Doet hij al de hele avond, zielig mannetje.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker nou eens met je spoilers, kroketanus
SPOILER: Shakhtar-BATEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triest dat de modjes nog niet hebben ingegrepen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet hij al de hele avond, zielig mannetje.
Volkomen terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef superniger het volgende:
WTF ze loggen me steeds automagisch uit.
LEKKER voor jequote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef superniger het volgende:
Hoho Magic!quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef superniger het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
deze wedstrijd interesseert echt niemand dus je kent net zo goed 4-0 zeggenSPOILER: Shakhtar-BATEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een ander liedje Hans.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef baaart het volgende:
Wij zijn Ajax Amsterdam. Ja.... En? Waar is 't cassette bandje dat ze de beste zijn?
doeiquote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deze wedstrijd interesseert echt niemand dus je kent net zo goed 4-0 zeggen
4-0? Hoeveel staat het?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deze wedstrijd interesseert echt niemand dus je kent net zo goed 4-0 zeggen
Amenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deze wedstrijd interesseert echt niemand dus je kent net zo goed de stand zeggen
It is not always the same songquote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is een ander liedje Hans.
Fixedquote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit is een ander cassette bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |