Ik heb je een WA gestuurd.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
Maar misschien komt dat ook omdat ik geen relaasie heb, hè
Ik zei nog zo, die appjes met dickpicks lees ik nietquote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb je een WA gestuurd.
Waarom reageer je niet? Het vinkje is blauw!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb je een WA gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb hem geüpdatet maar ik heb nog geen blauwe vinkjes en mijn vriend wel
Dus nou kan hij mij wel in de gaten houden en ik hem nietZelfde hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
Pfff ben er niet blij mee. Maar het staat wel vrolijk
Dat blauwquote:
Toch belachelijk dat mensen moeilijk doen als je even een uurtje later of gewoon niet reageert. Het is ook soort zoekt soort volgens mij, want ik heb geen vrienden die daar moeilijk over doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat blauw
(En omdat ik die twijfel juist wel fijn vond, die zekerheid niet hebben dat iemand je wel of niet negeert enzo. Denk dat hier alleen maar meer trammeland van komt)
Nee, dit kan niet. Er bestaat een verschil tussen gezien en gelezen hebben. Ik heb een ander vergelijkbaar app, als er bericht binnenkomt, is er een pop-up. Dan kan ik op open klikken of op het kruisje rechtsboven. Meestal klik ik op open om vervolgens weer weg te klikken om die pop-up weg te krijgen. Dan zou ik het dus gelezen hebben terwijl dit niet zo is.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Deezertje het volgende:
Vanaf nu kan je precies zien wanneer degene jou bericht heeft ontvangen én gelezen, met tijdstip en al op de seconde.
Het is echt onbeleefd hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch belachelijk dat mensen moeilijk doen als je even een uurtje later of gewoon niet reageert. Het is ook soort zoekt soort volgens mij, want ik heb geen vrienden die daar moeilijk over doen.
Egocentrisch? Misschien heb je wel gewoon een kut-verhaal. Het is eerder andersom, jij vindt jezelf blijkbaar zo belangrijk dat de hele wereld wel op jou moet reageren.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:43 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Er bestaat een verschil tussen gezien en gelezen hebben. Ik heb een ander vergelijkbaar app, als er bericht binnenkomt, is er een pop-up. Dan kan ik op open klikken of op het kruisje rechtsboven. Meestal klik ik op open om vervolgens weer weg te klikken om die pop-up weg te krijgen. Dan zou ik het dus gelezen hebben terwijl dit niet zo is.
[..]
Het is echt onbeleefd hoorMensen die niet reageren, die heb ik al uit mijn tel. geflikkerd. Het komt echt arrogant en egocentrisch over. Je kan later reageren, maar helemaal niet reageren
![]()
Ik weet niet wat voor verhalen mensen allemaal vertellen. Maar als ik sms, is het heel kort waar af te spreken, of wat nieuwsjaars groetjes/felicitaties doorgeven. Ik vind mijzelf dus kennelijk zo belangrijk dat heel de wereld op mij moet reagerenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Egocentrisch? Misschien heb je wel gewoon een kut-verhaal. Het is eerder andersom, jij vindt jezelf blijkbaar zo belangrijk dat de hele wereld wel op jou moet reageren.
Je vindt jezelf dus heel bijzonder, nou wil je wel even uit je droom helpen hoor: dat ben je niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor verhalen mensen allemaal vertellen. Maar als ik sms, is het heel kort waar af te spreken, of wat nieuwsjaars groetjes/felicitaties doorgeven. Ik vind mijzelf dus kennelijk zo belangrijk dat heel de wereld op mij moet reagerenDeze komt echt origineel over bij mij
![]()
Misschien kunnen mensen ook denken dat het aardig/lief gebaar is dat je vrienden aan je denken en moeite neemt om een kort bericht te sturen. Als iemand mij een ''kut-verhaal'' wil vertellen, dan komt het over dat diegene zodanig comfortabel is bij mij om het te willen/kunnen vertellen.
Dezelfde bepaalde figuren die ene keer wel reageert, ander keer weer niet. Meestal niet, asjeblieft zeg, wie denken ze wel dat ze zijn. Ik hoef helemaal niks te sturen
Je zichtbaarheid gaat enkel om je profielfoto en je "laatst gezien"quote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geld dit ook als de zichtbaarheid uitstaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |