I vink you are right!quote:Op donderdag 6 november 2014 08:20 schreef Pharkus het volgende:
de generatie die hier om huilt zit toch 24 uur per dag aan dat toestel gekluisterd. As if iemand nog geloofd dat je 3 dagen niet de tijd had om een berichtje te lezen en te reageren.
Met als redden "ik wist niet wat ik moest zeggen".quote:Op donderdag 6 november 2014 08:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
sommige mensen maken er een sport om zo vaak mogelijk te negeren
Dat komt dus de eerlijkheid ten goede. Goeie zet van whatsapp.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Whatsapp heeft per direct blauwe vinkjes uitgerold dat je kunt zien wanneer iemand je bericht heeft gelezen.
Dat wil ik dus helemaal nietNu kan ik mijn collega die ik niet moet, niet meer met een smoesje aankomen dat ik geen tijd had hem te beantwoorden.
Raar, waarom kan dit niet uitgezet worden![]()
Whatsapp, R.I.P.
Dat ligt ws. aan de zenderquote:Op donderdag 6 november 2014 08:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
sommige mensen maken er een sport om zo vaak mogelijk te negeren
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:51 schreef groenewolk het volgende:
Die vinkjes betekenen toch alleen dat je bericht is aangekomen?
Mijn vrienden zijn wel normaal gelukkig, maar ik heb problemen gehad met mensen van uitzendbureau waar ik af en toe werkquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
of je zoekt gewoon normale vrienden.
Dat is ook een toevoeging. Het vinkje van een groepsapp wordt pas lauw als iedereen hem gelezen heeft en als je langer op het bericht drukt krijg je te zien wie hem allemaal wel/niet heeft gelezen en wanneer.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:54 schreef DroogDok het volgende:
Zou wel mooi zijn als je in een groepsapp zou kunnen zien wie een bericht wel en wie een bericht (nog) niet heeft gelezen. Dat is pas een waardevolle toevoeging.
Waarom heb je je uitzendbureau als whatsapp contact?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:03 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn wel normaal gelukkig, maar ik heb problemen gehad met mensen van uitzendbureau waar ik af en toe werk
Ik had een keer een dag niet gereageerd (was op mijn vrije dag en ik was even druk), kreeg ik later in de avond een heel essay via de email over dat ik wel had gelezen, maar niet had gereageerd. Alsof ik altijd bereikbaar moet zijn, zelfs op mijn vrije dag
Omdat zij mij hebben toegevoegd en via whatsapp dingen vermelden en reageren, terwijl ik eigenlijk een email verkies, krijg je ook geen gezeik vanquote:Op donderdag 6 november 2014 09:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom heb je je uitzendbureau als whatsapp contact?
Daarmee kan een ander nog wel zien dat jíj online bent geweest en de berichten hebt gezien. Also, het was geen update, maar serverside verandering. Blijkbaar hebben al die verschillende kleurtjes van de vinkjes al die tijd al in de code gezeten. Whatsapp stuurt nu gewoon een extra bitje mee die de kleur van de vinkjes verandertquote:Op donderdag 6 november 2014 09:07 schreef P4tje het volgende:
Dan zet je op Android toch gewoon de vorige versie van Whatsapp op je telefoon en auto update uit, probleem opgelost.
ik heb nooit geupdate maar wel de blauwe vinkjesquote:Op donderdag 6 november 2014 09:07 schreef P4tje het volgende:
Dan zet je op Android toch gewoon de vorige versie van Whatsapp op je telefoon en auto update uit, probleem opgelost.
Dit. Als ik naar play store ga en dan whatsapp staat als laatste update paar bug fixes en nog wat aids. Niks over die blauwe kanker vinkjes. En toch heb ik zequote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
[..]
ik heb nooit geupdate maar wel de blauwe vinkjes
Het gebeurde ook zo opeens. Heb er nog steeds nachtmerries van!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:18 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Dit. Als ik naar play store ga en dan whatsapp staat als laatste update paar bug fixes en nog wat aids. Niks over die blauwe kanker vinkjes. En toch heb ik ze
Remember, remember the fifth of November,quote:Op donderdag 6 november 2014 09:20 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
[..]
Het gebeurde ook zo opeens. Heb er nog steeds nachtmerries van!
Hoe verschilt dat van elke andere telefoondienst? Het is een vervanging voor SMS, nooit gepitched als een PM ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:33 schreef Eyip het volgende:
Met je deur dicht schijten want dat is privé. Wel hele berichten en foto's sturen over je privé en een bedrijf wat meekijkt, want gratis.
snap dat niet
Dat werkt nog niet bij mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat is ook een toevoeging. Het vinkje van een groepsapp wordt pas lauw als iedereen hem gelezen heeft en als je langer op het bericht drukt krijg je te zien wie hem allemaal wel/niet heeft gelezen en wanneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |