abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146493786
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Enige echt kutte van deze cod vind ik tot nu toe de kleine maps, waardoor de spawns zo verneukt zijn.
Het heeft volgens mij vooral te maken met de snelheid waarmee je door de map kunt bewegen. Je kunt een heel eind van een tegenstander spawnen, maar 3 exo movements later staat hij achter je :P
  FOK!fotograaf maandag 10 november 2014 @ 12:05:59 #142
364681 over_hedge
pi_146494085
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:52 schreef OverRated het volgende:

[..]

Het heeft volgens mij vooral te maken met de snelheid waarmee je door de map kunt bewegen. Je kunt een heel eind van een tegenstander spawnen, maar 3 exo movements later staat hij achter je :P
Ja. Maar als de maps groter waren had je dat probleem dus ook minder. Bio lab is wat groter. En dat vind ik ook meteen de leukste map van allemaal :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_146495734
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:09 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ik speel standaard altijd eerst de singleplayer. Kun je alvast een beetje wennen aan het spel. Daarna begin ik pas met de multiplayer.
Ja, ik ook.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_146498139
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Haten zonder gegronde reden :') Mensen zeiken omdat het moeilijker is eindelijk.
Spawns, lag, vastlopers, ongebalanceerde wapens, onmogelijke challenges, resetten van camochallenges moet ik doorgaan?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_146509646
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Spawns, lag, vastlopers, ongebalanceerde wapens, onmogelijke challenges, resetten van camochallenges moet ik doorgaan?
Dit + veel meer!
Maar vooral lag, veel lag, te veel lag, ondraaglijke lag.

Schiet 10 kogels in iemand, terwijl die gozer mij alsnog killt.
Check je de killcam en hij schiet 2 kogels in je knie :')
Gebeurt me iedereen potje minimaal 2x...

Verder wel een leuk spel maar er is nog veel werk aan de winkel voor Sledgehammer
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  maandag 10 november 2014 @ 20:30:13 #146
340341 Blester
Membre très utile
pi_146510835
Nu een aantal uurtjes aan het spelen en ondertussen al level 25. Begin de superjump al aardig zat te worden. Tja de gebruikelijke dingen bij de nieuwere Call Of Duty's, spawnplekken kloppen voor geen meter, uiterst vervelende lag in de games etc.

Mappen vallen me een beetje tegen, zeker gezien het overmatige gebruik van de superjump zijn ze gewoon te klein. Verder vallen de wapens me ook een beetje tegen, zit nu nog steeds te spelen met BAL-27 met Target Enchancer, foregrip en Quickdraw grip. Verder speel ik nu met Exo Cloak wat ik nog een beetje vind gaan, van de rest zie ik het nut niet zo in.

Wel een stukje lastiger om killstreaks te halen in deze COD, dat zie je ook wel in het spel terug. Als je even wel kills hebt gemaakt spawnt er wel weer een direct achter je om er wat kogel in te rammen :') Goliath is wel gaaf overigens :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_146510991
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef Blester het volgende:
Nu een aantal uurtjes aan het spelen en ondertussen al level 25. Begin de superjump al aardig zat te worden. Tja de gebruikelijke dingen bij de nieuwere Call Of Duty's, spawnplekken kloppen voor geen meter, uiterst vervelende lag in de games etc.

Mappen vallen me een beetje tegen, zeker gezien het overmatige gebruik van de superjump zijn ze gewoon te klein. Verder vallen de wapens me ook een beetje tegen, zit nu nog steeds te spelen met BAL-27 met Target Enchancer, foregrip en Quickdraw grip. Verder speel ik nu met Exo Cloak wat ik nog een beetje vind gaan, van de rest zie ik het nut niet zo in.

Wel een stukje lastiger om killstreaks te halen in deze COD, dat zie je ook wel in het spel terug. Als je even wel kills hebt gemaakt spawnt er wel weer een direct achter je om er wat kogel in te rammen :') Goliath is wel gaaf overigens :)
Exo ability Hover is ideaal voor Strafe kill challenges
  maandag 10 november 2014 @ 20:52:29 #148
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_146511787
Sluit me aan bij de te kleine maps, hoop dat er nog een aantal grotere bijkomen.
  maandag 10 november 2014 @ 21:21:51 #149
340341 Blester
Membre très utile
pi_146513043
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Exo ability Hover is ideaal voor Strafe kill challenges
Challenges zal ik me morgen eens in gaan verdiepen, tot nu toe nog niet gedaan. Toch wel fijn voor de extra XP.

Prestigen bij level 50 weer en dan 10 prestiges? Wat krijg je na een prestige bij deze COD?

Ik mis wel echt extinction (had ik helemaal uitgespeeld bij Ghosts, max level) of zombies hoor.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_146513489
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef Blester het volgende:

[..]

Challenges zal ik me morgen eens in gaan verdiepen, tot nu toe nog niet gedaan. Toch wel fijn voor de extra XP.

Prestigen bij level 50 weer en dan 10 prestiges? Wat krijg je na een prestige bij deze COD?

Ik mis wel echt extinction (had ik helemaal uitgespeeld bij Ghosts, max level) of zombies hoor.
15 prestiges en je krijgt niks op een mooi plaatje en een niet inwisselbare outfit na. Je raakt verder al je vooruitgang kwijt en nu voor de eerste patch ook nog je zelfgemaakte embleem.
  maandag 10 november 2014 @ 23:28:30 #151
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146518537
Ach, heb je ooit wel iets gekregen met prestigen dan waar je iets aan had? Dat doe je door de wens om toch "verder" te komen in het spel en zo hoog mogelijk in rank te komen. Of uit verveling.

Maar goed, je hoeft het niet te doen gelukkig, dan ben je gewoon één van die gasten die 50 uur gespeeld heeft zonder prestige te gaan. Zijn volgens mij vaak van die mannetjes die bang zijn om zonder wat dingen te moeten spelen die ze pas op hogere ranks vrij spelen. Stel je toch eens voor dat ze in het nadeel zijn en dood gaan. Ik geef wel om mijn stats maar niet genoeg om niet te prestigen. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 11 november 2014 @ 00:02:30 #152
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146519714
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 14:38 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Spawns zijn zoals bij elke release van cod niet perfecgt. Lag nooit last van. Vastlopers nog niet gehad, ongebalanceerde wapens net zoals bij elke cod release bedoel je? Resetten van camo challenges is wel jammer.

Dus ja ga door met janken aub.
pi_146521034
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Spawns zijn zoals bij elke release van cod niet perfecgt. Lag nooit last van. Vastlopers nog niet gehad, ongebalanceerde wapens net zoals bij elke cod release bedoel je? Resetten van camo challenges is wel jammer.

Dus ja ga door met janken aub.
Niet perfect is nog wel erg zachtjes uitgedrukt :')

Lag heeft echt 75% last van, dus dat jij dat niet hebt wil niet zeggen dat het geen gigantisch minpunt van de game is. Zelfde geldt voor vastlopers. Ik kan om het potje mn playstation hard resetten omdat ik middenin een gungevecht weer volledig vastloop.

Tevens: (veelal) te kleine maps, niet veel betere scorestreaks dan Ghosts, backgrounds die uit het jaar 200 komen (een render van een Legopoppetje op een zwarte background, kom op zeg :')), gamemodes die kapot zijn zoals Uplink en Kill confirmed etc.

Er kan veel gefixt worden, graag zelfs, maar voorlopig geniet ik er nog niet echt van en dat komt deels omdat hij zovaak vastloopt dat ik uberhaupt niet kan spelen om er van te genieten.
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:14:28 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146521174
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:05 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Niet perfect is nog wel erg zachtjes uitgedrukt :')
[ afbeelding ]

Lag heeft echt 75% last van, dus dat jij dat niet hebt wil niet zeggen dat het geen gigantisch minpunt van de game is. Zelfde geldt voor vastlopers. Ik kan om het potje mn playstation hard resetten omdat ik middenin een gungevecht weer volledig vastloop.

Tevens: (veelal) te kleine maps, niet veel betere scorestreaks dan Ghosts, backgrounds die uit het jaar 200 komen (een render van een Legopoppetje op een zwarte background, kom op zeg :')), gamemodes die kapot zijn zoals Uplink en Kill confirmed etc.

Er kan veel gefixt worden, graag zelfs, maar voorlopig geniet ik er nog niet echt van en dat komt deels omdat hij zovaak vastloopt dat ik uberhaupt niet kan spelen om er van te genieten.
Oh je hebt Playstation hahaha
pi_146521207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oh je hebt Playstation hahaha
:')!
Kleuter.
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:24:20 #156
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146521326
Maar serieus vastlopers? In 10 uur nog geen enkele gehad alleen dat inviten is beetje buggy maar voor de rest werkt het prima. Misschien toch een andere console overwegen heb niemand op xbox er nog over horen klagen of toch maar eens upgraden naar One/PS4
pi_146522331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar serieus vastlopers? In 10 uur nog geen enkele gehad alleen dat inviten is beetje buggy maar voor de rest werkt het prima. Misschien toch een andere console overwegen heb niemand op xbox er nog over horen klagen of toch maar eens upgraden naar One/PS4
Ja echt belachelijk veel. Schijnt inderdaad voornamelijk een PS3 probleem te zijn, maarja, geen geld voor een upgrade momenteel.
pi_146532018
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 november 2014 02:45 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja echt belachelijk veel. Schijnt inderdaad voornamelijk een PS3 probleem te zijn, maarja, geen geld voor een upgrade momenteel.
Heb op de PS4 nu iets van drie keer een vastloper gehad
pi_146533848
pi_146536756
Hoe kom je in godsnaam aan die granaten? Mensen zeggen ja druk G of middlemouse button maar dan krijg ik een soort schermpje ipv dat ik een granaat lanceer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')