"Er zat alleen een wagen van Brinks omheen, Edelachtbare."quote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef LTVDK het volgende:
"Gevonden"
[ afbeelding ]
Dit is een miljard in $100 biljetten, ik heb nog nooit ergens 12 volgestapelde pallets op straat gevonden
Niet je schuur vol hebben staan met dit soort palletsquote:Op woensdag 5 november 2014 14:50 schreef LTVDK het volgende:
"Gevonden"
[ afbeelding ]
Dit is een miljard in $100 biljetten, ik heb nog nooit ergens 12 volgestapelde pallets op straat gevonden
Niet je schuur gebouwd hebben uit dit soort palletsquote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef Hallojo het volgende:
Niet je schuur vol hebben staan met dit soort pallets
Geen stenen kunnen betalen en dan je schuur maar van pallets bouwenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet je schuur gebouwd hebben uit dit soort pallets
Een schuurtjequote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet je schuur gebouwd hebben uit dit soort pallets
Dan hoef je daar geen belasting over te betalen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Je loopt over straat en vind 1 miljard euro, netjes gestapeld in bankbiljetten van 50 en 200 euro.
Nu wil je een huis kopen van dit geld, contant afrekenen. Geen enkel probleem, maar de belastingsdienst is natuurlijk wel nieuwsgierig waar jij dat geld vandaan hebt.
Wat gebeurt er met het geld als je aangeeft bij de belastingsdienst dat je een geldbedrag hebt gevonden en als gevolg hier van de rest van je leven genoeg aan hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn schuur er niet vol mee staan.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
;Dquote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Er zat alleen een wagen van Brinks omheen, Edelachtbare."
Zo'n pallet kost maar 5 euro aan statiegeld ofzo. Schuur vol moet wel te realiseren zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |