context van die link. Als het alleen is om reclame te maken voor die server, dan niet. We hebben immers het liefst dat discussies over boeken in LIT plaatsvinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:27 schreef Rogue2.0 het volgende:
Mag ik een Discord link van een boekenclub server plaatsen?

Het is vooral omdat ik dacht dat het voor de mensen hier misschien leuk is om andere boekenwurmen te ontmoeten (er zijn geen fokkers) en gezamenlijk maandboek te lezen en te bediscussiëren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt aan het doel c.q. de context van die link. Als het alleen is om reclame te maken voor die server, dan niet. We hebben immers het liefst dat discussies over boeken in LIT plaatsvinden.
 .
 .

Hij is dicht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef tong80 het volgende:
Deze mag op slot wegens ander topic dat nog open is.
LIT / Tong's schrijfsels # 3

kickje gegevenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:42 schreef Symphonic het volgende:
Mag dit topic weer omhoog geschopt en open?
Lijkt me leuk om het weer nieuwe leven in te blazen:
LIT / De kersen uit het molenraam vissen - deel 2

Top!, dankjewel!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
kickje gegeven
ik zou zeggen, vul het goed

GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71quote:Op zondag 5 februari 2023 13:31 schreef Viv het volgende:
Er was toch een topic over taalfouten in het openbaar, dus niet van FOK!kers?
Weet iemand welk topic ik bedoel? Graag een linkje.

Dank je!quote:Op zondag 5 februari 2023 13:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71

)
 )

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |