Thanks! Wat is je budget?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:06 schreef Sarasi het volgende:
Wauw. Prachtige boekenkasten.Als ik het geld ervoor had, had ik ze deze week nog opgehaald. Succes met de verkoop!
Ik haat je.quote:
Haha zo onaardig ben ik niet 😜.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik haat je.Ik ga even heel hard nadenken en overleggen met mijn bankrekening, ik kom hier morgenochtend op terug.
Helaas niet echt op mijn spaarrekening. Heel zonde, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Haha zo onaardig ben ik niet 😜.
Kijk maar. Er is ruimte.
Niks aan te doen!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Helaas niet echt op mijn spaarrekening. Heel zonde, maar het is niet anders.
Je hebt het topic in vraag geplaatst ipv aanbod.quote:
Bedankt hiervoor!quote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Je hebt het topic in vraag geplaatst ipv aanbod.
Misschien vandaar weinig animo
Thanks! Helaas.quote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef TimeJumper het volgende:
Inderdaad hele mooie boekenkasten, helaas passen ze niet in mijn appartement qua ruimte en inrichting![]()
En een gratis kick
Prima, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:37 schreef Gaddle het volgende:
Even met mn man overleggen. Ze zijn zeker mooi. alleen heb ik zelf geen vervoer dus dat zou ik dan ook moeten regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |