zullen we dat ooit nog serieus kunnen zeggenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:36 schreef KingRoland het volgende:
Wat een moeilijke pot voor Barcelona.
Dit wint Ajax makkelijk met 2-0.
Gelukkig hebben wij Siggy, die maakt er dan wel gewoon 4quote:
Goed verhaal en prima onderbouwing, jouw vriend houd er een prima visie op na.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef JanCees het volgende:
Een goede vriend van mij denkt 0-1 en een niet zo leuke wedstrijd.
Ik kan me daar niet druk om maken, hij werkt nu voor Barcelona, dan mag je best juichen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer onrespectvol vinden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer onrespectvol vinden.
Boeien? hij werkt nu voor Barca.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zonder Ajax had deze jongen nooit bereikt wat hij nu heeft kunnen bereiken hè. Neem dat mee!
Hij kan niet wachten tot hij weer terug is bij Ajaxquote:Op woensdag 5 november 2014 12:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boeien? hij werkt nu voor Barca.
Waarom zou je juichen voor een doelpunt? Het is godverdomme je werk.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een totale fucking bullshit dat Suarez niet gaat juichen
Ik vind dat zo absurd, pleur toch een eind op zeg.
Oh en verder denk ik 0-2.
Dit ja. Schandalige opmerking van Haags-kwartiertje. Maar goed, hij is natuurlijk ook voor Ado. Maar als hun top speler verkocht wordt en tegen zijn oude club Ado de goals erin schiet en helemaal uit zn dak gaat, baalt ie als een stekker.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je juichen voor een doelpunt? Het is godverdomme je werk.
Zie jij een postbode juichen als hij een brief door de brievenbus pleurt?
© Mario Balotelli
Ajax won vorig jaar ook gewoon van Barca hoor. Ajax is de enige club (in Nederland) die zoiets zou kunnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef hafcfan het volgende:
Doe dit lekker schriftelijk af. Al hoewel Celta won ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |