zullen we dat ooit nog serieus kunnen zeggenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat een moeilijke pot voor Barcelona.
Dit wint Ajax makkelijk met 2-0.
Gelukkig hebben wij Siggy, die maakt er dan wel gewoon 4quote:
Goed verhaal en prima onderbouwing, jouw vriend houd er een prima visie op na.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef JanCees het volgende:
Een goede vriend van mij denkt 0-1 en een niet zo leuke wedstrijd.
Ik kan me daar niet druk om maken, hij werkt nu voor Barcelona, dan mag je best juichen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer onrespectvol vinden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer onrespectvol vinden.
Boeien? hij werkt nu voor Barca.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zonder Ajax had deze jongen nooit bereikt wat hij nu heeft kunnen bereiken hè. Neem dat mee!
Hij kan niet wachten tot hij weer terug is bij Ajaxquote:Op woensdag 5 november 2014 12:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boeien? hij werkt nu voor Barca.
Waarom zou je juichen voor een doelpunt? Het is godverdomme je werk.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een totale fucking bullshit dat Suarez niet gaat juichen
Ik vind dat zo absurd, pleur toch een eind op zeg.
Oh en verder denk ik 0-2.
Dit ja. Schandalige opmerking van Haags-kwartiertje. Maar goed, hij is natuurlijk ook voor Ado. Maar als hun top speler verkocht wordt en tegen zijn oude club Ado de goals erin schiet en helemaal uit zn dak gaat, baalt ie als een stekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je juichen voor een doelpunt? Het is godverdomme je werk.
Zie jij een postbode juichen als hij een brief door de brievenbus pleurt?
© Mario Balotelli
Ajax won vorig jaar ook gewoon van Barca hoor. Ajax is de enige club (in Nederland) die zoiets zou kunnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef hafcfan het volgende:
Doe dit lekker schriftelijk af. Al hoewel Celta won ook
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij gaan het samen goed hebben
Toen deden Messi en Suarez niet mee en waren ze al geplaatst.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax won vorig jaar ook gewoon van Barca hoor. Ajax is de enige club (in Nederland) die zoiets zou kunnen.
Met of zonder Messi, Ajax had zou hebben gewonnen. Verder had Barca een prima team opgesteld dat ontzettend graag wilde winnen. Ajax was gewoon beter.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen deden Messi en Suarez niet mee en waren ze al geplaatst.
Feit. Maar vanavond zie ik het niet gebeuren. In tegendeel...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met of zonder Messi, Ajax had zou hebben gewonnen. Verder had Barca een prima team opgesteld dat ontzettend graag wilde winnen. Ajax was gewoon beter.
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij kan niet wachten tot hij weer terug is bij Ajax
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feit. Maar vanavond zie ik het niet gebeuren. In tegendeel...
Dit ja. Ik zie Barca dan ook niet als CL kanshebber. Real of Bayern zal hem pakken. Heel misschien Chelsea als ze heeeeel goed verdedigen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef hafcfan het volgende:
Toch heeft dat Barca echt een dramatische verdedigng vergeleken met Real, Bayern, Chelsea, Atleti en zo zijn er nog wel meer. Belachelijke aankopen. Heb je Messi en Neymar en dan haal je Suarez i.p.v verdedigers
Ik ook niet want dan is het crisis daar dus ik neem aan dat zij scherp beginnen en als de overwinning veilig gesteld is gas terugnemenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Suarez zou makkelijk vervangen kunnen worden met El Haddadi, Pedro of dat andere talent.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef hafcfan het volgende:
Toch heeft dat Barca echt een dramatische verdedigng vergeleken met Real, Bayern, Chelsea, Atleti en zo zijn er nog wel meer. Belachelijke aankopen. Heb je Messi en Neymar en dan haal je Suarez i.p.v verdedigers
valt allemaal wel mee, dat ze vaak voor lul staan heeft meer met de manier van voetballen te makenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef hafcfan het volgende:
En toch.. 11 tegen 11quote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En niet geheel toevallig verliest Barca meteen 2x achter elkaar als Suarez meedoet..quote:Op woensdag 5 november 2014 12:38 schreef hafcfan het volgende:
Waarom deze man toen plat op zijn gezicht viel is me nog steeds niet helemaal duidelijkquote:Moeizaam herstel na val in gracht
AMSTERDAM -
De gedachten van veel supporters zullen vanavond tijdens Ajax-FC Barcelona uitgaan naar een 47-jarige fan uit Kortenhoef.
De man viel tijdens de vorige editie van Ajax-Barça in de 39e minuut van de tribune in de stadiongracht en brak zijn kaak, neus en tanden. Hij lag een aantal dagen in coma. Het slachtoffer is nog steeds herstellende en heeft problemen met zijn spraak en zicht.
Ik denk dat 99,8% er niet eens aangedacht had.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom deze man toen plat op zijn gezicht viel is me nog steeds niet helemaal duidelijk
Een wedstrijd maken op FOK!? Bedankt Hans.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
Jammer dat de TS de wedstrijd niet meer mag maken op FOK!.
Kwam dat bericht net tegen en vroeg het me af.. zag er best pijnlijk uit vorig jaarquote:Op woensdag 5 november 2014 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,8% er niet eens aangedacht had.
ja leukquote:Op woensdag 5 november 2014 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een wedstrijd maken op FOK!? Bedankt Hans.
Ik was hem al vergeten. Blijkbaar liet hij geen verpletterende indruk achter.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom deze man toen plat op zijn gezicht viel is me nog steeds niet helemaal duidelijk
Minachting van je werkgever.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Stiggie het volgende:
Suarez zal niet juichen als hij scoort uit respect voor Ajax.
Suarez en respectquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Stiggie het volgende:
Wat mis ik die manquote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Stiggie het volgende:
Uit respect voor Ajax zal hij ook niemand in zijn nek bijten. Uit respect voor Ajax wil hij ooit ook terugkeren bij Ajax.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef Stiggie het volgende:
Wees blij.. hij scoort niet vaak maar wel altijd in de grote wedstrijdenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Stiggie het volgende:
Godverdomme. Siggy staat weer in de spits
Staat al meer dan 1000 minuten droog in de CL.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wees blij.. hij scoort niet vaak maar wel altijd in de grote wedstrijden
Ja vond je het kut toen ze vorig jaar van Barca wonnen ;-)quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop dat het een gênante avond voor Ajax wordt..
Ik zei gisteren gekscherend tijdens Real Madrid v Liverpool, ergens in de eerste helft, dat ik een Jan Dekker-UI zou nemen voor een week als het 1-0 zou blijven.quote:
Sterkte.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren gekscherend tijdens Real Madrid v Liverpool, ergens in de eerste helft, dat ik een Jan Dekker-UI zou nemen voor een week als het 1-0 zou blijven.
Clasie en Te Vrede in de Champions Leaguequote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hahahaha Rotterdam![]()
![]()
Dat kan natuurlijk helemaal niet want die spelen nooit CL
Wat was erquote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Het is weer lachen gieren brullen bij de nos
Spelen vast nog wel ooit CL met een club als Ludogorets.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Clasie en Te Vrede in de Champions League
En terecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Staat Henri wel eens vaker op het veld eigenlijk?
Heeft promotie gemaakt dan
Hendrix > Rakiticquote:
Je hebt gelijk, ik sloeg even door. Locadia is natuurlijk niet beter dan Suarez.quote:
Goed dat je dat durft toe te gevenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik sloeg even door. Locadia is natuurlijk niet beter dan Suarez.
Schandalig dat ze dat niet laten zien inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er al beelden geweest van Suarez bij FC Groningen?
Heb vanmiddag nog Hans Nijland over Suarez gehoord op de radio. Hij was zeer lovend.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schandalig dat ze dat niet laten zien inderdaad.
Juichen als je scoort tegen Ajaxquote:Op woensdag 5 november 2014 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou ook niet juichen na de 0-6.
Die kan er echt HE-LE-MAAL niets vanquote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Slobeend het volgende:
Hans Hateboer over 5 jaar bij Barca.
Wiequote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Slobeend het volgende:
Hans Hateboer over 5 jaar bij Barca.
Speelt Cuenca mee?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ajax wordt in de kont gepakt door deze 3 vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ajax wordt in de kont gepakt door deze 3 vanavond
[ afbeelding ]
Henri is de golden boy van de NOSquote:Op woensdag 5 november 2014 20:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Staat Henri wel eens vaker op het veld eigenlijk?
Heeft promotie gemaakt dan
Is er iets mis met FOK!ken vanuit het stadion?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten alle ajacieden in het ajax topic ofzo?
Ze zijn op teletekst aan het zoeken nu ze opeens merken dat het niet te zien is op 818.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten alle ajacieden in het ajax topic ofzo?
dat doe ik ook wel nsquote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er iets mis met FOK!ken vanuit het stadion?
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Met witte vlaggetjes zwaaien.Ze geven zich al gewonnen.
Huh, die speelt toch wel?quote:
tijd voor de ovenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Met witte vlaggetjes zwaaien.Ze geven zich al gewonnen.
Wat een rare huidskleur.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeggen we ook van Z. Piet.quote:
ik gun die teringjoden geen winstquote:Op woensdag 5 november 2014 20:44 schreef rakzso het volgende:
Beter wint Ajax. Ik zeg dit niet alleen omdat ik een Ajacied ben, maar omdat het ook goed is voor het Nederlands voetbal is. LAAT BARCA EEN POEPIE RUIKEN!
nou nou nouquote:Op woensdag 5 november 2014 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik gun die teringjoden geen winst
Dit denk ik ook, maar aan de andere kant; het NL voetbal is al niet best dus dat zou beter zijn...quote:Op woensdag 5 november 2014 20:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik gun die teringjoden geen winst
Sommige mensen zijn zo triest dat ze liever ons CL-ticket kwijtraken als ze Ajax dan maar niet hoeven te zien winnen. Maar wel kijken, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, maar aan de andere kant; het NL voetbal is al niet best dus dat zou beter zijn...
haha ja indd iksdeequote:Op woensdag 5 november 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
het zegt genoeg als cilessen je beste man is xD
SPOILER: PSG-APOELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
da's snelSPOILER: PSG-APOELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hé.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo triest dat ze liever ons CL-ticket kwijtraken als ze Ajax dan maar niet hoeven te zien winnen. Maar wel kijken, natuurlijk.
Lekker aanvallend.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
RM + Barcelona gefuseerd
[ afbeelding ]
Zijn er meerdere mods dan?quote:
SPOILER: City-CSKAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM en GGMM2quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
haha echt nietSPOILER: City-CSKAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha die speelt nooit meer CL vanaf nuquote:
Boer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
zou toch fijn zijn als hij geblesseerd raakt
wie is ajax' 2e keeper?
De man met negen vingers, Boer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
wie is ajax' 2e keeper?
Vermeerquote:Op woensdag 5 november 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
wie is ajax' 2e keeper?
Een kenner.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
bayern barca aub lekker afslachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het kunnen dat het mensen zijn en beide aardig zijn en soms stom?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:50 schreef Seam het volgende:
Messie is gewoon een grotere klootzak dan CR7
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
2-0 voor cska of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
mooi geprikt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
spoiler lulquote:
geen enkele ajax speler heeft nog iets goed gedaanquote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef S0nic het volgende:
SiggyGeef die bal dan meteen achterlijke ijsman.
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ga deze avond geen spoilers proberen te openen, zodat ik mij laat verrassen bij de samenvattingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
quote:
Ik zat te twijfelen, maar dat waren flesjes en dan moest ik morgen naar de glasbak.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink La Trappe herfstbok. Ook best prima.
serero welquote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen enkele ajax speler heeft nog iets goed gedaan
lekker makkelijk dit
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:52 schreef S0nic het volgende:
[..]Hah, niet geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om die bloedstollend spannende 3 minuten te kunnen zien? Als de NOS al niet de uitslag in de analyses heeft verteld.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ga deze avond geen spoilers proberen te openen, zodat ik mij laat verrassen bij de samenvattingen.
Laat me nou gewoon lekker haten op Siggy manquote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen enkele ajax speler heeft nog iets goed gedaan
lekker makkelijk dit
haha ja xd lolquote:Op woensdag 5 november 2014 20:52 schreef Falco het volgende:
Vorig jaar viel toch zo'n supporter zich te pletter?
Brand Dubbelbock is meestal ook goed. Al blijft het apart dat elk jaar weer totaal andere bieren in de bockbier top 3 staan. Alleen Weihenstephaner Vitus doet het in een aparte categorie erg constant, net als Ayinger Celebrator.quote:
Jammer genoeg geven de reacties op de spoiler alweer alles weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Lekker toch.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om die bloedstollend spannende 3 minuten te kunnen zien? Als de NOS al niet de uitslag in de analyses heeft verteld.
Ik moet meer bier drinken denk ik, heb nog veel te weinig speciaalbieren geprobeerd.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Brand Dubbelbock is meestal ook goed. Al blijft het apart dat elk jaar weer totaal andere bieren in de bockbier top 3 staan. Alleen Weihenstephaner Vitus doet het in een aparte categorie erg constant, net als Ayinger Celebrator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |