quote:Het vertrouwde jurylid Erland Bakkers straks wordt aangekondigd als Erlynne Bakkers. Hij heeft een geslachtsoperatie ondergaan. Dat vertelt ze vandaag in De Telegraaf.
ik zou er zo meteen aan beginnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ziet er best wel uit als goed gelukt.
Jij zou het ook zo doen zeker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef Pulzzar het volgende:
Wat is de klacht? Je bent niet verplicht om erbij te fantaseren dat je er seks mee hebt. Als ze nu gelukkig is met wie ze is, is dit alleen maar goed.
Overigens stoer dat ze dit heeft gedaan en zich niet verstopt uit de media.
Nee, want ik ben geen transseksueel. Iemand die een geslachtsoperatie ondergaat, voelt zich zo onbehaaglijk bij zijn biologische dat er niks anders opzit dan een operatie. Ik vind Chaz Bono er nou ook niet bepaald qua knapheid op vooruit gegaan nadat ze een hij is geworden. Maar dat is mijn zaak niet. Zowel Bono als de vrouw in de OP zijn na hun operatie gelukkiger geworden. Dus waarom zou ik als buitenstaander daar een probleem mee hebben?quote:
travestiet gespotquote:Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is GÉÉN travestiet, maar een transgender! Ga eens heel gauw het verschil leren voor je nog dommere uitspraken op het forum zet. Dit is gewoon lachwekkend hoe dom.
dat jij een phd hebt in transgender studies kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
TS snapt het verschil tussen gender en sekse niet.
Dat TS een holbewoner is die zich niet in den minsten laat hinderen door enige kennis van zaken alvorens een topic online te plempen, daar kan ik dan weer niets aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dat jij een phd hebt in transgender studies kan ik niets aan doen.
ik wilde alleen delen met de rest van jullie dat mijn gaydar een travo? transgender? wat het verschil ook is, heeft gespot.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat TS een holbewoner is die zich niet in den minsten laat hinderen door enige kennis van zaken alvorens een topic online te plempen, daar kan ik dan weer niets aan doen.
Ah, je denkt dat ik een transseksueel ben? Vandaar al die romantische DM's die ik van je krijg.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik wilde alleen delen met de rest van jullie dat mijn gaydar een travo? transgender? wat het verschil ook is, heeft gespot.
Nee, maar ik heb wel een aanrader voor je:quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ah, je denkt dat ik een transseksueel ben? Vandaar al die romantische DM's die ik van je krijg.
Is die zo goed dan? Heeft 'ie jou veel geholpen?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een aanrader voor je:
[ afbeelding ]
Het was de wil van onze lieve heer, men moet niet knoeien met de natuur.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen transseksueel. Iemand die een geslachtsoperatie ondergaat, voelt zich zo onbehaaglijk bij zijn biologische dat er niks anders opzit dan een operatie. Ik vind Chaz Bono er nou ook niet bepaald qua knapheid op vooruit gegaan nadat ze een hij is geworden. Maar dat is mijn zaak niet. Zowel Bono als de vrouw in de OP zijn na hun operatie gelukkiger geworden. Dus waarom zou ik als buitenstaander daar een probleem mee hebben?
Nou wat een verschil zeg, een transseksueel heeft zich om laten bouwen en een travestiet niet. Anyway ze zijn nog steeds smerig.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef Bami-Powner het volgende:
TS begrijpt het verschil niet tussen een travestiet en een stransseksueel
Ben jij vriendjes met Spongeboss toevallig?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
Het was de wil van onze lieve heer, men moet niet knoeien met de natuur.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 5 november 2014 16:15 schreef hairybeardyman het volgende:
TS moet nog uit de kast komen en reageert zijn opgekropte homoseksuele frustraties af op transseksuelen
ze zijn beide smerig idd, de ene verkleed zich en de ander bouwt zichzelf omquote:Op woensdag 5 november 2014 16:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou wat een verschil zeg, een transseksueel heeft zich om laten bouwen en een travestiet niet. Anyway ze zijn nog steeds smerig.
hij mag wel in zijn kast blijven hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 16:15 schreef hairybeardyman het volgende:
TS moet nog uit de kast komen en reageert zijn opgekropte homoseksuele frustraties af op transseksuelen
Omdat ik een travestiet/transseksueel aantoon ben ik homo? Volgens mij ben je homo als jij je druk maakt tussen het verschil tussen die twee. Een echte hetero zoals ik , maakt dat natuurlijk geen donder uit.quote:
Een echte stoere hetero maakt het inderdaad geen donder uit. Die maakt zich ook niet druk om transseksuelen en travestieten en laat hen gewoon in hun waarde.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat ik een travestiet/transseksueel aantoon ben ik homo? Volgens mij ben je homo als jij je druk maakt tussen het verschil tussen die twee. Een echte hetero zoals ik , maakt dat natuurlijk geen donder uit.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef penny-wise het volgende:
Is zij de vader/moeder van Britt.....?
Juist niet. Een echte hetero vind dat vies en volgens de Heere Jezus mag dit ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Een echte stoere hetero maakt het inderdaad geen donder uit. Die maakt zich ook niet druk om transseksuelen en travestieten en laat hen gewoon in hun waarde.
Hahahaa gatverdamme. Voederbietel zou een transseksueel doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
Het klinkt meer alsof jij haar wel leuk vond en je je nu bedrogen voelt.
Serieus, wat kan iemand het boeien of ze nu wel of niet een pik tussen haar benen heeft?
Al heeft ze er een van 30cm, ze voelt zich vrouw dus voor mij is ze een vrouw.
Och, je weet hoe dat gaat met de pubertjes op FOK! Die willen zich een stoere boi voelen en denken dat te kunnen bereiken door af te geven op homo's en travo's. Laat ze maar. Ze zijn nog nat achter hun oortjes en moeten nog leren dat zelfvertrouwen niet gepaard met het afkraken van andere mensen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
Serieus, wat kan iemand het boeien of ze nu wel of niet een pik tussen haar benen heeft?
Daar ging het niet om. Maar ik wees alleen aan dat er een travo in het programma zit. En toen liep iedereen te janken (in ieder geval de gene die hem zouden doen) dat je niet zo moet afgeven op travo's en transeksuelen omdat ze hetzelf ook ambieren.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Och, je weet hoe dat gaat met de pubertjes op FOK! Die willen zich een stoere boi voelen en denken dat te kunnen bereiken door af te geven op homo's en travo's. Laat ze maar. Ze zijn nog nat achter hun oortjes en moeten nog leren dat zelfvertrouwen niet gepaard met het afkraken van andere mensen.
Wauw, stoer hoor, met zijn allen een user gaan pesten, het schoolplein is er niks bij.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahahaa gatverdamme. Voederbietel zou een transseksueel doen.![]()
![]()
![]()
So what? Waarom maak jij je daar zo druk om? Ik vind het wel goed dat meer transseksuelen dan alleen Kelly van der Veer in de media bekend worden. Het zijn verder gewoon normale mensen en helemaal niet viezer dan heteroseksuelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef Roces18 het volgende:
Daar ging het niet om. Maar ik wees alleen aan dat er een travo in het programma zit.
Dus omdat ik het opneem voor hen, ben ik ook meteen een zogenaamde 'vieze travo'? Yeah... right!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef Roces18 het volgende:
En toen liep iedereen te janken (in ieder geval de gene die hem zouden doen) dat je niet zo moet afgeven op travo's en transeksuelen omdat ze hetzelf ook ambieren.
Het lijkt idd de brugklas wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wauw, stoer hoor, met zijn allen een user gaan pesten, het schoolplein is er niks bij.
Kinderachtig gezeik hier ook.
hahaha, ga lekker janken. Ik zie het al voor me: Een volwassen man belt zijn mama op: Mammie , Roces pest me op internet.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wauw, stoer hoor, met zijn allen een user gaan pesten, het schoolplein is er niks bij.
Kinderachtig gezeik hier ook.
Omdat hij een eigen mening heeft en niet als een schaapje de rest volgt bedoel je?quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ziet er best wel uit als goed gelukt.
Nee. Dat "oooooh! Een travo!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat hij een eigen mening heeft en niet als een schaapje de rest volgt bedoel je?
Wat een gezeik weer over wat iemand wel of niet tussen haar benen heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee. Dat "oooooh! Een travo!Viezz man! Ik zeg nogmaals viezz, want anders denken mijn matties dat ik homo ben en geen stoere boi
"
Gaat het erom hoe iemand zich voelt dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
ze voelt zich vrouw dus voor mij is ze een vrouw
Nee jij dan: Een travoquote:Op woensdag 5 november 2014 16:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee. Dat "oooooh! Een travo!Viezz man! Ik zeg nogmaals viezz, want anders denken mijn matties dat ik homo ben en geen stoere boi
"
Godver!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee jij dan: Een travogeil man!! Ik zeg nogmaals geil, anders denken mijn matties dat ik intolerant ben.
echt wat een stumperd ben je.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef voederbietel het volgende:
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=180858quote:Het Beste Idee-jurylid verder door het leven als vrouw
Geplaatst op Fri 17 Oct 2014 om 13:35
De kijkers van Het Beste Idee van Nederland zullen volgende week zaterdag even moeten wennen, als het vertrouwde jurylid Erland Bakkers straks wordt aangekondigd als Erlynne Bakkers. Hij heeft een geslachtsoperatie ondergaan. Dat vertelt ze vandaag in De Telegraaf. De ingreep vond plaats in november en was het slot van een zeven jaar durend proces. “Eind 2011 besloot ik vrouw te worden. Voor mij was het kiezen voor leven, en voor mijn kinderen. Anders was ik eruit gestapt.“
Bakkers kon niet langer als een man leven. “Op een middag in 2010 keek ik naar buiten en dacht: als ik een touw pak en in die boom ga hangen, ben ik van de pijn af.”
“Kandidaten in het programma zagen mij als assertief en dominant. Maar dat was totaal niet hoe ik in mijn kern was. Dat verdriet ging diep. Ik besefte dat ik een leven leidde waar geen reet van klopte.”
Volgende week durft Bakkers zich voor het eerst aan de kijkers thuis te presenteren. “Het heeft al met al tien jaar van mijn leven gekost, maar het is het waard geweest!”
Het Beste Idee van Nederland is vanaf zaterdag 25 oktober elke week om 20.00 uur te zien bij SBS 6.
Precies. Waarom iemand haar het geluk niet gunnen?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:53 schreef Azorius het volgende:
[..]
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=180858
Eerst diepongelukkig, en nu gelukkig. Wat is je probleem TS?
Het gaat erom welk geslacht iemand wil zijn. Ze is een vrouw, ze heeft een operatie gehad.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat het erom hoe iemand zich voelt dan?
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het gaat erom welk geslacht iemand wil zijn. Ze is een vrouw, ze heeft een operatie gehad.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ze kan nooit kinderen baren dus is het geen vrouw.
Daar gaat het niet om. Maar als we het er toch over hebben; Wie betaalt het? De belastingbetaler?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Precies. Waarom iemand haar het geluk niet gunnen?
dream on. zo werkt dat niet viezerik.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het gaat erom welk geslacht iemand wil zijn. Ze is een vrouw, ze heeft een operatie gehad.
De verzekerden.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Maar als we het er toch over hebben; Wie betaalt het? De belastingbetaler?
Hier heb je wel gelijk in. Een 'echte vrouw' zal ze nooit zijn. Maar als ze nu gelukkig is met wie ze is, gun ik haar dat wel. Het is overigens zo dat je na de operatie je leven lang moet doorgaan met hormonen slikken en een vrouwelijke transseksueel (eerst een man) moet regelmatig oppassen dat de 'vagina' niet dichtgroeit en dat met een dildo moet openhouden, wat in het begin nogal pijnlijk is. De beslissing om van geslacht te veranderen neem je niet zomaar voor de lol.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ondanks dat ik bij jouw kamp hoort, moet ik deze beredenering even in de prullenbak gooien. Sommige ECHTE vrouwen kunnen geen kinderen krijgen om welke reden dan ook. Dus laten we het nuanceren tot mensen zonder baarmoeder enz.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom weet je hier zoveel vanaf? Heb jij overwogen om transeksueel te worden. Dus als je hier tegen bent, ben je of een puber of een kortzichtige of reli - gek. Wellicht zijn sommige mensen er gewoon tegen? Waarom accepteer je dat niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hier heb je wel gelijk in. Een 'echte vrouw' zal ze nooit zijn. Maar als ze nu gelukkig is met wie ze is, gun ik haar dat wel. Het is overigens zo dat je na de operatie je leven lang moet doorgaan met hormonen slikken en een vrouwelijke transseksueel (eerst een man) moet regelmatig oppassen dat de 'vagina' niet dichtgroeit en dat met een dildo moet openhouden, wat in het begin nogal pijnlijk is. De beslissing om van geslacht te veranderen neem je niet zomaar voor de lol.
En het blijkt maar weer dat er heel veel mensen geen begrip en acceptatie voor willen opbrengen. Hier zijn het puisterige puberjochies, maar er zijn ook religieuze of andere kortzichtige volwassenen die dat niet kunnen. Het leven als transseksueel - zowel voor als na de operatie - lijkt me behoorlijk zwaar.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Interesseert me geen reet wat ze doet en wat jullie er van vinden, dat is haar pakkie an. Het is gewoon geen vrouw.
Er gaat meer van jouw belastingcenten naar werkloze tokkies dan naar transseksuelen die vervolgens netjes hun leven weer oppakken en ook aan het werk gaan. Buiten dat, er worden zoveel dure operaties uitgevoerd. Bijvoorbeeld bij iemand met een chronische ziekte of iemand die zonder operatie komt te overlijden. Ga jij je ook bij hen druk maken hoeveel van jouw belasting daarvoor wordt gespendeerd?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Maar als we het er toch over hebben; Wie betaalt het? De belastingbetaler?
Dus omdat wij je verbeteren dat zij transseksueel is en dus geen travestiet, ambiëren wij transseksualiteit?!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Maar ik wees alleen aan dat er een travo in het programma zit. En toen liep iedereen te janken (in ieder geval de gene die hem zouden doen) dat je niet zo moet afgeven op travo's en transeksuelen omdat ze hetzelf ook ambieren.
Jij post ook onzin dus neem je eigen advies ter harte zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dus omdat wij je verbeteren dat zij transseksueel is en dus geen travestiet, ambiëren wij transseksualiteit?!![]()
Alsjeblieft hou op met posten hier. Je maakt jezelf echt ontzettend belachelijk. Domme debiele trollkutuser.
Zo werkt dat wel. Ze is een vrouw.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dream on. zo werkt dat niet viezerik.
Nee, ze is chromosomaal gezien nog steeds een man.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Zo werkt dat wel. Ze is een vrouw.
Ja we hebben het nu over transeksuele operaties die mij inziens helemaal niet nodig zijn. ER zijn zoveel dingen waar ik om wakker kan liggen en daar pas ik voor, maar dit is onnodige geldverspillig.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er gaat meer van jouw belastingcenten naar werkloze tokkies dan naar transseksuelen die vervolgens netjes hun leven weer oppakken en ook aan het werk gaan. Buiten dat, er worden zoveel dure operaties uitgevoerd. Bijvoorbeeld bij iemand met een chronische ziekte of iemand die zonder operatie komt te overlijden. Ga jij je ook bij hen druk maken hoeveel van jouw belasting daarvoor wordt gespendeerd?
Travo gespot.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Zo werkt dat wel. Ze is een vrouw.
Ik ken zelf een transseksueel die eerst man was en nu vrouw. Hartstikke aardig persoon. Ik snap niet dat mensen transseksualiteit niet kunnen accepteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom weet je hier zoveel vanaf? Heb jij overwogen om transeksueel te worden. Dus als je hier tegen bent, ben je of een puber of een kortzichtige of reli - gek. Wellicht zijn sommige mensen er gewoon tegen? Waarom accepteer je dat niet.
Jij post onzin met je "Ze kan geen kinderen baren, dus is ze geen vrouw."quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij post ook onzin dus neem je eigen advies ter harte zou ik zeggen.
Ik bepaal de definitie van woorden niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij post onzin met je "Ze kan geen kinderen baren, dus is ze geen vrouw."
Er zijn zoveel vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen. Zijn die allemaal geen vrouw?!Hou op zeg.
Kijk mijn grens gaat tot homo's en lesbiennes. Maar travo/transeksueel gaat me te ver.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik ken zelf een transseksueel die eerst man was en nu vrouw. Hartstikke aardig persoon. Ik snap niet dat mensen transseksualiteit niet kunnen accepteren.
Daarbij zijn er ook docu's waarin er wordt uitgelegd wat het precies inhoudt. Je hoeft niet persé wat met transseksualiteit te hebben om dit soort dingen te kunnen weten.
Zegt de geen die claimt dat een travo/transeksueel een vrouw is.quote:
Oke, genoteerd. Wat wil je eigenlijk bereiken met dit topic?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kijk mijn grens gaat tot homo's en lesbiennes. Maar travo/transeksueel gaat me te ver.
Ik zei alleen dat het me opviel dat iemand opeens transeksueel is geworden. En toen ging het erom dat je hier helemaal niet tegen mag zijn !! balblalblalquote:Op woensdag 5 november 2014 17:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oke, genoteerd. Wat wil je eigenlijk bereiken met dit topic?
wat heeft het voor nut hier 'tegen' te zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat het me opviel dat iemand opeens transeksueel is geworden. En toen ging het erom dat je hier helemaal niet tegen mag zijn !! balblalblal
Wat voor nut heeft het leven?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:14 schreef Casiotone het volgende:
[..]
wat heeft het voor nut hier 'tegen' te zijn?
Je mag alleen ergens tegen zijn als het nut heeft?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:14 schreef Casiotone het volgende:
[..]
wat heeft het voor nut hier 'tegen' te zijn?
Misschien heeft dat iets te maken met het hele waardeoordeel in je OP en de rest van het topic.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat het me opviel dat iemand opeens transeksueel is geworden. En toen ging het erom dat je hier helemaal niet tegen mag zijn !! balblalblal
respecteer mijn mening jij ongelovigequote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Misschien heeft dat iets te maken met het hele waardeoordeel in je OP en de rest van het topic.
Je mag er best tegen zijn, maar wat zijn je redenen dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je mag alleen ergens tegen zijn als het nut heeft?
oh religieuze redenen.. die tellen sowieso nietquote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
respecteer mijn mening jij ongelovige
Waarschijnlijk een 'onderbuikgevoel' hè.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je mag er best tegen zijn, maar wat zijn je redenen dan?
Want?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kijk mijn grens gaat tot homo's en lesbiennes. Maar travo/transeksueel gaat me te ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |