Nee. Een keeper die een penalty niet stopt is geen fout, een speler die een penalty mist is wel een fout.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je Cillessens fout probeert goed te praten door naar zijn medespelers te wijzen. Ronduit zwak.
Wat is dit nou weer? Je hebt ook spitsen die beter zijn dan andere spitsen, dus die mogen ook voor open doel missen of wat?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik snap dat je keepers penalties wil aanrekenen. Maar in mijn optiek kunnen keepers een heldenrol spelen met penalties, en niet de schlemiel zijn.
Je hebt wel keepers die beter zijn in penalties dan andere keepers, maar dat is logisch.
eentje had ie moeten hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee. Een keeper die een penalty niet stopt is geen fout, een speler die een penalty mist is wel een fout.
Heb je de penaltyreeks überhaupt wel gezien?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee. Een keeper die een penalty niet stopt is geen fout, een speler die een penalty mist is wel een fout.
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je de penaltyreeks überhaupt wel gezien?![]()
xDquote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De scheids zei: Ga douchen tegen kaduche
Oke, ik geef toe. Die laatste zin van mij sloeg nergens op.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Je hebt ook spitsen die beter zijn dan andere spitsen, dus die mogen ook voor open doel missen of wat?
Dan zou je ook gezien moeten hebben dat Cillissen er wel een paar had mogen hebben.quote:
Klopt. Het is zwaar overdreven om te stellen dat hij het WK heeft verprutst.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou je ook gezien moeten hebben dat Cillissen er wel een paar had mogen hebben.
Maar dat mag je hem niet aanrekenen omdat hij een keeper is natuurlijk
Ik stelde dan ook enkel dat de penaltyserie een drama was.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopt. Het is zwaar overdreven om te stellen dat hij het WK heeft verprutst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |