SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 2% gewijzigd door MrvanTrapZ op 05-11-2014 13:55:48 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aspen valley is altijd wel mooi in Arnhem (wel vaak verdwaald als ik zat was)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Thanksquote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef el-blanchito het volgende:
Aspen valley is altijd wel mooi in Arnhem (wel vaak verdwaald als ik zat was)
![]()
![]()
Waarom is er zo'n gigantisch verschil in keeperkwaliteit? De Gea en Bravo pakken echt alles maar Handadovic of elke andere serie A keeper laat alles door en stats verschillen niet veel![]()
Unity is 52,50 pre-order bij Wehkamp (maar dan kun je volgens mij weken wachten op je game? slechte verhalen over gehoord en met bezorgkosten erbij scheelt het een paar cent ofzo met de volgende goedkoopste webshops)![]()
Wie heeft AC Unity besteld? Ik heb al een code gekregen om een team aan te maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boh webappquote:Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft AC Unity besteld? Ik heb al een code gekregen om een team aan te maken.![]()
Niemand? Ik ga nu een shizzle team maken.. suggesties voor namen hoor ik wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is/wordt er zo leuk aan de nieuwe AC? Heb de eerste helemaal uitgespeeld was wel leuk. Tweede (of derde) tijd later nog gedaan maar na paar missies gestopt omdat het niet echt nieuw was tov de eerste en je altijd dezelfde standaard missies moet doen![]()
Ieder zijn ding want jij vindt het blijkbaar leuk om met een stel negers balletjes door een ringetje te gooien.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is/wordt er zo leuk aan de nieuwe AC? Heb de eerste helemaal uitgespeeld was wel leuk. Tweede (of derde) tijd later nog gedaan maar na paar missies gestopt omdat het niet echt nieuw was tov de eerste en je altijd dezelfde standaard missies moet doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding want jij vindt het blijkbaar leuk om met een stel negers balletjes door een ringetje te gooien.
Nerd ik vraag wat er leuk is aan de nieuwe omdat blijkbaar veel mensen hem gaan kopen. Geef dan antwoord. Ik zeg toch niet dat die nieuwe kut is?
Maar blijkbaar is het nog steeds hetzelfde anders reageer je niet zo![]()
![]()
Dit, maar dan met Uncharted.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is/wordt er zo leuk aan de nieuwe AC? Heb de eerste helemaal uitgespeeld was wel leuk. Tweede (of derde) tijd later nog gedaan maar na paar missies gestopt omdat het niet echt nieuw was tov de eerste en je altijd dezelfde standaard missies moet doenEcht zwaar teleurgesteld en na anderhalf uur gestopt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Meetse mensen online zijn blank viel me op.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding want jij vindt het blijkbaar leuk om met een stel negers balletjes door een ringetje te gooien.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ach, we spelen ook allemaal FIFA. Waar we met zn 11en achter een bal aan rennen, en als je hem eindelijk hebt schop je hem weer weg (of sommige prednisons houden hem liever zelfquote:Op woensdag 5 november 2014 14:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding want jij vindt het blijkbaar leuk om met een stel negers balletjes door een ringetje te gooien.)
![]()
Garpje man.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nerd ik vraag wat er leuk is aan de nieuwe omdat blijkbaar veel mensen hem gaan kopen. Geef dan antwoord. Ik zeg toch niet dat die nieuwe kut is?Niet gelijk op je negerschlong getrapt zijn joh.
Dat online gedeelte lijkt mij wel vet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is je piml eraf gevallen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef Freire het volgende:
[..]
Ach, we spelen ook allemaal FIFA. Waar we met zn 11en achter een bal aan rennen, en als je hem eindelijk hebt schop je hem weer weg (of sommige prednisons houden hem liever zelf)
I knowquote:![]()
![]()
Ik wil vanavond clubbenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is je piml eraf gevallen?
[..]
I know![]()
![]()
Bohhh elke ekkol die bij mij in het team komt krijgt mijn pre-order zooi.
huhquote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan niet. We hebben nu een vast bazenteamhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ben wel benieuwd hoe dat online gaat uitpakken. Door jou kijk ik uit naar The Division. Hopelijk komt daar een Beta of een demo van want dat lijkt me echt een game die geniaal kan zijn maar ook mega kan tegenvallenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Garpje man.Niet gelijk op je negerschlong getrapt zijn joh.
Dat online gedeelte lijkt mij wel vet![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan niet. We hebben nu een vast bazenteamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan niet. We hebben nu een vast bazenteam![]()
![]()
Voor jou is altijd plaats.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat online gaat uitpakken. Door jou kijk ik uit naar The Division. Hopelijk komt daar een Beta of een demo van want dat lijkt me echt een game die geniaal kan zijn maar ook mega kan tegenvallenHet zag er echt beestachtig uit.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor jou is altijd plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn de teams?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neuh geen teams, was maar een grappiequote:We speelden gister met Omni, mij, Trapz en Kami en dat ging echt lekker in Divisie 3.
![]()
Moet je voorstellen als ik meedeedquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh geen teams, was maar een grappieWe speelden gister met Omni, mij, Trapz en Kami en dat ging echt lekker in Divisie 3.
![]()
En 2.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh geen teams, was maar een grappieWe speelden gister met Omni, mij, Trapz en Kami en dat ging echt lekker in Divisie 3.
Nee 5 is teveel eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als ik meedeed![]()
Eensch. In een 4-2-3-1 zou het nog kunnen, maar eigenlijk ieder andere formatie niet.quote:
Gisteren we speelden tegen we een team met 10 man.wat een bazen waren dat.
Die formatie moet je dan eigenlijk wel idd. Met 4 man kun je lekker 4312 spelenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eensch. In een 4-2-3-1 zou het nog kunnen, maar eigenlijk ieder andere formatie niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die formatie moet je dan eigenlijk wel idd. Met 4 man kun je lekker 4312 spelen
Ik kan vanavond trouwens wel.
Gistermiddag trouwens m'n raam open laten staan 's avondsGewoon in fucking november helemaal lekgeprikt door muggen.
Waren gewoon een stel junks die met hun vuile spuiten je hebben zitten prikken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Gistermiddag trouwens m'n raam open laten staan 's avondsGewoon in fucking november helemaal lekgeprikt door muggen.
ow ik word ineens gebelt mn oma is dood overleden en de begraavenis is vanavend dus ik kann niet dan egt sooryquote:![]()
O ik dacht dat wij gingen spelen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
ow ik word ineens gebelt mn oma is dood overleden en de begraavenis is vanavend dus ik kann niet dan egt soory
Shit sorry DM te laat gezien.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zijquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom zijn +leg healing duurder dan +all healing?
Hier klopt iets niet zij de hartchirurg...![]()
Teeeering. Mijn nichtje viert vandaag haar eerste verjaardag; 65 gemiste berichten en foto's in de whatsapp-groep van mijn familie. 4 foto's van mijn nichtje met taart, 5 foto's van mijn nichtje met haar nieuwe cadeau's, 4 foto's van mijn nichtje in de ballenbak, en ook nog 3 foto's dat ze ontzettend moe is en eindelijk haar middagdutje doet. Dat ze lekker dit soort onzin voor zichzelf houden![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuk toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Teeeering. Mijn nichtje viert vandaag haar eerste verjaardag; 65 gemiste berichten en foto's in de whatsapp-groep van mijn familie. 4 foto's van mijn nichtje met taart, 5 foto's van mijn nichtje met haar nieuwe cadeau's, 4 foto's van mijn nichtje in de ballenbak, en ook nog 3 foto's dat ze ontzettend moe is en eindelijk haar middagdutje doet. Dat ze lekker dit soort onzin voor zichzelf houden
Haha wat de fuck. Dat is wel echt slecht... Kom net terug van sporten, bloed stroomt nog niet door mijn hersenen... Laten we het daar maar op houden.quote:![]()
Leuk ja. maar daar hoef ik niet iedere 3 minuten een whatsapp bericht van te ontvangenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat is waar.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuk ja. maar daar hoef ik niet iedere 3 minuten een whatsapp bericht van te ontvangenHoe oud is ze geworden?
1, mongoolquote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
dat is waar.Hoe oud is ze geworden?
![]()
quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik lees die posts altijd maar half blijkbaar, anuskneusquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je je eerste verjaardag viert, wordt je bij ons altijd 1quote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
dat is waar.Hoe oud is ze geworden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel terechte klagt ja, lees ook zo weinig mogelijk van potsquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik lees die posts altijd maar half blijkbaar, anuskneus![]()
Oke nou leuk doeiquote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel terechte klagt ja, lees ook zo weinig mogelijk van potsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
pics van je nichtjequote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Teeeering. Mijn nichtje viert vandaag haar eerste verjaardag; 65 gemiste berichten en foto's in de whatsapp-groep van mijn familie. 4 foto's van mijn nichtje met taart, 5 foto's van mijn nichtje met haar nieuwe cadeau's, 4 foto's van mijn nichtje in de ballenbak, en ook nog 3 foto's dat ze ontzettend moe is en eindelijk haar middagdutje doet. Dat ze lekker dit soort onzin voor zichzelf houden![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O ik dacht dat wij gingen spelen?
Shit sorry DM te laat gezien.Even luisteren. Jij deze dan.quote:
wordt jequote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je je eerste verjaardag viert, wordt je bij ons altijd 1
#postenalsThad![]()
Al geluisterd ja, helaas vind ik het niks.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
pics van je nichtje![]()
[..]
[..]
Even luisteren. Jij deze dan.![]()
Waar het hart van vol zit...quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, waarom lees ik dit met de stem van Lindje in mn hoofdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik zo beneden kom en jij zit weer voor die Playstation dan ben je nog niet jarig! Ik ga niet weer om je voeten heen stofzuigen.quote:![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar het hart van vol zit...heul nietquote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt vurkeeringbarbaarquote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al geluisterd ja, helaas vind ik het niks.
Maar ik vind die van jou ook niets. Ik ben ook een barbaar.
Teering van die figuren die van die semi artistieke fotoshoots doen met zwangere vrouwenen dan ook nog als profiel- en omslagfoto op FB gooien
![]()
Nekschot allemaal.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Teering van die figuren die van die semi artistieke fotoshoots doen met zwangere vrouwenen dan ook nog als profiel- en omslagfoto op FB gooien
![]()
Vrienden zijn met zulks een volk.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
btjequote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vuile gore slet dat je er bent
Klachtwaardig ja. In de categorie: 'kijk mij hier eens lekker voor de camera liggen met mijn bolle toeter'quote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat nummer zit wel de rest van mijn leven in m'n hoofd Zhano. Gvd.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Facebook in een notendop. Sommige mensen krijgen te weinig aandacht irl...quote:Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klachtwaardig ja. In de categorie: 'kijk mij hier eens lekker voor de camera liggen met mijn bolle toeter'![]()
![]()
Mijn headset is trouwens vanmorgen om 08:00 binnen gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...en gaan dan naar een forum als dezequote:Op woensdag 5 november 2014 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Facebook in een notendop. Sommige mensen krijgen te weinig aandacht irl...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef Freire het volgende:
Mijn headset is trouwens vanmorgen om 08:00 binnen gekomen8:00 is dan ook uitslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Voor mijn eerste opleiding heb ik een jaar lang ongeveer elke dag om 5:30 moeten opstaan en de afgelopen hele zomer om 6:15 dus ik vind 8u niet echt vroeg.quote:Als ik vrij ben word ik wel later wakker, maar echt vroeg is het niet.
Ik kreeg wel vandaag (dus toen ik mn headset al had) een briefje met 'we hebben u gemist op 4-11-2014'quote:
En voor school sta ik trouwens altijd 06 15 op![]()
![]()
gewoon retour sturen met 'beter richten dan hi ha ho gr gr'quote:Op woensdag 5 november 2014 14:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik kreeg wel vandaag (dus toen ik mn headset al had) een briefje met 'we hebben u gemist op 4-11-2014'
En voor school sta ik trouwens altijd 06 15 ophallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan moet ik meteen weer denken aan deze topicreeksquote:Op woensdag 5 november 2014 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Topicreeks: Iemand model geweest voor deze fotografen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik meteen weer denken aan deze topicreeks
Topicreeks: Iemand model geweest voor deze fotografen?____________________________!
Die OPquote:Op woensdag 5 november 2014 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet ik meteen weer denken aan deze topicreeks
Topicreeks: Iemand model geweest voor deze fotografen?Veeg me op.
jammer dat veel foto's het niet meer doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
echt hardop lachen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit vind ik echt zo'n foto die mensen hier op fok zouden posten als zogenaamde sexy pic van zichzelf. En al die lowlife figuren er maar op fappenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me nou echt af wat die mensen denken over die fotos.
![]()
"help"Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tsja het is familie dus jaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrienden zijn met zulks een volk.![]()
![]()
http://youarenotaphotographer.com komen de meeste foto's dus vandaan.
Trapz
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Wij hebben wat gemeen, we vinden het leuk om overal op te zeiken. Daarnaast posten we hier geen foto's van hoe geweldig ons leven wel niet is.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...en gaan dan naar een forum als deze![]()
die linker heet sowieso bianca. Echt een bianca hoofdquote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik zie gewoon dat het Nederlanders zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
en die rechter wimquote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die linker heet sowieso bianca. Echt een bianca hoofd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De rechter heet Marga denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die linker heet sowieso bianca. Echt een bianca hoofd
![]()
alles volgescheten met glitterssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hebt zelf een bianca hoofdquote:Op woensdag 5 november 2014 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die linker heet sowieso bianca. Echt een bianca hoofd![]()
Pieterquote:
Hala Madrid !
![]()
so wow much artist many thinkingsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim, help me eens.Hoe heet die FOK!-klassieker ook alweer? Foto van een jongen en meisje samen. Ook bij zo'n fotograaf.
Hala Madrid !
bohquote:Op woensdag 5 november 2014 15:03 schreef BDIL het volgende:
[ [url=http://www.fotostudio-wim.nl/images/phocagallery/Portfolio/Shoot/thumbs/phoca_thumb_l_%20www.fotostudio-wim.nl%20%20%20%20%20-2.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
En die kerel zit zijn buik in te houden.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwanger van 20 kinderen deze![]()
haha ik weet wat je bedoelt, maar zou het niet weten hoe die heet. Net als die foto met die familie waarbij de kop van die hond en die pa zijn omgedraaidquote:Op woensdag 5 november 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
Tim, help me eens.Hoe heet die FOK!-klassieker ook alweer? Foto van een jongen en meisje samen. Ook bij zo'n fotograaf.
Bij die hyves foto's met comments van fappende mannetjes..jouw topic geloof ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet te zuinig jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef AntiHero het volgende:
[..]
En die kerel zit zijn buik in te houden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, jammer.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ik weet wat je bedoelt, maar zou het niet weten hoe die heet. Net als die foto met die familie waarbij de kop van die hond en die pa zijn omgedraaid
Bij die hyves foto's met comments van fappende mannetjes..jouw topic geloof ik
Ja die reeks ben ik toen gestart. Heb me echt ziekgelachen bij die hond.
Ik moest altijd hardop lachen om die foto met die hondquote:Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ik weet wat je bedoelt, maar zou het niet weten hoe die heet. Net als die foto met die familie waarbij de kop van die hond en die pa zijn omgedraaid
Bij die hyves foto's met comments van fappende mannetjes..jouw topic geloof ikDat was sowieso een goed topic.
![]()
'Falers op de hotpants-hyves' was het volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest altijd hardop lachen om die foto met die hondDat was sowieso een goed topic.
Hoe ging je toets?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest altijd hardop lachen om die foto met die hondDat was sowieso een goed topic.
![]()
![]()
hey kanjer, wat striae er mooi uitquote:Op woensdag 5 november 2014 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'Falers op de hotpants-hyves' was het volgens mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hey kanjer, wat striae er mooi uit
[ afbeelding ]![]()
mickey.gifhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godverquote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik kan niet normaal eten door dit soort foto'squote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Hala Madrid !
Hij heeft 1 avond geleerd dus dat moet wel goed komen en was ook nog eens zijn rekenmachine en potlood vergeten.quote:
Waar de fuck ken ik die foto van?quote:
Achterkant ook bekeken ?quote:Hala Madrid !
Hier kwam ik hem tegen ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? #2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef Tim86 het volgende:
Hier kwam ik hem tegen ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? #2hoe heten ze ook alweer.
Mooi, nu hopen op een voldoendequote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja en ik heb alle vragen beantwoord die er stonden.
Hala Madrid !
Ja en ik kon ook een aantal dingen in dat handboek vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Wat is dit nou voor antwoord. Had je het idee dat je veel wist of?![]()
Is dit dat wijf van Dames in de Dop en groeten uit de Rimboe oid?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
goede compositie maar ik heb het gevoel dat ik nog ergens een kersmisquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke mooi. Hopen op het beste.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja en ik kon ook een aantal dingen in dat handboek vinden.
Nu lekker rusten dan he![]()
![]()
Wauw. Harrie speelt voor reporter ter plaatsequote:Op woensdag 5 november 2014 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Niets tegen Harrie hè. Hij maakt ook actiefoto's!
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'harriefotografie'quote:Op woensdag 5 november 2014 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Niets tegen Harrie hè. Hij maakt ook actiefoto's!
[ afbeelding ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NOG MEER ACTIE!!!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wauw. Harrie speelt voor reporter ter plaatse![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Haten op AC 2quote:Op woensdag 5 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is/wordt er zo leuk aan de nieuwe AC? Heb de eerste helemaal uitgespeeld was wel leuk. Tweede (of derde) tijd later nog gedaan maar na paar missies gestopt omdat het niet echt nieuw was tov de eerste en je altijd dezelfde standaard missies moet doen![]()
![]()
WTF is dit allemaal hier? Op het werk vinden ze maar dat ik naar vreemde websites ga....was alleen maar ff in fut topic aan het loeren![]()
![]()
Dak Panquote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
(ook 2 kutpacks geopend, maar only show what you like etc)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede reeks 400c packs net
Eerste pakje een Arsenal thula kit.
2e pakje Aarons die zeker 4k waard is en het 3e pakje Kim young sin die ook 4.5k waard is
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een echte keepert. Hans van Breukelen zou dit soort dingen ook nooit toestaanquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat een teringlijer die keeper
http://www.gelderlander.n(...).VFoPJUxDe8Y.twitter
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel zin in een mooi potje.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Opdat wij niet vergeten. Want vanavond gaat het niet gebeuren
Mijn pa zit er gewoon weer. Eindbaas.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is dit een anti jinx?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Opdat wij niet vergeten. Want vanavond gaat het niet gebeurenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn vader is baas van de mac donalds. En me zus heet Melissa.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel zin in een mooi potje.
Mijn pa zit er gewoon weer. Eindbaas.![]()
Gaat weer gebeuren vanavond hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Opdat wij niet vergeten. Want vanavond gaat het niet gebeurenben er bij namelijk
![]()
ga weg papquote:Op woensdag 5 november 2014 15:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gaat weer gebeuren vanavond hoorben er bij namelijk
Echt niet nodig om je vader zo zwart te maken. Jij als supporter zou er juist ook moeten zittenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel zin in een mooi potje.
Mijn pa zit er gewoon weer. Eindbaas.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je vader zwart makenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt niet nodig om je vader zo zwart te maken. Jij als supporter zou er juist ook moeten zitten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn pa zwartmaken? Que?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt niet nodig om je vader zo zwart te maken. Jij als supporter zou er juist ook moeten zitten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Clasie is de blanke Serero bedoel jequote:Op woensdag 5 november 2014 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zwarte Clasie![]()
![]()
Kunnen er allebei niks vanquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Clasie is de blanke Serero bedoel je![]()
Ach, mieters. Krijg kriebel. Ik kom zelf van de straat, maar deze kende ik nog niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/E/eindbaashallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Concurrentie voor Sereno DStwitter:FeanOnline twitterde op woensdag 05-11-2014 om 15:18:11Ook Zuid-Afrikaan May Mahlangu (25) van Helsingborg is in 2015 transfervrij en evt. optie. Werd in 2011 en 2013 aan SC Heerenveen gelinkt. reageer retweet
![]()
![]()
Sowieso eindbazen versieren. Godver. Van die avonden dat je de volgende ochtend wakker wordt in je eigen traanvocht.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bohhh lekker met je blote bast met van der Sar springen.baasjes.
Zon lekkere sloopkogel regelenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso eindbazen versieren. Godver. Van die avonden dat je de volgende ochtend wakker wordt in je eigen traanvocht.![]()
![]()
Grenades everywherequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Pics or didnt happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[..]Das toch niet zo heel raar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die gasten maken overal foto's van in die cafe's hier, stond zelfs een meisje op die geen slipje aan had onder haar rokje
Alsof ik op de foto wil als ik lam ben.![]()
Heb ik echt nog nooit gehad.quote:Gewoon 4 foto's. Van de totaal 25 op die pagina.
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
Die gasten maken overal foto's van in die cafe's hier, stond zelfs een meisje op die geen slipje aan had onder haar rokje![]()
Dit.quote:
De beste zijn als je lekker aan het stinkvingeren bent.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
[..]Vozen in een in een clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Blijf trots op je, ouwe regelaar. Je mag mijn OP-beschrijving onderhand wel overnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ooh oke. Das wat andersquote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit gehad.Gewoon 4 foto's. Van de totaal 25 gemaakt die avond.
Hier lopen in van die kroegen van die gasten met camera's rond en die schieten 300/400 foto's op een nacht. Gooien ze gewoon allemaal op FB.![]()
Zoveel regel ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Blijf trots op je, ouwe regelaar. Je mag mijn OP-beschrijving onderhand wel overnemenKevin is hier de echte hosselaar.
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Vozen in een in een clubIk zeg altijd vozen. Ik vind huigboksen altijd zo onpasselijk klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facking irritant ja. Kom je nooit meer vanafquote:Op woensdag 5 november 2014 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ooh oke. Das wat anders
Hier lopen in van die kroegen van die gasten met camera's rond en die schieten 300/400 foto's op een nacht. Gooien ze gewoon allemaal op FB.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohh ik voel dat er ergens een genante foto van de Bananenkoning staat.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Facking irritant ja. Kom je nooit meer vanaf
Blue Parrot?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan heb je nog van die wijsneuzen die je gaan lopen taggen in die foto'squote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Facking irritant ja. Kom je nooit meer vanaf![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blue Parrotquote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohh ik voel dat er ergens een genante foto van de Bananenkoning staat.
Blue Parrot?
Grootste pauperplek die er was.![]()
Ik durf te wedden dat er een foto is waarop Kami en Timmy huigboksen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Blue Parrot?![]()
Die is al dicht sinds ik 16 ben. Desondanks zullen die er wel zijn jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Blue Parrot?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er een foto is waarop Kami en Timmy huigboksen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blue Parrot
Grootste pauperplek die er was.Oh.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is al dicht sinds ik 16 ben. Desondanks zullen die er wel zijn ja
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren ziet zichzelf op die foto's
[ afbeelding ]
9/10 keer zijn het ook van die standaard foto's waar al die meisjes even leuk voor gaan staanquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Facking irritant ja. Kom je nooit meer vanaf![]()
![]()
Sukkel.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef Zhano het volgende:
Naieve sukkel ben ik ook. Dacht dat EA mn zoekinstellingen wel onthield bij Seasons![]()
Haha ik moet ineens denken aan die kinderdiscofoto's hier toenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
9/10 keer zijn het ook van die standaard foto's waar al die meisjes even leuk voor gaan staanVan die schurende 13-jarigen enzo
![]()
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
9/10 keer zijn het ook van die standaard foto's waar al die meisjes even leuk voor gaan staanDie fotografen zijn sowieso echt dikke lullen. Vinden zichzelf altijd heel wat
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ik moet ineens denken aan die kinderdiscofoto's hier toenVan die schurende 13-jarigen enzo
BIGDIK
Staan die niet in het mapje:quote:Op woensdag 5 november 2014 16:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ik moet ineens denken aan die kinderdiscofoto's hier toenVan die schurende 13-jarigen enzo
C:\users\zhano\werkstukken\2014\geheim\ga\weg\aivd\ontvangen van toefjes\ ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Danilo en Wanyama zouden leuke discards kunnen worden. Hermann maybe ookDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
shit kwam jij ook altijd in de bobsquote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.bigdik.nl/pictures/index.html
veel plezier.![]()
![]()
Danilo is na Alves beste alternatief, ik weet niet hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Danilo en Wanyama zouden leuke discards kunnen worden. Hermann maybe ook![]()
ga nou weg pap jezusquote:Op woensdag 5 november 2014 16:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
shit kwam jij ook altijd in de bobshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Van alles wat toch? Prima juistquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ben jij dat vozende? In je blauwe shirtquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
PSN: DePresident_![]()
weinig wat ik maar wil gebruiken. op henry na dan, als hij richting discard gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van alles wat toch? Prima juist
wil een franse IF team makenzit al op benzebaas, menez, gourcuff, gignac matuidi
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Benzema lacazette
Griezmann
Best een leuke if aanvalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat ze weer een zak "autodrop" heeft gevonden.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kalm aan Omni. Heeft ze je weer opgesloten in de bezemkast?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ghehequote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer een zak "autodrop" heeft gevonden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kalm aan Omni. Heeft ze je weer opgesloten in de bezemkast?
Je hebt vast ook nog wel een IF Chille Bodjiquote:Op woensdag 5 november 2014 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weinig wat ik maar wil gebruiken. op henry na dan, als hij richting discard gaat.
wil een franse IF team makenzit al op benzebaas, menez, gourcuff, gignac matuidi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
whaha... ze sloot me net wel op in de voorraadkastquote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kalm aan Omni. Heeft ze je weer opgesloten in de bezemkast?
true story
echt een kwartier geleden ofzo![]()
Voor zover ik weet ik dat geen fransman potsquote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt vast ook nog wel een IF Chille Bodji![]()
4312 met
Benzema Gignac
Menez
Gourcuff Matuidi
dan dus nog verdedigers scoren
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ligue 1, en spreekt een aardig woordje Frans.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ik dat geen fransman pots![]()
4312 met
Benzema Gignac
Menez
Gourcuff Matuidi
dan dus nog verdedigers scorenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar niet het vlaggetje maar zou wel kunnen dat hij er voorlopig in komt. nog even een maxwell scoren moet alleen de rechter kant nog.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligue 1, en spreekt een aardig woordje Frans.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
een beetje gay is oke ole ole,quote:
maar had even #nohomo moeten zeggen natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha, zul je wel verdiend hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
whaha... ze sloot me net wel op in de voorraadkast
true story
echt een kwartier geleden ofzo![]()
![]()
Hij begint al te hyperventileren zo lang duren de laatste postsquote:Op woensdag 5 november 2014 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Staat Trapz al in de startblokken voor een nieuwe TT?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: