Het heeft volgens mij vooral te maken met de snelheid waarmee je door de map kunt bewegen. Je kunt een heel eind van een tegenstander spawnen, maar 3 exo movements later staat hij achter jequote:Op maandag 10 november 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Enige echt kutte van deze cod vind ik tot nu toe de kleine maps, waardoor de spawns zo verneukt zijn.
Ja. Maar als de maps groter waren had je dat probleem dus ook minder. Bio lab is wat groter. En dat vind ik ook meteen de leukste map van allemaalquote:Op maandag 10 november 2014 11:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij vooral te maken met de snelheid waarmee je door de map kunt bewegen. Je kunt een heel eind van een tegenstander spawnen, maar 3 exo movements later staat hij achter je
Ja, ik ook.quote:Op maandag 10 november 2014 11:09 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik speel standaard altijd eerst de singleplayer. Kun je alvast een beetje wennen aan het spel. Daarna begin ik pas met de multiplayer.
Spawns, lag, vastlopers, ongebalanceerde wapens, onmogelijke challenges, resetten van camochallenges moet ik doorgaan?quote:Op zondag 9 november 2014 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten zonder gegronde redenMensen zeiken omdat het moeilijker is eindelijk.
Dit + veel meer!quote:Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spawns, lag, vastlopers, ongebalanceerde wapens, onmogelijke challenges, resetten van camochallenges moet ik doorgaan?
Exo ability Hover is ideaal voor Strafe kill challengesquote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef Blester het volgende:
Nu een aantal uurtjes aan het spelen en ondertussen al level 25. Begin de superjump al aardig zat te worden. Tja de gebruikelijke dingen bij de nieuwere Call Of Duty's, spawnplekken kloppen voor geen meter, uiterst vervelende lag in de games etc.
Mappen vallen me een beetje tegen, zeker gezien het overmatige gebruik van de superjump zijn ze gewoon te klein. Verder vallen de wapens me ook een beetje tegen, zit nu nog steeds te spelen met BAL-27 met Target Enchancer, foregrip en Quickdraw grip. Verder speel ik nu met Exo Cloak wat ik nog een beetje vind gaan, van de rest zie ik het nut niet zo in.
Wel een stukje lastiger om killstreaks te halen in deze COD, dat zie je ook wel in het spel terug. Als je even wel kills hebt gemaakt spawnt er wel weer een direct achter je om er wat kogel in te rammenGoliath is wel gaaf overigens
Challenges zal ik me morgen eens in gaan verdiepen, tot nu toe nog niet gedaan. Toch wel fijn voor de extra XP.quote:Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Exo ability Hover is ideaal voor Strafe kill challenges
15 prestiges en je krijgt niks op een mooi plaatje en een niet inwisselbare outfit na. Je raakt verder al je vooruitgang kwijt en nu voor de eerste patch ook nog je zelfgemaakte embleem.quote:Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef Blester het volgende:
[..]
Challenges zal ik me morgen eens in gaan verdiepen, tot nu toe nog niet gedaan. Toch wel fijn voor de extra XP.
Prestigen bij level 50 weer en dan 10 prestiges? Wat krijg je na een prestige bij deze COD?
Ik mis wel echt extinction (had ik helemaal uitgespeeld bij Ghosts, max level) of zombies hoor.
Spawns zijn zoals bij elke release van cod niet perfecgt. Lag nooit last van. Vastlopers nog niet gehad, ongebalanceerde wapens net zoals bij elke cod release bedoel je? Resetten van camo challenges is wel jammer.quote:Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spawns, lag, vastlopers, ongebalanceerde wapens, onmogelijke challenges, resetten van camochallenges moet ik doorgaan?
Niet perfect is nog wel erg zachtjes uitgedruktquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spawns zijn zoals bij elke release van cod niet perfecgt. Lag nooit last van. Vastlopers nog niet gehad, ongebalanceerde wapens net zoals bij elke cod release bedoel je? Resetten van camo challenges is wel jammer.
Dus ja ga door met janken aub.
Oh je hebt Playstation hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet perfect is nog wel erg zachtjes uitgedrukt
[ afbeelding ]
Lag heeft echt 75% last van, dus dat jij dat niet hebt wil niet zeggen dat het geen gigantisch minpunt van de game is. Zelfde geldt voor vastlopers. Ik kan om het potje mn playstation hard resetten omdat ik middenin een gungevecht weer volledig vastloop.
Tevens: (veelal) te kleine maps, niet veel betere scorestreaks dan Ghosts, backgrounds die uit het jaar 200 komen (een render van een Legopoppetje op een zwarte background, kom op zeg), gamemodes die kapot zijn zoals Uplink en Kill confirmed etc.
Er kan veel gefixt worden, graag zelfs, maar voorlopig geniet ik er nog niet echt van en dat komt deels omdat hij zovaak vastloopt dat ik uberhaupt niet kan spelen om er van te genieten.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh je hebt Playstation hahaha
Ja echt belachelijk veel. Schijnt inderdaad voornamelijk een PS3 probleem te zijn, maarja, geen geld voor een upgrade momenteel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar serieus vastlopers? In 10 uur nog geen enkele gehad alleen dat inviten is beetje buggy maar voor de rest werkt het prima. Misschien toch een andere console overwegen heb niemand op xbox er nog over horen klagen of toch maar eens upgraden naar One/PS4
Heb op de PS4 nu iets van drie keer een vastloper gehadquote:Op dinsdag 11 november 2014 02:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk veel. Schijnt inderdaad voornamelijk een PS3 probleem te zijn, maarja, geen geld voor een upgrade momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |