Slechtste mappen ooit in COD, waardeloze killstreaks, snipers die vertieft waren, enemies die amper te zien waren doordat ze perfect opgingen in de map moet ik nog even door gaan?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om te kijken waar ik ben in de map? Positionering.
Niet waar, dan is alleen mijn partymeember geel maar ik niet.
Noem de ebola van Ghosts eens op dan? Ik vind hier vooralsnog veel meer ebola in zitten.
Ik struggle al als een malle om een normale CP te halenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:12 schreef Timmos het volgende:
CP in HP is wel lichtelijk OP.. Maak m support, better odds en double tap, 1400 punten, gemiddeld nu 3 CP's met toffe streaks per HP game
Daarom support.. Per 10-12 kills een package!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik struggle al als een malle om een normale CP te halenHardline is wel een must in dit spel net zoals Blast supressor.
Ja graag.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechtste mappen ooit in COD, waardeloze killstreaks, snipers die vertieft waren, enemies die amper te zien waren doordat ze perfect opgingen in de map moet ik nog even door gaan?
-Welke mappen in de eerste release waren een remake van een oude COD dan? Alleen die tyfus grote toch waar iedereen zat te snipenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja graag.
Geef ik ook meteen even tegencommentaar.
- Meeste mappen waren remakes van toppers uit vorige CoD titels, dus vreemd argument van je. Daarnaast is dat natuurlijk ook maar een mening.
- Waardeloze killstreaks mee eens. De killstreaks in deze titel zijn niet bijzonder veel beter tho'.
- Snipers die vertieft waren? Licht aub toe? Ik vind de sniper in Ghosts beter dan die in BO2 of AW, aangezien je in die versies niet eens hoefde in te zoomen voor je al iemand een headshot kon schieten. En dan kwam de kogel vaak ook nog eens tien meter naast die speler maar was het toch een headshot. Dat was in Ghosts niet het geval.
- Mwah, betere bril kopen. kleuren waren niet bijzonder, geef ik toe, maar spelers waren altijd te zien.
Nee hoor, zeker niet. Alleen wel met iemand die Ghosts zeker fijn vond spelen en door mensen zoals jij die haten om het haten ipv daadwerkelijk de game te hebben gespeeld of er een objectief oordeel over willen vellen is die game gewoon verpest geraakt en waren de servers al leeg een maand voordat AW uitkwam. En dat is zonde. En het irritante is ook nog dat AW enorm veel fouten heeft (zeker nu in het begin uiteraard) maar toch de hemel in wordt geprezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar volgens mij praat ik nu met de enige Ghosts fanboy op deze hele wereldbol.
Ik heb die game toch ook gespeeld knul. Enige goede aan Ghosts was de hitdetection en de perk indeling de rest was pure rommel. Maar goed zal wel een rede hebben dat niemand die meuk meer speelt he en dat er gemiddeld meer mensen elke avond BO2 speeldequote:Op donderdag 6 november 2014 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet. Alleen wel met iemand die Ghosts zeker fijn vond spelen en door mensen zoals jij die haten om het haten ipv daadwerkelijk de game te hebben gespeeld of er een objectief oordeel over willen vellen is die game gewoon verpest geraakt en waren de servers al leeg een maand voordat AW uitkwam. En dat is zonde. En het irritante is ook nog dat AW enorm veel fouten heeft (zeker nu in het begin uiteraard) maar toch de hemel in wordt geprezen.
En je hebt het echt 100% fout wat betreft snipers, dat grijp je echt volledig uit de lucht
Wauw, gelukkig kwam dit nooit eerder voor in een CODquote:
Wat bedoel je met trager?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef Albert86 het volgende:
Singleplayer uitgespeeld en net ff een paar potjes multiplayer gedaan. Moet zeggen dat de multiplayer een stuk trager gaat dan bij Ghosts. Of iedereen moet nog wennen. Kan ook nog.
Op de een of andere manier voelt het allemaal langzamer gaan. Je komt niet achter elke hoek een enemy tegen bijvoorbeeld. Bij Ghosts had ik het gevoel dat er altijd wel ergens iemand zat. Nu ren en spring ik een tijdje rond en kom dan eindelijk iemand tegen en ik sprint weer verder.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bedoel je met trager?
Die map waar na een tijd een nieuw stuk opent is wel grappig, sprong met KC gelijk op zo'n bus die er staat waar je naar de andere kant van de map kan kijken waar het andere team bijna zeker omhoog springt, 4 kills in een paar seconden.
dafuq :p weet je zeker dat je de goede cod speelt. Dit is echt de meest snelle cod van allemaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier voelt het allemaal langzamer gaan. Je komt niet achter elke hoek een enemy tegen bijvoorbeeld. Bij Ghosts had ik het gevoel dat er altijd wel ergens iemand zat. Nu ren en spring ik een tijdje rond en kom dan eindelijk iemand tegen en ik sprint weer verder.
Man, je kan geen 3 meter van je spawn af of er rent wel weer iemand naar je toequote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier voelt het allemaal langzamer gaan. Je komt niet achter elke hoek een enemy tegen bijvoorbeeld. Bij Ghosts had ik het gevoel dat er altijd wel ergens iemand zat. Nu ren en spring ik een tijdje rond en kom dan eindelijk iemand tegen en ik sprint weer verder.
Iedereen speelt met silencer nu ongeveer. Daarom is die microfoon die je op je wapen kan doen wel geniaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik zonder silencer speel en iemand neer schiet heb ik vaak binnen een paar seconden ook een paar gaten in mijn rug. Alles en iedereen zou juist sneller moeten gaan met exo. Soms zit ik gewoon aan de verkeerde kant van de map en loop ik ook doelloos rond maar dat is niet vaak.
Dat is wel wat ik haat aan die exosuit, bitches die altijd weg proberen te komen om wat voor reden dan ook doen dat nu nog sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |