abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2014 @ 18:34:06 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146339216

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-11-2014 01:51:21 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 5 november 2014 @ 18:36:11 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146339293
:') @TT en @een van de laatste posts in het vorige topic.
Hullie vs zullie cultuur :')
Ik ben geen 6 meer, gelukkig.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_146339299
Wist even niet wat me overkwam, normaal is iedereen huiverig voor de lapo.
pi_146339377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Voccar het volgende:
Wist even niet wat me overkwam, normaal is iedereen huiverig voor de lapo.
Inderdaad. Ik zal m'n loopagenda voor 2015 zo even doorgeven >:)

+1 voor de TT wel trouwens :Y
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_146339454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Murmeli het volgende:
Hullie vs zullie cultuur :')
Dat hebben jullie geheel zelf gecreëerd door twee topics te openen :{w
pi_146339462
In b4 Jero! (denk ik)

Voccar, ik heb een week of 2 geleden een mooi rondje gedaan ten zuiden van Putten, door de bossen en langs het Zwaartepunt van Nederland. Zet gewoon een willekeurig rondje uit op afstandmeten; volgens mij zijn daar gewoon alle paadjes even mooi!
  woensdag 5 november 2014 @ 18:40:59 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146339493
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef trolley het volgende:

[..]

+1
go wij!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 november 2014 @ 18:43:51 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_146339604
9 graden en afnemende temperatuur. Zo maar voor m'n eerste rondje lang lang van het seizoen denk ik.
pi_146339607
Mocht iemand een startbewijs voor de Zevenheuvelen over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Vanaf morgen kun je bewijzen omzetten, en ik hoorde vandaag dat ik die dag toch niet verhinderd ben :P.
Get stoned
  woensdag 5 november 2014 @ 18:44:38 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146339636
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Er gaat al een hele tijd steeds die discussie dus moblo dacht: weet je, ik probeer t gewoon, we zien wel wat beter werkt. Meer zit er niet achter. Ik blijf sws in beide topics want ik vind zowel trailen als asfalt leuk. Voor de trailers maakt het bij mijn weten niet uit waar ze zitten, alleen hadden er enkelen van de niet trailers problemen mee. Het is niet dat die zich beter voelen oid.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:47:12 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146339748
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Hinder het volgende:
Mocht iemand een startbewijs voor de Zevenheuvelen over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Vanaf morgen kun je bewijzen omzetten, en ik hoorde vandaag dat ik die dag toch niet verhinderd ben :P.
Ik! (of: mijn zus) DM of PM ff als je wil.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:47:15 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_146339750
MD Sterkte!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 5 november 2014 @ 18:48:04 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_146339780
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Hinder het volgende:
Dus je hebt toch geen hinder...
padum tsss
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_146339914
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Er gaat al een hele tijd steeds die discussie dus moblo dacht: weet je, ik probeer t gewoon, we zien wel wat beter werkt. Meer zit er niet achter. Ik blijf sws in beide topics want ik vind zowel trailen als asfalt leuk. Voor de trailers maakt het bij mijn weten niet uit waar ze zitten, alleen hadden er enkelen van de niet trailers problemen mee. Het is niet dat die zich beter voelen oid.
Ja, ik heb die hele discussie wel meegekregen inderdaad. Heb me verder niet in die discussie gemengd, omdat ik 't echt complete waanzin vind dat er twee topics nodig zijn voor hardlopen, en dat het accent dan wordt gelegd op het lopen op asfalt, of onverharde ondergrond. |:(

Sorry hoor, maar we zijn (bijna) allemaal toch verdomme volwassen mensen, die op een volwassen manier met elkaar om moeten kunnen gaan? En als iemand de verhalen over trailen niet wil lezen, leest hij ze toch lekker niet. En reageert diegene er toch gewoon niet op. Ik vind het juist prachtig om alle verhalen, dus zowel asfalt- als trailverhalen, te lezen en al dan niet erop te reageren. Dat daar dan weer twee topics voor nodig zijn, vind ik jammer en getuigt mijn inziens van onvolwassenheid van sommige mensen. Nogmaals, ik heb me er destijds niet mee bemoeid, maar dit is dus hoe ik erover denk :P

* Dit is geen persoonlijke aanval op jou, maar slechts mijn mening in dit hele gedoe. Voor het geval je je persoonlijk aangevallen mocht voelen ;)
pi_146339917
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
Twee topics :o

Ik heb noodgedwongen mijn Houston looptraditie moeten doorbreken -O-

SPOILER
Ik neem hem toch even mee naar het nieuwe topic.

Sterkte MD (en mevrouw MD natuurlijk ook), dat soort dingen hakken er toch altijd even flink in.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146339947
Trailers zijn gewoon superieur. Uiteraard.

Zo maar eens asfaltheuveltjes op en af rennen :)
Ja doei.
pi_146339978
En vervelend MD. Sterkte.
Ja doei.
pi_146339981
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Tja, de aloude Lumpers v. Splitters discussie. Persoonlijk ben ik een lumper, gezellig alles bij elkaar. Heb ook maar voldoende tijd voor een enkel topic. (En blogs ook maar zelden, eigk. Nu we het daar toch over hebben.)
pi_146340061
MD ;(
Sterkte!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:57:56 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_146340207
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja, ik heb die hele discussie wel meegekregen inderdaad. Heb me verder niet in die discussie gemengd, omdat ik 't echt complete waanzin vind dat er twee topics nodig zijn voor hardlopen, en dat het accent dan wordt gelegd op het lopen op asfalt, of onverharde ondergrond. |:(

Sorry hoor, maar we zijn (bijna) allemaal toch verdomme volwassen mensen, die op een volwassen manier met elkaar om moeten kunnen gaan? En als iemand de verhalen over trailen niet wil lezen, leest hij ze toch lekker niet. En reageert diegene er toch gewoon niet op. Ik vind het juist prachtig om alle verhalen, dus zowel asfalt- als trailverhalen, te lezen en al dan niet erop te reageren. Dat daar dan weer twee topics voor nodig zijn, vind ik jammer en getuigt mijn inziens van onvolwassenheid van sommige mensen. Nogmaals, ik heb me er destijds niet mee bemoeid, maar dit is dus hoe ik erover denk :P

* Dit is geen persoonlijke aanval op jou, maar slechts mijn mening in dit hele gedoe. Voor het geval je je persoonlijk aangevallen mocht voelen ;)
Ik heb dezelfde mening hoor, alles bij elkaar vind ik gezelliger. Ik gun ieder zn eigen lol. Maar het experiment is misschien de moeite waard.
Ik vond jouw eerdere reactie wel een beetje raar, om mij min of meer aan te vallen op het feit dat er een ander topic is. Jij wist bij mijn weten niet hoe ik daarin sta, dus waarom zou je mij dan zo moeten benaderen?
pi_146340226
quote:
11s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
9 graden en afnemende temperatuur. Zo maar voor m'n eerste rondje lang lang van het seizoen denk ik.
Had ik vanochtend ook en ik was blij dat ik dat aan had.
pi_146340268
:o :o
Sterkte MD. Het zit je niet mee de laatste tijd... -O-
  woensdag 5 november 2014 @ 19:01:00 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146340320
mag graag met andere mensen lopen maar soms moeten er qua training wat puntjes op de I en dan loop ik het liefst alleen, urenlang alleen maar over de loop zelf nadenken en na afloop alleen je zelf een verwijt of schouderklopje kunnen geven
lone wolf.... the hunt is lonely but you are well fed...
  woensdag 5 november 2014 @ 19:05:47 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146340542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
mag graag met andere mensen lopen maar soms moeten er qua training wat puntjes op de I en dan loop ik het liefst alleen, urenlang alleen maar over de loop zelf nadenken en na afloop alleen je zelf een verwijt of schouderklopje kunnen geven
lone wolf.... the hunt is lonely but you are well fed...
Je wilt een topic voor jezelf openen. Ga je gang :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')