http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:Op woensdag 19 november 2014 18:25 schreef Quotidien het volgende:
Weet iemand waar je het goedkoopst de steam key kan kopen?
Vooral deze dingen vielen mij ook heel erg op, erger ik me ook kapot aan. Vooral die overpowered assault rifles.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:19 schreef Koenani het volgende:
- de overpowerde assault rifles ten opzichte van de paintballguns aka SMG's
- Glitches in de map waardoor iedereen ipv de objective speelt, probeert in die glitch te komen
- De fullparties die ik alleen maar tegenkom
- De meest retarded spawns
Het is survivallen. Je moet rondes overleven door AI tegenstanders uit te schakelen. Er komen echter naarmate je verder komt steeds meer en moeilijkere tegenstanders. Je kunt dit zowel offline, als online doen en je kunt het met max 4 personen doen. Het leukste (in mijn belevenis) is het met 3 vrienden doen online, zodat je goede strategiëen af kunt spreken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:38 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand wat de co-op optie is? Is dat off-line co-op of online co- op? Is dat gewoon de first person missie of iets anders?
Klinkt nog wel leuk. Ik speel online alleen met mijn broer, maar dat zou dus ook gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is survivallen. Je moet rondes overleven door AI tegenstanders uit te schakelen. Er komen echter naarmate je verder komt steeds meer en moeilijkere tegenstanders. Je kunt dit zowel offline, als online doen en je kunt het met max 4 personen doen. Het leukste (in mijn belevenis) is het met 3 vrienden doen online, zodat je goede strategiëen af kunt spreken.
Voor het behalen van doelen word je beloond met speciale zombie uitrustingen.
Ja is het ook wel. Met zn tweeën is het zeker goed te doen en leuk, heb het al een aantal keer met een maat gespeeld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:27 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Klinkt nog wel leuk. Ik speel online alleen met mijn broer, maar dat zou dus ook gewoon kunnen.
Je moet gewoon reverse boosten, dan speel je tegen mensen die geen duimen hebben en maar gewoon rechtdoor schieten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:13 schreef Hoogstaande het volgende:
O en wie niet die heisa van pubs wil moet eens ranked play spelen. Veel chiller.
Inderdaad. In ghosts speelde ik alleen maar gun game. Maar niet getreurd hij komt er echt wel aan.quote:Op zondag 9 november 2014 00:20 schreef videonatic het volgende:
Geen Gun Game mode vind ik wel jammer
Volgens mij is er nog een glitch. Het valt mij namelijk op dat als je doodgaat voordat je iemand ander vermoord hebt aan het begin van de game, je iedere keer een supply drop krijgt. Ik heb het in ffa geprobeerd en daar werkte het vorige week nog. Eerst laten afknallen en dan krijg je een drop. Kweet biet of dat nu nog werkt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:49 schreef Bolters het volgende:
Wanneer krijg je nu precies zo'n supply drop? Wanneer ik hem krijg is dat namelijk áltijd wanneer ik voor de eerste keer in een potje gekilled wordt
Dat bedoel ik idd. Dat heb ik nu dus ook!quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:45 schreef danny081 het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog een glitch. Het valt mij namelijk op dat als je doodgaat voordat je iemand ander vermoord hebt aan het begin van de game, je iedere keer een supply drop krijgt. Ik heb het in ffa geprobeerd en daar werkte het vorige week nog. Eerst laten afknallen en dan krijg je een drop. Kweet biet of dat nu nog werkt.
Ook dat klopt niet, niet inwisselbare loot neemt geen plek in in je armory. Hij maakt dan simpelweg extra pagina's aan. Enkel inwisselbare loot neemt een plek in. Dat is wel 100% bevestigd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:59 schreef danny081 het volgende:
Ik snap alleen niet wat je met die zooi moet in je armory die je niet kan verkopen. Over een half jaar zit hij vol en kan je niets meer verkopen omdat je alles dat verkoopbaar is al verkocht hebt, maar er kunnen dan ook geen nieuwe dingen meer bij omdat ie vol is met vaste zooi. Dat is mijn theorie tenminste.
En dat is leuk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:59 schreef Koenani het volgende:
[..]
Je moet gewoon reverse boosten, dan speel je tegen mensen die geen duimen hebben en maar gewoon rechtdoor schieten.
Zie een kerel 56-0 op youtube met een aim die echt nergens op slaat
Ik kan met mijn prima verbinding niet tegen sweaty Italianen Spanjaarden of Russen en Polen spelen zonder te benadeeld te worden door lag-compensation.quote:
Op de PS4 wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:17 schreef Craptacular het volgende:
Ben een n00b mbt dit spel op consoles, kan je op de Playstation ook spelen met z'n 2en in een splitscreen?
Veel betere graphics, veel sneller (kan zwaardere spellen aan) en heeft meer spelers. Maar PS3 kan het nu nog prima aan en er spelen nog meer dan genoeg mensen op, maar ik verwacht dat het volgend jaar echter redelijk over is voor old gen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:36 schreef Craptacular het volgende:
Ah nice.
Heb nog een PS3, maar overweeg wel een PS4. In hoeverre is dat een verbetering?
je krijgt ze ook zo vaak als je wel nog leeft. Meestal na als je 5 kills maakt zonder dood te gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat je altijd doodgaat komt omdat de gane een resetpunt moet vinden om de supplydrop toe te dienen. Een death is het meest voorkomende reset moment dus vandaar dat het altijd lijkt dat je eerste dood moet gaan. Dat is echter niet hoe het zit. Supplydrops worden eens per x aantal gespeelde minuten vrijgegeven, om en nabij het uur. Althans, dat is de algemeen aangenomen hypothese.
[..]
Ook dat klopt niet, niet inwisselbare loot neemt geen plek in in je armory. Hij maakt dan simpelweg extra pagina's aan. Enkel inwisselbare loot neemt een plek in. Dat is wel 100% bevestigd.
Meh toch maar net ff een PS4 gehaald. Vind het ding nu al awesome.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Veel betere graphics, veel sneller (kan zwaardere spellen aan) en heeft meer spelers. Maar PS3 kan het nu nog prima aan en er spelen nog meer dan genoeg mensen op, maar ik verwacht dat het volgend jaar echter redelijk over is voor old gen.
Precies, dat is ook een soort reset moment.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je krijgt ze ook zo vaak als je wel nog leeft. Meestal na als je 5 kills maakt zonder dood te gaan.
Jaquote:Op zondag 23 november 2014 15:06 schreef Jiang153 het volgende:
Is de fast mag attachment de enige vorm van snel herladen?
Denk het wel, weet niet of de fast hands perk de snelheid van herladen ook minder laat worden, voor zover ik kan lezen geeft het je enkel de mogelijkheid om te herladen wanneer je sprint.quote:Op zondag 23 november 2014 15:06 schreef Jiang153 het volgende:
Is de fast mag attachment de enige vorm van snel herladen?
Boeie.quote:
Fast hands geeft geen snellere reload.quote:Op zondag 23 november 2014 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk het wel, weet niet of de fast hands perk de snelheid van herladen ook minder laat worden, voor zover ik kan lezen geeft het je enkel de mogelijkheid om te herladen wanneer je sprint.
Is er al op old gen. En EM1 heeft een zieke buff gekregen. Lasers out of the ass right now.quote:
Software zonder bugs.quote:Op maandag 24 november 2014 02:15 schreef PalmRoyale het volgende:
Je zou verwachten dat een franchise die al meer dan 10 jaar bestaat onderhand wel eens een keer een spel kan uitbrengen dat vanaf de 1e dag geen bugs, geen glitches, geen exploits, goede netcode, goede matchmaking, en gebalanceerde wapens heeft. Maar nee hoor, het is ieder jaar weer hetzelfde liedje. Ieder jaar weer leveren ze een beta af en het rare is dat de consument het iedere keer weer pikt.
heb vanmiddag gewoon gespeeldquote:Op maandag 24 november 2014 19:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn de servers nog steeds offline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |