abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146372537
Kun je nergens meer de stats van je vrienden zien? Ik zie alleen algemene rankings namelijk.
  donderdag 6 november 2014 @ 17:09:01 #52
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146373109
quote:
7s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:06 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Om te kijken waar ik ben in de map? Positionering.
Niet waar, dan is alleen mijn partymeember geel maar ik niet.

Noem de ebola van Ghosts eens op dan? Ik vind hier vooralsnog veel meer ebola in zitten.
Slechtste mappen ooit in COD, waardeloze killstreaks, snipers die vertieft waren, enemies die amper te zien waren doordat ze perfect opgingen in de map moet ik nog even door gaan?
pi_146373235
CP in HP is wel lichtelijk OP.. Maak m support, better odds en double tap, 1400 punten, gemiddeld nu 3 CP's met toffe streaks per HP game :')
  donderdag 6 november 2014 @ 17:16:39 #54
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146373399
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:12 schreef Timmos het volgende:
CP in HP is wel lichtelijk OP.. Maak m support, better odds en double tap, 1400 punten, gemiddeld nu 3 CP's met toffe streaks per HP game :')
Ik struggle al als een malle om een normale CP te halen _O- Hardline is wel een must in dit spel net zoals Blast supressor.
pi_146373453
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik struggle al als een malle om een normale CP te halen _O- Hardline is wel een must in dit spel net zoals Blast supressor.
Daarom support.. Per 10-12 kills een package!
pi_146373455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Slechtste mappen ooit in COD, waardeloze killstreaks, snipers die vertieft waren, enemies die amper te zien waren doordat ze perfect opgingen in de map moet ik nog even door gaan?
Ja graag.
Geef ik ook meteen even tegencommentaar.

- Meeste mappen waren remakes van toppers uit vorige CoD titels, dus vreemd argument van je. Daarnaast is dat natuurlijk ook maar een mening.
- Waardeloze killstreaks mee eens. De killstreaks in deze titel zijn niet bijzonder veel beter tho'.
- Snipers die vertieft waren? Licht aub toe? Ik vind de sniper in Ghosts beter dan die in BO2 of AW, aangezien je in die versies niet eens hoefde in te zoomen voor je al iemand een headshot kon schieten. En dan kwam de kogel vaak ook nog eens tien meter naast die speler maar was het toch een headshot. Dat was in Ghosts niet het geval.
- Mwah, betere bril kopen. kleuren waren niet bijzonder, geef ik toe, maar spelers waren altijd te zien.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 6 november 2014 @ 17:22:00 #57
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146373584
quote:
7s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja graag.
Geef ik ook meteen even tegencommentaar.

- Meeste mappen waren remakes van toppers uit vorige CoD titels, dus vreemd argument van je. Daarnaast is dat natuurlijk ook maar een mening.
- Waardeloze killstreaks mee eens. De killstreaks in deze titel zijn niet bijzonder veel beter tho'.
- Snipers die vertieft waren? Licht aub toe? Ik vind de sniper in Ghosts beter dan die in BO2 of AW, aangezien je in die versies niet eens hoefde in te zoomen voor je al iemand een headshot kon schieten. En dan kwam de kogel vaak ook nog eens tien meter naast die speler maar was het toch een headshot. Dat was in Ghosts niet het geval.
- Mwah, betere bril kopen. kleuren waren niet bijzonder, geef ik toe, maar spelers waren altijd te zien.
-Welke mappen in de eerste release waren een remake van een oude COD dan? Alleen die tyfus grote toch waar iedereen zat te snipen :')
- Hahaha in AW kun je zeker quickscopen maar het is lang niet zo erg als in Ghosts daar kon je een meter naast iemand schieten en nog een kill krijgen.
-Betere bril heb ik niet nodig. Waren wel een paar mappen waar spelers goed te zien waren maar in de meeste niet. Veel te donker allemaal dat hebben ze een stuk beter aangepakt in AW.

Maar volgens mij praat ik nu met de enige Ghosts fanboy op deze hele wereldbol.
pi_146373703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar volgens mij praat ik nu met de enige Ghosts fanboy op deze hele wereldbol.
Nee hoor, zeker niet. Alleen wel met iemand die Ghosts zeker fijn vond spelen en door mensen zoals jij die haten om het haten ipv daadwerkelijk de game te hebben gespeeld of er een objectief oordeel over willen vellen is die game gewoon verpest geraakt en waren de servers al leeg een maand voordat AW uitkwam. En dat is zonde. En het irritante is ook nog dat AW enorm veel fouten heeft (zeker nu in het begin uiteraard) maar toch de hemel in wordt geprezen.

En je hebt het echt 100% fout wat betreft snipers, dat grijp je echt volledig uit de lucht :?
  donderdag 6 november 2014 @ 17:27:42 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146373757
quote:
7s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nee hoor, zeker niet. Alleen wel met iemand die Ghosts zeker fijn vond spelen en door mensen zoals jij die haten om het haten ipv daadwerkelijk de game te hebben gespeeld of er een objectief oordeel over willen vellen is die game gewoon verpest geraakt en waren de servers al leeg een maand voordat AW uitkwam. En dat is zonde. En het irritante is ook nog dat AW enorm veel fouten heeft (zeker nu in het begin uiteraard) maar toch de hemel in wordt geprezen.

En je hebt het echt 100% fout wat betreft snipers, dat grijp je echt volledig uit de lucht :?
Ik heb die game toch ook gespeeld knul. Enige goede aan Ghosts was de hitdetection en de perk indeling de rest was pure rommel. Maar goed zal wel een rede hebben dat niemand die meuk meer speelt he en dat er gemiddeld meer mensen elke avond BO2 speelde _O- _O-

Hou je zelf niet voor de gek joh.
pi_146375424
pi_146376655
Nog steeds geen deticated servers op PC zo waardeloos, zeker in vergelijking tot cs go
  donderdag 6 november 2014 @ 19:06:51 #62
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146376922
quote:
Wauw, gelukkig kwam dit nooit eerder voor in een COD :')
pi_146385839
Singleplayer uitgespeeld en net ff een paar potjes multiplayer gedaan. Moet zeggen dat de multiplayer een stuk trager gaat dan bij Ghosts. Of iedereen moet nog wennen. Kan ook nog.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  donderdag 6 november 2014 @ 22:45:33 #64
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146386319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef Albert86 het volgende:
Singleplayer uitgespeeld en net ff een paar potjes multiplayer gedaan. Moet zeggen dat de multiplayer een stuk trager gaat dan bij Ghosts. Of iedereen moet nog wennen. Kan ook nog.
Wat bedoel je met trager?

Die map waar na een tijd een nieuw stuk opent is wel grappig, sprong met KC gelijk op zo'n bus die er staat waar je naar de andere kant van de map kan kijken waar het andere team bijna zeker omhoog springt, 4 kills in een paar seconden. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_146386555
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:45 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wat bedoel je met trager?

Die map waar na een tijd een nieuw stuk opent is wel grappig, sprong met KC gelijk op zo'n bus die er staat waar je naar de andere kant van de map kan kijken waar het andere team bijna zeker omhoog springt, 4 kills in een paar seconden. :')
Op de een of andere manier voelt het allemaal langzamer gaan. Je komt niet achter elke hoek een enemy tegen bijvoorbeeld. Bij Ghosts had ik het gevoel dat er altijd wel ergens iemand zat. Nu ren en spring ik een tijdje rond en kom dan eindelijk iemand tegen en ik sprint weer verder.
pi_146387065
Ben m aant downloaden *)
pi_146387126
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Op de een of andere manier voelt het allemaal langzamer gaan. Je komt niet achter elke hoek een enemy tegen bijvoorbeeld. Bij Ghosts had ik het gevoel dat er altijd wel ergens iemand zat. Nu ren en spring ik een tijdje rond en kom dan eindelijk iemand tegen en ik sprint weer verder.
dafuq :p weet je zeker dat je de goede cod speelt. Dit is echt de meest snelle cod van allemaal.

Vind ik dan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 6 november 2014 @ 23:07:41 #68
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_146387393
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Man, je kan geen 3 meter van je spawn af of er rent wel weer iemand naar je toe _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_146387472
Dan zit ik zeker steeds in de rustige servers... ;(
pi_146387765
Het is wel echt wennen zeg. Had in de vorige cod-delen een killstreak van boven de 2, zit nu op 0.89, haha. Moet echt wennen aan dat jumpen etc.

Hoe zit het eigenlijk met die kleding? Krijg soms helms en andere dingen, maar na een paar potjes verdwijnen ze weer :P
  donderdag 6 november 2014 @ 23:19:18 #71
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_146387835
Traag? Man, de helft van de potjes zijn chaos met al dat gespring en gedodge.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 6 november 2014 @ 23:20:23 #72
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146387874
Als ik zonder silencer speel en iemand neer schiet heb ik vaak binnen een paar seconden ook een paar gaten in mijn rug. Alles en iedereen zou juist sneller moeten gaan met exo. Soms zit ik gewoon aan de verkeerde kant van de map en loop ik ook doelloos rond maar dat is niet vaak.

Dat is wel wat ik haat aan die exosuit, bitches die altijd weg proberen te komen om wat voor reden dan ook doen dat nu nog sneller. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 6 november 2014 @ 23:59:52 #73
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146388955
Tip voor iedereen speel dit spel niet als je moe bent :')
pi_146392305
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Als ik zonder silencer speel en iemand neer schiet heb ik vaak binnen een paar seconden ook een paar gaten in mijn rug. Alles en iedereen zou juist sneller moeten gaan met exo. Soms zit ik gewoon aan de verkeerde kant van de map en loop ik ook doelloos rond maar dat is niet vaak.

Dat is wel wat ik haat aan die exosuit, bitches die altijd weg proberen te komen om wat voor reden dan ook doen dat nu nog sneller. :P
Iedereen speelt met silencer nu ongeveer. Daarom is die microfoon die je op je wapen kan doen wel geniaal.

Oh en ik begin nu al te merken dat steeds meer mensen doorkrijgen dat quickscopen nog sterker is dan vorige jaren. Je hebt dan wel geen quickdraw maar dat is totaal niet nodig omdat de kogel al rechtschiet als je voor de helft ingezoomd bent. In deze cod schiet ik echt vaak raak met quickscopes. in vorige cods was ik er niet echt goed in en miste ik veel meer dan ik raak schoot.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_146394368
Ik zit te twijfelen deze te halen, na MW3 was ik wel klaar met al die blerende noobtubende campende kut kinderen.
Deze lijkt iedereen heel erg positief te zijn, raden jullie de game aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')