RELEASE: 04-11-14quote:Call of Duty: Advanced Warfare is the eleventh main Call of Duty game. It will be developed by Sledgehammer Games on PlayStation 4, Xbox One and PC and High Moon Studios on PlayStation 3 and Xbox 360. It is set to be released on November 4, 2014 for Xbox One,[3] PlayStation 4,[3] PlayStation 3,[4] Xbox 360,[4] and PC. It is the first game in the series to benefit from the three year development cycle.
Mee eens.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:32 schreef poker4lifee het volgende:
nep dat je geen voetstappen kan horen
Wel. Er zijn genoeg levels waar je binnen in tunnels/huisjes etc etc kan lopen waar niet iedereen van boven je komt. Detroit is bijvoorbeeld een geweldig level voor smgs. En nog een paar maar weet al die namen nog nietquote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
100% nog te zwak hoor.
Spelen zoals je met een SMG zou spelen gaat niet op in dit spel. Dat moet opnieuw worden uitgevonden. Zodra iemand wegspringt ben je met een SMG meteen out of range en heeft de AR weer dik voordeel.
[..]
Mee eens.
Hahaha nee joh. AR zijn de enige wapens die de moeite zijn om mee te spelen op dit moment. Zit je op een kleinere map dan pak je een variant van de BAL dat is de beste SMG en AR gecombineerd in 1 wapen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel. Er zijn genoeg levels waar je binnen in tunnels/huisjes etc etc kan lopen waar niet iedereen van boven je komt. Detroit is bijvoorbeeld een geweldig level voor smgs. En nog een paar maar weet al die namen nog niet
Als je niet noob bent is AR makkiequote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha nee joh. AR zijn de enige wapens die de moeite zijn om mee te spelen op dit moment. Zit je op een kleinere map dan pak je een variant van de BAL dat is de beste SMG en AR gecombineerd in 1 wapen.
Ik speel in die kleine ruimtes liever met die smg dan met die ar. Alles daar buiten wel met ar.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha nee joh. AR zijn de enige wapens die de moeite zijn om mee te spelen op dit moment. Zit je op een kleinere map dan pak je een variant van de BAL dat is de beste SMG en AR gecombineerd in 1 wapen.
quote:
Ja maar dat zegt dan meer over jou dan over het spel.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speel in die kleine ruimtes liever met die smg dan met die ar. Alles daar buiten wel met ar.
Daarom is het ook mijn mening. En zeg ik niet dat het een feit is.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt dan meer over jou dan over het spel.
Gelukkig is het jou mening inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom is het ook mijn mening. En zeg ik niet dat het een feit is.
Hoe kan je de claymore nou missen, gebruikte toch echt niemandquote:Op woensdag 5 november 2014 19:02 schreef yvette1982 het volgende:
Ik speel op de ps4.
Vinden jullie ook dat er weinig opties zijn. Zo mis ík o.a. de claymore. Komt een soortgelijk boobytrap ook niet meer?
Als je campt is het ideaal jaquote:Op woensdag 5 november 2014 19:19 schreef yvette1982 het volgende:
Ik wel, op de juiste plek leverde het veel kills op.
Ik plaats graag bommen.
Echt totaal niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah tis en blijft een game die campen beloont heb ik gemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |