Lekker topic dit. Eerst word ik een 'megool' genoemd en vervolgens zwak/labiel.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is wel altijd waar. Je zou eigenlijk denken van niet maar het is gewoon de chaostheorie die zijn werk doet. Vooral herkenbaar bij zwakke en/of labiele personen.
quote:
Vrouwen die een normale relatie met de vader van haar kinderen ontzeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw, lekker laag bij de grond terwijl jij er de ballen verstand van hebt. knap hoopr,oordelen zo over het scherm, grote jongen ben je met je vooroordelen.
Wat is dat mensen hier, altijd maar meteen aannemen dat de vrouw het ontzegt.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die een normale relatie met de vader van haar kinderen ontzeggen.![]()
![]()
![]()
Egoïstische tuthola![]()
![]()
dan zou ik je moeten kennen. Eerlyk wie ben je?quote:
Ik woon in ieder geval niet in Goverwelle en ook niet in de binnenstadquote:Op donderdag 6 november 2014 15:55 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
[..]
dan zou ik je moeten kennen. Eerlyk wie ben je?
Komt helaas vaker voor dat vader geen verantwoordelijkheid voor zijn kinderen wilt nemen. En de kinderen zijn de dupequote:Op donderdag 6 november 2014 13:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is dat mensen hier, altijd maar meteen aannemen dat de vrouw het ontzegt.
Hij wil geen contact met zijn kinderen, ik ben al jaren ( zelfs toen we nog getrouwd waren) bezig hem meer contact met de kinderen te laten hebben, maar hij wil niet! Ik kan hem niet dwingen.
Maar nee, ik ben die kreng van een moeder die de kinderen bij hem weg houdt.![]()
Hij mag ze iedere dag zien als hij wil, maar HIJ wil niet.
Overigens, zonder zijn toestemming had ik niet eens mogen emigreren.
Inderdaad, dus dan ga ik me niet schuldig voelen als ik ze wel een stabiele gezinssituatie ga geven met iemand die ze wel iedere dag wil zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Komt helaas vaker voor dat vader geen verantwoordelijkheid voor zijn kinderen wilt nemen. En de kinderen zijn de dupe
Nu nog wat hoofdletters en leestekens. Haan gaat goed vooruit maar heeft last van een tijdelijke terugvalquote:Op woensdag 5 november 2014 22:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
hou je teringbek man, mijn moeder is een lieve, liefdevolle en slimme vrouw.
tevens is er al een jaar geen alimentatie teringmongool
Een haan met een handtasjequote:Op donderdag 6 november 2014 19:18 schreef Piebe het volgende:
Lief hoor.
Dat praat over meisjes alsof het objecten zijn. Maar als moeder dreigt te emigreren, is er niks meer over van het mannetje.
Goverwelle representquote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit goverwelle of binnenstad?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |