Gewone granaten? Gewoon R2, right trigger of het equivalent daarvan op de pc. Daarmee schiet je ze af. Voor underbarrel granaten is het pijltje naar links op de consoles en weer het equivalent daarvan op de pc. En dan op schieten drukken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:39 schreef Proxzor het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan die granaten? Mensen zeggen ja druk G of middlemouse button maar dan krijg ik een soort schermpje ipv dat ik een granaat lanceer?
Heb het nu twee keer gehad op de One, dat mijn controller niks meer doet. Alleen reboot helptquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar serieus vastlopers? In 10 uur nog geen enkele gehad alleen dat inviten is beetje buggy maar voor de rest werkt het prima. Misschien toch een andere console overwegen heb niemand op xbox er nog over horen klagen of toch maar eens upgraden naar One/PS4
Probeer iemand eens te killen die net vanaf het hoogste gebouw een exo jump heeft gedaan. Die tag is niet te pakken, of niet zonder zelf dood te gaan. Je moet er echt precies overheen nu en juist met die exo abilities zou iets van magnetic pull best gewenst zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat is er kapot aan Kill Confirmed trouwens? Speelt volgens mij precies zoals altijd. Dat scorestreaks niet overheersen tot nu is alleen maar mooi, ik haal ze toch niet.
Dat kost soms moeite ja. Misschien dat ze daar iets voor kunnen maken dat die tag tot het oppervlakte valt waar hij boven hangt maar goed, dat zou dan weer een probleem opleveren voor iemand die bovenop een dak zit en er makkelijk bij kan en dan juist helemaal naar beneden moet springen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Probeer iemand eens te killen die net vanaf het hoogste gebouw een exo jump heeft gedaan. Die tag is niet te pakken, of niet zonder zelf dood te gaan. Je moet er echt precies overheen nu en juist met die exo abilities zou iets van magnetic pull best gewenst zijn.
Nu verhoogd naar 85 kills trouwens, nog geen potje gehad waarbij dat ook daadwerkelijk gehaald werd. Beetje vreemde tweak als je t mij vraagt, maar niet storend ofzo.
Dat haal je toch praktisch altijd?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Nu verhoogd naar 85 kills trouwens, nog geen potje gehad waarbij dat ook daadwerkelijk gehaald werd. Beetje vreemde tweak als je t mij vraagt, maar niet storend ofzo.
Confirmed kills in AW? Nee hoor. Twee van de drie potjes die ik gespeeld heb (daarna liep ie weer vast) kwamen niet tot de 85 confirmed kills.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat haal je toch praktisch altijd?
O ik vind die best wel chill eigenlijk, haal er altijd wel een goede score.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef gniffie het volgende:
De map Instrict. Wat een pure kak is die map, binnen 10 secondes door heel de map rennen, verneukte spawnpoints en 0 chokepoints
Target Enhancerquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef Bolters het volgende:
Wat zijn dit jaar eigenlijk de logootjes waar je de verschillende prestiges aan kunt herkennen?
En nog een vraagje. Ik pakte net een wapen van iemand van de grond op. Die had een attachement waarmee vijanden een beetje rood opkleurden (dit was niet die heat sensor). Iemand enig idee welke attachement dit is? Wil hem graag gebruiken maar kan hem niet vinden
En atnwoord op je andere vraag:quote:
Thnx! Sommigen zien er echt nice uit!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En atnwoord op je andere vraag:
[ afbeelding ]
Jah maar alsnog is het een kut map. De Nuketown/boot level van dit spelquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik vind die best wel chill eigenlijk, haal er altijd wel een goede score.
Greenband vind ik meer de Nuketown van AWquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jah maar alsnog is het een kut map. De Nuketown/boot level van dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |