Dan moet je meer exo movement gebruiken ga namelijk echt zelden dood door die flikkertjes.quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iedereen speelt met silencer nu ongeveer. Daarom is die microfoon die je op je wapen kan doen wel geniaal.
Oh en ik begin nu al te merken dat steeds meer mensen doorkrijgen dat quickscopen nog sterker is dan vorige jaren. Je hebt dan wel geen quickdraw maar dat is totaal niet nodig omdat de kogel al rechtschiet als je voor de helft ingezoomd bent. In deze cod schiet ik echt vaak raak met quickscopes. in vorige cods was ik er niet echt goed in en miste ik veel meer dan ik raak schoot.
Ik merk het vooral omdat ik er zelf veel beter in ben dan in de vorige delen, niet zo zeer dat ik er veel mee gekilled wordt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je meer exo movement gebruiken ga namelijk echt zelden dood door die flikkertjes.
Als je wat vrienden hebt die het ook spelen zou ik het je sowieso wel aanraden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:25 schreef biertank het volgende:
Ik zit te twijfelen deze te halen, na MW3 was ik wel klaar met al die blerende noobtubende campende kut kinderen.
Deze lijkt iedereen heel erg positief te zijn, raden jullie de game aan?
Het meest gebruikte wapen tot nu toe, maar een class aanmaken genaamd BAL mag nietquote:
SMG mag ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het meest gebruikte wapen tot nu toe, maar een class aanmaken genaamd BAL mag niet
Iemand dit me dit kan vertellen?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:17 schreef Bolters het volgende:
Het is wel echt wennen zeg. Had in de vorige cod-delen een killstreak van boven de 2, zit nu op 0.89, haha. Moet echt wennen aan dat jumpen etc.
Hoe zit het eigenlijk met die kleding? Krijg soms helms en andere dingen, maar na een paar potjes verdwijnen ze weer
Ja. Voor een 5 killstreak krijg je bloodshet helm, voor 10 handschoenen, 15 been armor, 20 body armor/quote:
Ahh ok. Je kunt dus maar 30 minuten met die items spelen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Voor een 5 killstreak krijg je bloodshet helm, voor 10 handschoenen, 15 been armor, 20 body armor/
En ze blijven 30 min in game geldig. (de volgorde kan iets anders zijn, maar wel om de 5 killstreak)
Ja met die bloodshet dingen wel. De andere dingen die je unlocked krijg je gewoon voor altijd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ahh ok. Je kunt dus maar 30 minuten met die items spelen?
Oke, het ging inderdaad oom die bloodshet dingen. Dan heb je daar ook weinig aan, maar goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja met die bloodshet dingen wel. De andere dingen die je unlocked krijg je gewoon voor altijd.
Zo ver ik weet kan je bij leaderboards en dan op vrienden of clan sorteren. Van de rest weet ik het ook niet. Bij vorige delen had je die website. Weet niet of dat nu weer is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, het ging inderdaad oom die bloodshet dingen. Dan heb je daar ook weinig aan, maar goed
Thnx man!
Ander vraagje: klopt het dat je nergens de stats van je vriende kunt checken? Ik zie alleen maar algemene leaderbords
Bij leaderbords staat er bij mij inderdaad dat ik kan sorteren via vierkantje, maar wat ik ook doe: hij blijft constant op all staan. Kan helemaal niet switchenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo ver ik weet kan je bij leaderboards en dan op vrienden of clan sorteren. Van de rest weet ik het ook niet. Bij vorige delen had je die website. Weet niet of dat nu weer is.
Je accuracy staat bij je combat record, dat je kan vinden bij operator.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:52 schreef Bolters het volgende:
[..]
Bij leaderbords staat er bij mij inderdaad dat ik kan sorteren via vierkantje, maar wat ik ook doe: hij blijft constant op all staan. Kan helemaal niet switchen
En ik zie ook nergens mij accuracy. Ook jammer
Okido, had ik daar nog niet zien staan. Thnx!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je accuracy staat bij je combat record, dat je kan vinden bij operator.
nee. Maar als je op de ps4 speelt mag je bij mij en mijn vrienden wel mee doen.quote:
geen idee eigenlijk :p heb wel een "clan" omdat die het mee neemt van ghost. Van de rest geen idee wat je er eigenlijk mee moet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Doen die clans het wel? Bij mij staat alles nog steeds op 0
Ja ik ook en wij hebben al best veel gespeeld in AW. Maar er gebeurt nog niks. Je kunt er emblems en shizzle mee unlocken en gold en red clantags. Gewoon voor voor de show.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk :p heb wel een "clan" omdat die het mee neemt van ghost. Van de rest geen idee wat je er eigenlijk mee moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |