reporten omdat je tryhard genoemd wordt?quote:Op zondag 9 november 2014 15:49 schreef gniffie het volgende:
Af en toe als ik goede scores haal in TDM wordt ik uitscholden voor 'Tryhard' en moet ik een leven halen.
Wtf? Ik camp niet eens, wat is er mis met sommige mensen. Snitch als ik ben, toch maar even gereport
'fuck u try hard, get a life noob.' Dat soort shit, sturen ze mee.quote:Op zondag 9 november 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
reporten omdat je tryhard genoemd wordt?Dat is geen scheldwoord he
En tryhard heeft ook niks met campen te maken hoor
![]()
Bijna iedereen ja.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Koopt iedereen 'm alleen maar voor de multi?
Er bestaan geen domme vragen, zou een leraar zeggen. Maar die leraar lult wel uit zijn nek dan.quote:Op zondag 9 november 2014 20:38 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, stomme vraag eigenlijk...
Inderdaad, haha.quote:Op zondag 9 november 2014 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er bestaan geen domme vragen, zou een leraar zeggen. Maar die leraar lult wel uit zijn nek dan.
Wat noem je sci-fi (waar je je aan stoort)? Call of Duty is wel zo dat zo'n beetje alles wat je tegen komt in de SP ook weer terug komt in de MP ja. Uiteindelijk stoor ik mijzelf daar niet aan en voor mij voelt het zoals vanouds maar dan met meer mogelijkheden en dat alles wat sneller gaat door het boosten.quote:Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Inderdaad, haha.
Maar multiplayer zelfde als singeplayer? Ook zoveel sci-fi? Of wel een beetje zoals we gewend zijn van de oudere spellen? Ik neem pas PS+ als ik de single uit heb..
oftewel nog meer sci-fiquote:Op zondag 9 november 2014 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat noem je sci-fi (waar je je aan stoort)? Call of Duty is wel zo dat zo'n beetje alles wat je tegen komt in de SP ook weer terug komt in de MP ja. Uiteindelijk stoor ik mijzelf daar niet aan en voor mij voelt het zoals vanouds maar dan met meer mogelijkheden en dat alles wat sneller gaat door het boosten.
Hm, oké, dan valt het wellicht wel mee! Ja, eigenlijk is heel de singeplayer heel modern (en dat noem ik dus sci-fi). Maar misschien valt het wel mee en vermaak ik me er prima mee. Ik zie het wel.quote:Op zondag 9 november 2014 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat noem je sci-fi (waar je je aan stoort)? Call of Duty is wel zo dat zo'n beetje alles wat je tegen komt in de SP ook weer terug komt in de MP ja. Uiteindelijk stoor ik mijzelf daar niet aan en voor mij voelt het zoals vanouds maar dan met meer mogelijkheden en dat alles wat sneller gaat door het boosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That dude there. I need his prosthetic leg.
Zou kunnen, ik heb de SP niet helemaal voltooid dus ik weet niet hoe gek ze het daar maken.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 20:49 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Nee, stiekem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Haten zonder gegronde redenquote:Op zondag 9 november 2014 18:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Mensen raken steeds meer gefrustreerd omdat het een heel slecht spel is.
Ik speel standaard altijd eerst de singleplayer. Kun je alvast een beetje wennen aan het spel. Daarna begin ik pas met de multiplayer.quote:Op zondag 9 november 2014 19:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Koopt iedereen 'm alleen maar voor de multi? Ben eerst met de story bezig, maar dat hele sci-fi gebeuren vind ik niet zoveel helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |